Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (1 811)
Filtrovat recenze
1 811 výsledků
Hodnocení cestovatelů
944
679
140
32
16
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
944
679
140
32
16
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
7121 811 recenzí
Recenzováno: 5. března 2017

Průměrný hotel, rozbitá sprcha v koupelně, , dobrá snídaně. Myslím že hotel tohoto řetece by měl mít vyšší kvalitu služeb. Tváří se jako TOP, ale služby a kvalita tomu neodpovídá. Perosnál snaživý, ochotný.

Datum pobytu: únor 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
1  Poděkujte uživateli PetrT110.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureBratislava, General Manager v zařízení Mercure Bratislava Centrum Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. března 2017
Překladač Google

Vážený klient,

Som vám vďačný za váš čas a vyhodnocovanie náš hotel a opúšťať komentár na pobyt. Každá spätná väzba je pre nás dôležitá, aby sa zlepšila kvalita našich služieb.
Best of pozdravom a šťastné cestovanie,
Ladislav Olcsvary
Generálny riaditeľ

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. července 2016

Hotel je na velmi moderní úrovni , vynikající personál od recepce až po úklid . Připraveni Vám ze vším pomoci . Také poloha hotelu je úžasná u nádraží tak výlet do Vídně pohodlný což poradily v hotelu a do centra je to kousek. Prostě doporučuji .
Jen koupelna budí po příchodu do pokoje šok , ale v podstatě moderní hotel. Mají i kuřácké pokoje . Snídaně super .

Datum pobytu: červenec 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli drahoslavavrakova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureBratislava, General Manager v zařízení Mercure Bratislava Centrum Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 22. srpna 2016
Překladač Google

Dear client,
a big thank you from Mercure Bratislva centrum.
It is always a pleasure to read a positive review. In the name of our hotel team I would like to tell you that we are very grateful to you for your kind words and time you took to share your experience with the other travelers.
Best of regards and happy traveling,
Ladislav Olcsvary
General manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 1. června 2016

Kvalitní business hotel, skvělý servis, bohatá snídaně, čisté a prostorné pokoje. S pobytem jsem byla spokojena. Jedinou výtkou je prosklená koupena bez dveří. Milý a vstřícný personál na recepci i v restauraci.

Datum pobytu: květen 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Mercure Hotels.
1  Poděkujte uživateli kkkaterina601.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureBratislava, General Manager v zařízení Mercure Bratislava Centrum Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. června 2016
Překladač Google

Dobrý deň z hotela Mercure Bratislava centrum,
Vážená klientka,

sme skutočne radi, že náš hotel i služby na Vás spravili dobrý dojem, o ktorý sa neúnavne snažíme. Ďakujeme za milé slová a pochvalu kolegov z recepcie a reštaurácie.
Už teraz netrpezlivo očakávame na Vašu ďalšiu návštevu.

S úctou,
Ladislav Olcsvary,
Riaditeľ hotela

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. února 2016

Mercure Bratisalava je moje první volba při business tripech na Slovensko. Profesionální personál mi obvykle poskytne důležitý odpočinek bez starostí na mých služebních cestách. Manažer pan Batora ochotně splní i náročnější přání.

Datum pobytu: únor 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Oldrich K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureBratislava, Front Office Manager v zařízení Mercure Bratislava Centrum Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. února 2016
Překladač Google

Dobrý deň pán Oldrich K,

ďakujeme Vám za pozitívnu reklamu.
Budeme sa snažiť zo všetkých síl, aby ste boli i naďalej spokojný.

S úctou,
Rado Bátora
Quality manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 18. ledna 2016

Jezdím do hotelu již 3 roky a mohu sledovat jak upadá kvalita hotelu. Na začátku to byly krásné 4* nyní to již zdaleka není ono. V okolí hotelu jsou všude parkovací zóny takže se tam nedá zaparkovat, pouze placené hotelové garáže a cca 10 míst před hotelem. Postele jsou proložené, ve fitness jsou stroje neudržované. Několikrát se mi stalo že pokoj nebyl uklizený atd. Cena je každý rok vyšší, takže poměr cena kvalita se rapidně snižuje. Ještě že personál je docela milý. Plýseň nemá co dělat v jakém koliv hotelu natož 4*. Pokud ji pominu tak dávám 3*, jinak bych musel ještě níže.

Datum pobytu: leden 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli skrblik2016.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureBratislava, Front Office Manager v zařízení Mercure Bratislava Centrum Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. ledna 2016
Překladač Google

Dobrý deň SKRBLIK2016,

Ďakujem Vám, že sa k nám pravidelne vraciate. Osobne ma mrzí, že s odstupom času nás vnímate menej pozitívne. Operatívne s hotelovým tímom riešime technické nedostatky a snažíme sa zubu času vzdorovať čo najefektívnejšie. Vaše postrehy prekonzultujem počas ranného mítingu s kolegami.
Budem rád, ak ma počas Vašej ďalšej návštevy u nás vyhľadáte a ak budete mať trochu času môžeme sa porozprávať o súčasnom stave kvality hotela a spokojnosti hostí.

S úctou,
Rado Bátora
Manažér kvality

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze