Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 688)
Filtrovat recenze
3 688 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 381
961
607
336
403
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 381
961
607
336
403
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
6113 688 recenzí
Recenzováno: 21. srpna 2019 prostřednictvím mobilu

Hotel se nachází nedaleko centra Sousse což je znát na hojném provozu a koncentrací lidí na ulici. Před hotelem je hlavní cesta. Hotel je 8 patrový a několika výtahy, pokoje s výhledem na moře nebo do ulice. My měli výhled do ulice a protější hotel The Pearl, což nám až tak nevadilo, moc jsme se na pokoji přes den nezdržovali, večer bylo rušno, hudba s protější hotelové restaurace a projíždějící auta, vláčky plné zpívajících lidí a kočáry s koňmi byla docela zajímavou podívanou ale při zavření balkonových dveří jsme hluk téměř neslyšeli takže v pohodě. Celkový dojem z hotelu hezký, všude čisto, vstupní hala velká s recepcí, posezením, směnárna, úschova kufrů,ostraha,Wi-Fi celkem fungující překvapivě jsme ji chytli i na pokoji. Výtahy byly celkem vytížené, chodili jsme raději po schodech, bydleli jsme v 2.patře tak to bylo asi nejrychlejší. Pokoje čisté, prostorné, denně úklid, nové ručníky i papír , jedna láhev balené vody, pro tři lidi málo, ale voda se dá všude okolo koupit, jinak jsou v restauraci, hale, u bazénu a moře automaty na nápoje a vodu. V pokoji mini lednička zdarma, minibar (za poplatek) , trezor ( za poplatek), televize ( ovladač za poplatek) nevyužili jsme vůbec navíc dcera měla tablet a tam pohádky, klimatizace centrální.Chyběla mi na pokoji varná konvice na uvaření kávy, tak jsme si docházeli do automatů. Takže pokoj v pohodě. Jídlo snídaně, obědy a večeře v hlavní restauraci. Obědy a svačiny také v restauraci u bazénu. Byl to trošku boj, moc lidí, občas chyběly příbory, talíře, ale doplňovali, takže to chce trochu trpělivost. Jídlo bylo dobré, ale uvítala bych větší výběr, stále se opakovalo. Také bych uvítala větší výběr pečiva a sladkého pečiva i zákusků a chybělo mi více pochoutek z grilu a ryb. Jinak jídlo bylo dobré a dalo se vybrat. V areálu hotelu udržovaná pěkná zahrada, dětský koutek a hřiště, bazén voda fajn čistá, restaurace u bazénu , na pláži také při svačinách docela fronty lehátka a matrace zdarma, ručník vlastní. Nikdy jsme neměli problém sehnat lehátko, u bazénu více obsazené, ale od moře je to kousek tak jsme si přecházeli.
Pláž v pohodě, moře fajn, občas chaluhy, sem tam nějaký sáček písek jemný. Měli jsme štěstí na vlny, moře nebylo hluboké po bojky hloubka cca po prsa víc ne.
Celkový dojem fajn a mohu doporučit, hezký strávený týden
Transfer z letiště Monastir cca 40 min pokud je špička i déle

Datum pobytu: srpen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli j_jat2018.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Hotel R, Guest Relations Manager v zařízení Riadh Palms Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. srpna 2019

Vážený hoste, děkujeme za vaši úžasnou recenzi a udělali jste si čas na komentář vašeho pobytu v Riadh Palms Hotel. Jsme rádi, že se vám naše speciální poloha líbila v centru města a jeho úžasných budov, čistoty a úsilí našich spolupracovníků v této službě.
Chtěli bychom objasnit, že mini bar v hotelu je nabízen na vyžádání a podle dostupnosti za příplatek, stejný pro trezor. Všechny informace jsou sdělovány všem našim partnerům a jsou k dispozici na webových stránkách hotelu v sekci FAQ a mnoha dalších užitečných informacích.
Kromě dálkového ovládání je nabízena s extra částkou, která je obnovena v den odjezdu.
Ve vztahu k naší nabídce jídel máme cyklus menu, který se mění každých 14 dní včetně několika gala nocí (tuniský večer, italský večer atd.), Naši zákazníci mohou také vyzkoušet naše 03 tématických restaurací (tuniské, italské a ryby) .
Jsme také rádi, že se vám líbil náš bazén a pláž, která je jedním z nejkrásnějších beauchů v Tunisku. Všichni zaměstnanci tvrdě pracují, aby všem našim hostům nabídli nezapomenutelný zážitek. V nejbližší době vás rádi přivítáme.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. srpna 2019

Tunisu jsme byli potřetí,jednou v Mahdii a jednou na Djerbě,to co jsme zažili tady už nikdy více....pokoje v pořádku i úklid,osušky,ručníky denně,celkově v hotelu binec hlavně dopoledne nestíhali uklízet binec okolo bazénu a na pláži,nejhorším zážitkem jsou wc na pláži,téměř vždy bez toaletního papíru a také bez možnosti použití,jelikož jsou cca polovina hostů Arabové,kteří jsou zvyklí na wc sprchu a po jejím použití wc vypadalo tak jak vypadalo...pláž je otevřená od 8-18 h potom vás vyhodí a pláž se zamyká,evidentně nové nařízení po útocích.kvúli bezpečnosti,na pláži i v hotelu všude security s vysílačkami,po pláži jezdí policie na čtyřkolce se samopaly.Pláž moc neuklízeli,moře po dva dny přineslo nějaký binec a koupete se mezi pvc sáčky a dalšími odpadky.....

další katastrofou je centrální vnitřní jídelna,na snídaně jsme chodili brzo ráno abychom se vyhnuli šílenství,na obědy raději na pláži,kde byl sice menší výběr v jídle (bylo denně stejné,žádná změna) a na večeře to bylo jedno,tam bylo šílenství od šesti až do konce večeří...chaos,binec na stolech,číšnící nestíhali uklízet stoly a obsluhovat vás s pitím jelikož večer si pití sami nenačepujete a musíte čekat na číšníka. Jídla denně stejná,dezerty nezachlazené,v teple se roztékající,fronty na jídlo a pozor na maso na grilu,dělají kuřecí a vepřové a často nepropečené.

Když mohu srovnat tři hotely ve kterých jsme byli v Tunisu hlavně co se týče jídla a pláže tak nejlépe Calimera Yeti Beach na Djerbě,tam bylo prostě vše top,obrovský výběr jídel,ochotný a pracovitý personál jídelny,vše co bylo třeba tak zachlazené.

Datum pobytu: srpen 2019
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Zorka H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Hotel R, Guest Relations Manager v zařízení Riadh Palms Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. srpna 2019
Překladač Google

Zahvaljujemo što ste izdvojili vrijeme za komentar o vašem boravku u Riadh Palms hotelu. Ispričavamo se zbog mogućih neugodnosti. Vaše komentare shvaćamo ozbiljno kako bismo izvršili potrebna prilagođavanja.
Uz ISO 22000, ISO 9001, Cristal Food Check, Cristal Aqua Check, Cristal Pool ček, Cristal Sigurnosnu provjeru, Cristal Fire Check, ISO 14001, Plavu zastavu i zeleni ključ, možemo vas uvjeriti da je higijena dobro poštovana i prema međunarodnim standardima , Međutim, udvostručit ćemo napore da otklonimo sve nedostatke i zadovoljimo naše goste.
Žao nam je što vidimo da naš izbor hrane nije bio po vašem ukusu. Doista, imamo ciklus menija koji se svakodnevno mijenja svakih 14 dana, uključujući nekoliko gala večeri (tuniska večer, talijanska večer itd.), A naši kupci mogu isprobati i naše 03 tematske restorane (tuniski, talijanski i riblji).
Uvjeravamo vas da potičemo sve naše zaposlenike da postupaju s našim gostima s poštovanjem i ljubaznošću te poduzimamo potrebne disciplinske mjere protiv bilo kojeg zaposlenika koji ne slijedi ovo pravilo.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 12. srpna 2019

10.8.19 jsme prijeli z tohoto hotelu. Dle nekterych recenzi jsem se zacala bat, do ceho to pojedeme, ale ve vysledku vse bylo v pohode. Kdyz nejdete na snidani kolem 9hod, ale treba jiz v 8, neni tam tolik lidi. Obed je v pohode kolem 13, kdy odejde prvni naval a vecere je dobra od 18,30, hned jak otevrou a nebo do 30min po zacatku. Na plaz staci(k mori) dat rucnik lehce po7hod a ne v 5,30, jak tu nekteri pisi. Ani by to neslo, neb je vchod na plaz uzavren do 6hod. Jeden den byl problem s uklidem, ale pak se to srovnalo-nejdriv rano berou vse spinave a odpo delaji vse na cisto. Klimatizace lehce haprovala. Jidlo pestre, ale opakovalo se, po tydnu uz nevite, co jist. Blby jen je, jak vsichni chtej baksis a jak je vsude, mimo resort, bordel. My tam byli par dni pred jejich svatky a vsude v ulicich-vic u okraje mesta, byly ovce privazane a v hnusnych podminkach s tim, ze je na ulici rovnou zabijely. Tunisani se ke zviratum chovaj uplne nechutne a to jsem videla i na jedne farme,kdyz jsme jeli na ctyrkolky(kone, velbloudi). Ale to sem nepatri. Proto jsme i na hotelu omezili konzumaci masa. More ciste, krasne, hotel uklizeny, personal se snazil vzdy vyhovet.

Tip ohledně pokoje: Pokoje s vyhledem na more, leve a prave kridlo, je tam vetsi klid
Datum pobytu: srpen 2019
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Alice B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Hotel R, Guest Relations Manager v zařízení Riadh Palms Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. srpna 2019

Vážený hoste, děkujeme za vaše dojmy a za čas, abyste se vyjádřili k vašemu pobytu v Riadh Palms Hotel. Díky certifikátu Cristal Room Check vás můžeme ujistit, že naše pokoje odpovídají mezinárodním standardům. Nicméně zdvojnásobíme své úsilí napravit všechny nedostatky a uspokojit naše hosty.
Kromě jídla laskavě upozorňujeme, že máme cyklus menu, který se mění každých 14 dní, včetně několika gala nocí (tuniský večer, italský večer atd.). Také naši zákazníci mohou vyzkoušet naše 03 tématických restaurací (tuniské, italské a ryby).
Ujišťujeme vás, že povzbuzujeme všechny naše zaměstnance, aby s našimi hosty jednali s úctou a zdvořilostí, a podnikáme nezbytná disciplinární opatření proti každému zaměstnanci, který toto pravidlo nedodrží.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 8. srpna 2019 prostřednictvím mobilu

V tomto hotelu jsme zažili opravdu krásnou dovolenou, na kterou budem vždy rádi vzpomínat. Drobné nedostatky jsme přehlíželi. Na pláž jsme chodili každý den v 10 hodin a slunečník i 4 lehátka se vždy našla:) takže žádné blokování v 5:30 nebylo nutné:) Fronty byly všude a na všechno, ale byli jsme přece na dovolené, takže nebylo kam spěchat a frontu např. na výborné palačinky jsme si rádi vystáli. Stejně tak jsme si počkali i na úklid stolu, když obsluha nestíhala. Jídlo bylo vynikající, nic nám nechybělo a obsluha nám pití přinesla vždy s úsměvem. Úklid pokoje probíhal bez problému, uklízečky byly velmi příjemné a usměvavé:* Musíme uznat, že animátorský tým se neskládal jen z profesionálů, ale byl neskutečně zábavný a od toho tady přeci jsou:D Zůčastňovali jsme se téměř všech programů a aktivit a nemáme co vytknout. Zumba, volleyball na pláži i v bazénu, různé druhy tanců, step a aqua aerobik, šipky, gymnastika a další hry nám zpříjemňovaly dny. Večerní programy byly moc zábavné a následující diskotéky jsme si vždycky moc užili<3 hlavně bychom chtěli moc pochválit animátory Wadiiu, KouKou a Jimmyho, jsou to výborní tanečníci a už teď nám všem moc chybí<3
Do tohoto hotelu se určitě ještě někdy vrátíme a budeme doufat, že se setkáme se stejným animátorským týmem jako letos. Pokud přemýšlíte, jestli si vybrat tento hotel, tak určitě neváhejte. Myslím si, že špatné recenze jsou většinou od lidí, kteří řeší zbytečnosti, místo toho aby si dovolenou užívali. Vždy je to jen o lidech a jejich přístupu:)
Uvidíme se brzy;)

Datum pobytu: červenec 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli adelavilaskova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Hotel R, Guest Relations Manager v zařízení Riadh Palms Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. srpna 2019

Vážený hoste, děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu a že jste si udělali čas na vyjádření svého pobytu v Riadh Palms Hotel. Jsme rádi, že se vám líbila naše rozmanitost jídla, profesionalita a zdvořilost personálu a různé programy našeho animačního týmu, protože se snažili nabídnout nezapomenutelný zážitek v Riadh Palms. Všichni zaměstnanci Riadh Palms tvrdě pracují, aby našim hostům nabídli nezapomenutelný zážitek v Riadh Palms. V nejbližší době vás rádi přivítáme.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 1. srpna 2019

Po 15-ti letech jsme se vrátili na stejné místo. Nečekali jsme žádný super luxus, ale to co na nás čekalo, bylo až neuvěřitelné.

Pokoj jsme sice obdrželi celkem pěkný, to že neměl úchyty k šuplíkům, nábytek s oklepanýma růžkama atd, nám nevadilo. Zarazil mě zápach v pokoji a slzení očí, jakoby od čpavku.Druhý den jsem to sdělila delegátce, že mé obavy se špatné klimatizace jsou zbytečné, že je to desinfekce z WC. Pak klima vypínala v noci, nebo chladila minimálně. Pak pro změnu nešla vůbec, což 3 dny před odjezdem ny stěhování v noci s dětma opravdu ideál.... Pak se vedle nás usadili Slováci a ty měli problém s klimou také. A také cítili čpavek. Takže 3 patru se vyhněte. My jsme větrali a doufáme, že nás to nijak nepoškodilo.

Jinak čistota v normě na pokoji, nic závratného.

Jídlo -rilované játra, hovězí-jakoby guláš, sem tam v nudlích jehněčí kousky a pangas. Kuřecí kousky na kari-super a pečené kuře. Toto je na oběd i večeři. Vše dost ostré. 2x tam bylo gordon blue. Jídlo hrůza... Po 3 dnu , už nevíte, co si máte dát.Saláty oschlé, pouze míchané, jen mrkev čerství, nebo dušená zelenina. Melouny...
Ovoce -švestky, nektarinky, broskve, a trochu hroznů-když jste rychlý...

Všude fronty, špinavé talíře, příbory-pokud teda nějaký seženete, nejsou sklenice, šálky....
Stoly od Alžířanů neuvěřitelný bordel na i pod stolem.Všude haldy zbytků...Fůj...a pak si po nich sedněte. Ten bordel na zemi je i několik dní-fleky od zmrzky, zapadlé zbytky a tak...
Hygiena kuchařů-žádné rukavice, totéž i číšníci. Rukou nesou sklenici s prsty vevnitř...
Svačina-pouze palačinky a donuty... denně sladké...odpo pak byla i bageta se salámou...ale ovoce, meloun, cokoliv k zakousnutí, odpoledne chybělo.

Ála carte restaurant- to bylo opravdu něco. Gril - totéž co k večeři, jen spálené a hnusné. Aby ne, když to griluje ve tmě...A samozřejmě bez obsluhy...Takže ani jsme nedojedli a šli jsme do restaurace na relativně normální jídlo, akorát řádně naštvaní...

Bazén v pohodě, krásný, malinko přechlorovaný.
Pláž a lehátka, celkem dost. Moře čisté až u přílivu odpadky...Což je celosvětový problém, ale nebylo to tak hrozné. Plážička má nádherný jemný píseček a je i čistá, uklizená.

Hotel má perfektní polohu, všude je blízko, ale ten úpadek je neuvěřitelný..Velké množství lidí, které personál nestíhá, je vidět naprosto všude.

Nás už do Tuniska, nikdo nedostane.Lepší stan na Mácháči, než tato navoněná- a předražená špína....Fotky jsou ještě 15 let staré, tak , jak my si s mužem pamatujeme...

Tip ohledně pokoje: 3 patro nebrat -nejede klimatizace, nebo je porouchaná a zapáchá..Teda ty k silnici...
Datum pobytu: červenec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli Andrea M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Hotel R, Guest Relations Manager v zařízení Riadh Palms Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: před 4 týdny

Děkujeme, že jste si udělali čas a vyjádřili svůj pobyt v Riadh Palms Hotel. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Vaše komentáře bereme vážně, abychom mohli provést potřebné úpravy.
Díky certifikátu Crystal Room Check vás můžeme ujistit, že naše pokoje odpovídají mezinárodním standardům. Pokoje jsou denně čištěny a Toweld se mění každé dva dny.
Také při jakémkoli technickém zásahu spolupracujeme s GAMO, což je integrovaný systém údržby, který nám umožňuje provádět všechny opravy rychlým a efektivním způsobem.
Je nám líto, že náš výběr potravin nebyl podle vašeho vkusu. Ve skutečnosti máme cyklus menu, který se mění každý den každých 14 dní, včetně několika gala večerů (tuniský večer, italský večer atd ...), naši zákazníci mohou také vyzkoušet naše 03 tématických restaurací (tuniské, italské a ryby).
Ujišťujeme vás také, že hotel bere hygienu velmi vážně. Ve skutečnosti máme hygienický tým, který denně dodržuje mezinárodní hygienické normy. a jsme hrdí na to, že máme certifikaci ISO 22000, ISO 9001 a Crystal Food Check, které prokazují přísnost v oblasti hygieny.
Kromě toho povzbuzujeme všechny naše zaměstnance, aby s našimi hosty jednali s úctou a zdvořilostí, a přijímáme veškerá nezbytná opatření při setkání s jakýmkoli zaměstnancem, který toto pravidlo nedodrží.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze