Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 337)
Filtrovat recenze
2 337 výsledků
Hodnocení cestovatelů
992
690
364
150
141
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
992
690
364
150
141
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
382 337 recenzí
Recenzováno: 9. října 2019

Hotel se prezentuje jako 5* což absolutně neodpovídá jak službami tak jídlem. Přestože je hotel už starší, tak je v pěkném, orientálním stylu a bylo vždy čistě uklizeno. Wifi je pouze na recepci a to velmi slabá, v podstatě použitelná pouze dopoledne. Večer, kdy lobby praská ve švech, nemáte moc šanci se připojit. V celém hotelu frčela hodně silná klimatizace, takže jak v lobby tak v jídelně byla dost zima. Animační program byl velmi slabý, dopoledne nějaké to cvíčo v moři, jinak nebylo animátory vůbec vidět. Na večerní program jsme nějak nenarazili a nebo byl nějaký i zpoplatněný. Celkově hodně služeb je tady zpoplatněno - celý jeden bar, koktejly, džusy na snídani (ani není fresh, ale z plastového kanystru), pití v a la carte. Voda se tady nedává v plastových lahvích (pouze na pokoji doplňují 0,5l lahvičky), na baru si ji musíte načepovat sami z barelu. Pokoj byl pěkný, s výhledem na bazén, a vždy uklizený. Přestože jsme nechávali vždy bakšiš za úklid, tradičních potvůrek z ručníků jsme se ale nikdy nedočkali. Při ubytování pokoj ale silně smrděl kouřem z cigaret, který nějakou dobu přetrvával. Celkově byl pokoj dost zatuchlý, což člověk registroval při každém příchodu. Vana v koupelně byla opravdu strašná; tmavá za zdí a závěsem, plná vodního kamene a rzi. Plážové osušky vám vymění pan Ručníkář, který mezi 17-18 hod večer dorazí na pokoj. Hotel má perfektní, velké bazény, které zčásti nahrazují chybějící moře. K tomu musíte projít ven z hotelu, přes silnici a projít skrz další hotel. Přestože jsme s tímto počítali, cesta na pláž a z pláže byla docela unavující, člověk se ani nevracel do hotelu na oběd. Což nám ani nevadilo, protože jídlo stálo opravdu za nic. Pokud už projedete více hotelů, víte jak má jídlo v 5* hotelu vypadat a máte určitá očekávání, která tento hotel absolutně nesplňuje. Strava se neustále opakuje a není příliš pestrá: např. hovězí pečeně na večeri, druhý den na oběd a opět na další večeři, ryba se tady podávala pouze v těstíčku. Celkově člověk maso moc nepotkal, takže jste skončili s talířem plným rýže a dušené zeleniny. Polévky byly dobré a vždy dva druhy. Výběr ovoce nebyl zas tak špatný, překvapilo nás granátové jablko a guave. Většina jídla byla poměrně hodně ostrá. Hlady neumřete, ale jídlo opravdu odpovídalo tak 3* hotelu, takže pokud se těšíte na zajímavou a pestrou stravu, tak sem opravdu ne. Hotel má však hodně a la carte restaurací, takže doporučuji na jídlo chodit spíš sem. Pláž byla perfektní, čistá a prostorná. Při vstupu do moře bylo místy víc kamínků než písku, asi podle toho jaký byl zrovna příliv. Korály tu nejsou, takže šnorchly nechejte doma. Lehátka jak u bazénu tak i u moře byla opravdu v dezolátním stavu, téměř každý den člověk pátral v okolí po nějakém funkčním. Co bylo však na pláži o nervy byli "číšníci", kteří se neustále motají mezi lehátky a co chvíle vás nutí do koupi koktejlů, hamburgerů apod. Prodejci masáže, výletů nebo vodních sportů se objevili párkrát a nenavazovali skoro žádný kontakt, koktejlisti vás však budou otravovat celý den klidně po 15 minutách a to i přesto, že jim stokrát řeknete že nemáte zájem. Hotel se nachází na čilé a rušné třídě kde můžete shoppingovat dlouho do noci. Připravte se však na opravdu otravné a neodbytné prodejce, kteří za vámi půjdou klidně i 20 metrů a lákat vás do svého obchodu. Klidně si pro vás dojdou i přes silnici. Pokud vás postihne Faraonova pomsta, tak v lékárně (popř. i u delegáta na info schůzce) koupíte Antinal; super záchrana na tyto neduhy.
Ač byl hotel v hezkém, orientálním stylu, odpovídá kategorii 3*, takže s tím při výběru rozhodně počítejte.

Tip ohledně pokoje: Vyplatí se připlatit si za pokoj s výhledem na bazén, jinak budete koukat na hodně rušnou, hlavní ulici.
Datum pobytu: září 2019
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Kateřina S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
guest relations G, Guest Relations Manager v zařízení The Grand Resort Hurghada, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. října 2019

Dear Kateřina S,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.

We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards,
Hotel management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 4. září 2019 prostřednictvím mobilu

Hotel jsme navštívili během dovolené. Byli jsme zde týden. Hotel starší, ale vše funkční a čisté. Jídlo chutné a vždy dobrý výběr. Obsluha a personál velice slušný, moc příjemný přístup. Mohu návštěvu doporučit.

Datum pobytu: září 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli mirekvl.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
guest relations G, Guest Relations Manager v zařízení The Grand Resort Hurghada, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 5. září 2019

Dear Mirekvl,
Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.
Warm regards,
Hotel management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. srpna 2019

UBYTOVÁNÍ
Pokoje jsou velké a čisté, až na vanu, které je stará a zrezlá, opravdu nepěkná. Minibar je placený, a to i nealko. Největší problém byly ručníky - ty hotelové byly staré, špinavé, se zapraným make upem a po žádosti o výměnu jsme dostali téměř stejné. Ty plážové nám zase po příchodu na pokoj chyběly, při výměně nám např. špinavé odnesli, ale nevyměnili za nové, výměna navíc byla vždy 17-19 hod., takže musíte z pláže před 17 hod. na pokoj. Recepce ale vždy výměnu rychle zajistila.

STRAVA
Nenadchne ani neurazí. Na snídani velký výběr pečiva, vejce, zelenina, naopak chybí ovoce a to celou dobu. Obědy doporučujeme v hlavní restauraci, u bazénu mají pouze rozmraženou pizzu a suché hranolky. V plánku byla informace, že bar Tutti Frutti má zmrzlinu, ta však po celý pobyt nebyla, max. ke koupi před hotelem. V hlavní restauraci neustále chybí nádobí, příbory, lžičky na kafe atd., jsou zde tak neustále fronty na jídlo, které sice je, ale není nač si je nandat. Personál se sice snaží, ale doplňovat nestíhá.

BARY
Nabízejí nealko, místní alkohol. Poněkud nám chybí balená voda, takže jediná možnost je neustále chodit pro sklenici vody z postmixu. Na jednom baru navíc icecoffee v rámci all inclusive, na druhém baru u bazénu nám tvrdili, že je za extra příplatek. Lobby bar se platí 24/7, takže pozor i přes den po cestě z recepce, aby vám nepřinesli účet. Jinak číšníci jsou milí a slušní.

BAZÉN
Bazény jsou velké a pěkné. Doporučujeme bazén u baru Pergola, u toho druhého je sice více lehátek, ale hraje tam půl dne hlasitá hudba. Lehátka jsou stará a občas nedrží, tak se člověk bojí, aby se s ním nepropadla. Poslední 3 dny před odletem navíc personál přišel s tím, že si nesmíte nechat na lehátku ráno ručník, ale musíte přijít a zůstat tam. Tj. i když rodina po snídani přišla a nechala si tam věci a odešla s dítětem na pokoj, personál jim ručníky sundal a usadil někoho jiného.

PLÁŽ
Je čistá, písčitá a s dostatkem lehátek. Bojky jsou velmi blízko takže si moc nezaplavete, podmořský život žádný, takže ani na potápění. Na pláži je plavčík, který v 18 hod. začne vyhánět lidi z moře, protože mu končí služba a pak už se prý nesmíte koupat. Bar na pláži za moc také nestojí, ale vodu či nealko zde dostanete. Nepříjemní jsou místní, kteří vám u vstupu vezmou ručník, odnesou na lehátko a poté vám pod nos strkají ruku a chtějí peníze.

SLUŽBY
...nejsou téměř žádné. Fitness je placené, wifi téměř nefunguje, animační program čítá asi ze 2 akcí denně - waterpolo a aqua aerobic, večerní animace není vůbec. Jediný program je tak sedět na baru nebo jít spát. Venkovní bar nanejvýš nabízí vodní dýmku (za 4 eura), lepší je ale ve venkovním Tower Café (a levnější).

ZÁVĚR
Kvalita odpovídá ceně. Pokud vám nevadí přehlížet nedostatky jako chybějící ovoce, zmrzlina, neustálé čekání na příbory, špinavé či nevyměněné ručníky nebo nefunkční wifi, dá se dovolená pohodově užít.

Tip ohledně pokoje: shisha je lepší v Tower café
Datum pobytu: srpen 2019
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Denisa L.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
guest relations G, Guest Relations Manager v zařízení The Grand Resort Hurghada, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. srpna 2019

Dear Denisa,
We would like to thank you for taking the time to write your feedback about your last stay at our hotel. Let us express our regret to your good self for the inconveniences you may have faced while staying with us. However, it is a great opportunity for us to trace and recover any eventual weaknesses we might be encountering.
Meanwhile, we do believe that the mentioned issues resulted from some unusual shortfalls and do not really express how our service truly is.
At the Grand Resort Hotel, we always give great attention to any guest comments or concerns, therefore we have thoroughly investigated all comments in your review, and we have immediately taken the necessary corrective actions.
Guest rooms are cleaned on a daily basis by our dedicated team of housekeeping staff whose work is further checked by housekeeping supervisors. Staff cleaning trolleys are fully equipped with all the necessary cleaning materials and chemicals to allow them to carry out their daily cleaning tasks and maintain a high level of cleanliness in guest rooms and public areas. During daily room cleaning linens and towels are changed and all supplies are re-stocked. The Hotel also operates an evening turn down service, this includes changing of Bath Towels and any additional cleaning or requests that the guests may require. Should any guest report any issues House Keeping are immediately sent to the room to assist the guests.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 10. srpna 2019

Na úvod musím napsat ,že hotel je architektonicky hezký s nádhernou zelení a zahradou,pěknými bazény a hezkým posezením.WIFI neřeším ,protože ji na dovče nepotřebuji i když v lobby se vyskytuje ,ale při tom množstvím připojitelů byla slabá.Ale určitě resort neodpovídá 5*.Co se týká jídla ,každý si to svoje najde a všude se najde nějaký remcal.Velká jídelna rozdělená na dva prostory a v každým je jídlo to samé,to kvůli frontám.Ryby ,maso,kuřecí,dva druhy polévky,ovoce ,zelenina ,zákusky,no prostě dost jídla pro všechny.Ale.Za co u mě ztrácí nejméně 2*je za služby,některý lelkující personál ,který navštěvoval jenom pro ně zajímaví návštěvníci,takže se vám na stole hromadí talíře.Neustále něco docházelo,hrníčky ,talíře ,příbory,skleničky.Personál by potřeboval vyměnit podnosy na sběr špinavého nádobí,celé okousané a popraskané.Přesuneme se k bazénům,Slunečníky asi pamatují počáteční stavbu hotelu a to samý platí o lehátkách ,který se rozpadají přímo pod rukama a máte obavu ,že se zvrhnete nebo propadnete.Jinak čistota bazénů je vcelku dobrá.Přístup do moře pozvolný ,ale v moři nic neočekávejte ,ani korál ani ryba.Nejlepší tečka je to nádherné počasí.Tak dovolené zdar a tam už nikdy .

Datum pobytu: srpen 2019
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Petr P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
guest relations G, Guest Relations Manager v zařízení The Grand Resort Hurghada, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. srpna 2019

Dear Petr ,
We would like to thank you for taking the time to write your feedback about your last stay at our hotel. Let us express our regret to your good self for the inconveniences you may have faced while staying with us. However, it is a great opportunity for us to trace and recover any eventual weaknesses we might be encountering.

Meanwhile, we do believe that the mentioned issues resulted from some unusual shortfalls and do not really express how our service truly is.

At the Grand Resort Hotel, we always give great attention to any guest comments or concerns, therefore we have thoroughly investigated all comments in your review, and we have immediately taken the necessary corrective actions.

We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.
Warm regards,
Hotel Management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 28. března 2019 prostřednictvím mobilu

Dobrý den mám dotaz na managera Guesta proč hotel nemá vecerni animační program zdarma jako všude v Egyptě ale za poplatek hotel je krásný super dovolená až na obsluhu u barů která je neochotna dekuji

Datum pobytu: prosinec 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Bohumil69.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
guest relations G, Guest Relations Manager v zařízení The Grand Resort Hurghada, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. března 2019

Dear Bohumil,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.
We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards,
Hotel management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze