Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Hurghada
Zveřejnit
Doručená pošta
Hledat
Hotely poblíž
Recenze (3 387)
Filtrovat recenze
3 388 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 740
743
380
247
278
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 740
743
380
247
278
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
493 388 recenzí
Recenzováno: 17. července 2019

Do hotelu jsme přijeli v 7.30 a pokoje jsme dostali v 8.00.Náramky v 10.00.Personál je vstřícný.Nejdříve jsme si připadali se schůdky do moře jak u bazénu v Podolí,ale na konec to bylo fajn.Jídlo jsme si vždy nějaké vybrali a i nám chutnalo.Stravovat a uspokojit tolika lidí různých národností a zvyků určitě není jednoduché.Uklizeno jme měli každý den.Pochvala taky pro Anetu,když jsme nevěděli vždy nám poradila a pomohla.Co mě namíchlo bylo jednání obchodníků přímo v hotelu u recepce.Byli velmi nepříjemní.Pobyt jsme si nenechali znepříjemnit a užili jsme si ho.

Datum pobytu: červenec 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Veromila1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MichelleManagement, Manager v zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 19. července 2019

Milá Veromila,
Děkujeme, že jste se podělila o své cenné zpětné vazby na fóru Trip Advisoru. Jsme velmi rádi, že jste s námi strávili fantastickou dovolenou, děkujeme moc za recenzi na ubytování a stravování.
Rádi bychom vás ujistili, že žádný z našich vážených hostů by se nikdy neměl cítit znepokojen , protože naším cílem je poskytovat pohodlnou a bezproblémovou dovolenou. Klienty povzbuzujeme k tomu, aby nahlásili jakékoli nepříjemnosti na místě, které budou vždy vyřešeny bez prodlení.
Je to velmi potěšující pro náš tým vědět, že vaše dovolená s námi byla příjemná a že nás opět chcete navštívit!
Už se těšíme na Vaši další návštěvu.
S pozdravem,
Sunny Days Egypt Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. července 2019 prostřednictvím mobilu

Na hotel jsme přijeli v 7 ráno, na recepci řekli, že máme v 11 přijít a že dostaneme náramky k All inclusive a pokoj. V 11 jsme přišli, dostali jsme náramky a pokoj jsme dostali až ve 12. Po 4 hodinovém letu a odletu z Prahy v 0:30 to pochopitelně nebylo úplně příjemné. Když nás pan odvedl na pokoj, kde měl být výhled na moře, jsme měli výhled na bazén s tím, že mezi budovami na proti je trochu vidět moře. To by nebylo to nejhorší. Pokoj byl špinavý - špinavé židle na balkoně, plíseň ve vaně, špinavé prkénko na záchodě, špinavé prostěradlo... Kvůli prostěradlu jsme volali personál hotelu, ten vyměnil prostěradlo za ještě špinavější a po dalším upozornění bylo vyměněno za další špinavé, takže nevím, jestli na tomto hotelu vůbec mají čistá prostěradla. Pod prostěradlem byl nějaký potah, který byl úplně roztrhaný. Nábytek hodně starý, dveře od skříňky téměř vypadávali. Měli jsme all inclusive a výběr byl velmi malý. Vzhledem k tomu, že jsem vegetariánka jsem neměla na výběr skoro nic. Ovoce také nebylo čerstvé. Obchody v hotelu byli velmi dobre, velký výběr za dobré ceny. Hotel měl mít fitness, ale nejbližší bylo asi 4km. Moře i bazén se zaviral někdy okolo 18:00, což nechápu, že se pak už do moře nesmělo. Myslím, že 4-5 dní v hotelu by se nějak přežít dalo, ale 7 dní, co jsme byli my, byla katastrofa.

Datum pobytu: červenec 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli uenrkeo.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MichelleManagement, Manager v zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. července 2019

Milá Lucie,
Děkujeme, že jste se s námi podělila o své názory. Přirozeně se omlouváme, že slyšíme, že vaše osobní zkušenost není příjemná. Je cílem celého našeho týmu v Sunny Days Egypt , aby byl pobyt našich rekreantů pohodlný a snažil se zapadnout do každé potřeby hostů , ale jsme si vědomi, že to může být těžký problém, zejména v plné obsazenosti hotelu. Vždy vítáme všechny názory našich hostů, a to jak pozitivní, tak negativní, a záleží nám na nich. Z tohoto důvodu předáváme vaše hodnocení našemu managementu, abychom tuto situaci vyšetřili a budeme mít možnost lépe reagovat na vaše body. Doufáme, že se v budoucnu opět uvidíme.
S pozdravem tým hotelu Sunny Days Egypt.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. dubna 2019

Vstřícnost při ubytování, personál, čistota resortu, úklid, jídlo, program - vše na výbornou. Jen trochu problém s koupáním. Jsem invalidní, špatně chodím a v resortu jsem se setkala i s paní na invalidním vozíku. Problém je ten, že do bazénu je instalovaný jen žebřík, pro nás nezdolatelný. Při vstupu do zálivu je písek, boří se a a s vozíkem přijet blíž je také nemožné. Vstup na otevřené moře po schůdkách je již lepší, i když také velmi namáhavý. Škoda, že nejsou instalovány plošiny pro invalidy. To by byl resort úplně nenahraditelný.

Datum pobytu: duben 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Olga S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MichelleManagement, Manager v zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 22. dubna 2019

Vážená Olgo,
Děkujeme vám za vaši nedávnou návštěvu.
Je nám potěšením vidět, že náš tým vám zajistil příjemný pobyt v našem hotelu.
Mezitím jsme vzali v úvahu vaše cenné komentáře, pokud jde o zpřístupnění resortu. Děkuji za takovou konstruktivní zpětnou vazbu.
Těšíme se na Vás v nejbližší době.
Srdečné pozdravy ze Sunny Days Egypt Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. dubna 2019 prostřednictvím mobilu

V tomto hotelu jsme byli od 8. do 17.4., od cestovky Blue style, rodina čtyři dospělý ženy a dvouletá dcera.
Hotel bych hodnotila celkově jako průměrný, vybavení hotelu má už něco za sebou, ale je vidět, ze se stále pracuje na opravách :-) To tedy oceňuji.
Konkrétně k vybavení v našich dvouch pokojích, na jednom pokoji nefungoval trezor a byl stále ucpaný odpad ve vaně, po nahlášení to bylo lepší, ale nevyřešené :-( Na obouch pokojích by bylo potřeba vyměnit fén, ten je v dezolatním stavu.
První den jsme přijely v sedm ráno na hotel, v deset jsme dostaly náramky a v jedenáct klíče od pokoje. Požádala jsem si o dětskou postýlku, tu mi dali až po urgovaní v pět večer. Postýlka stará a jedna tyčka nebezpečně dole prasklá, mít menší dítě tak ji budu ještě měnit.
Pokoje jsme měly kousek od sebe vzadu v levém křídle a měly jsme to 10m. k moři, super...

Lehátka jsme si každé ráno okolo sedmé v pohodě zabraly. Zátoka příjemná, ale plavalo tam plno odpadků z hotelu, kelímky, pytlíky, láhve apod... Do toho modré medůzy, ale ty nežahaly, tak nebojte :-) Z levé vnější strany hotelu je otevřené moře, dá se tam šnorchlovat apod... Krásné moře bez viditelných odpadků, ale daleko větší vítr než z vnitřní strany hotelu v zátoce... Bazény dva, což je dost málo z mého pohledu, jeden velký a studený i s tobogány a druhý dětský malinký, take studený. (V létě určitě teplota dostačující, ale v Dubnu mohlo být vyhřívání ve velkém bazénu ještě zapnuté),
V dětském bazénu jsem si taky všimla odpadků, několika papírových ubrousků, cigaretových nedopalků.
Klienty z velké části ruské národnosti.
U bazénu i na pláži barmani měli k dispozici pouze měkké plastové kelímky, které nevydržely nápor větru, takže se často převrhly a pak odletěly... Bylo potřeba pití hned vypít a pak vyhodit... Vedení hotelu by mohlo zvážit nákup tvrdých vrátných plastových kelímku.
Dětský club docela hezky zařízený, ale spousta hraček už je dost zničená. Dále animatorka v clubu příjemná, ale tichá a bez nápadů, s dětmi si stále každý den jen kreslí... Animátoři začínali každý den v deset, zatancovali na kameni u pláže jednu písničku, každý jinak oblečený... Většinou mají alespoň stejná trička, aby je lidi poznali, ale zde ne. Program mají vyvěšený a jedou podle něho, např. zumba, vodní gymnastika... Pokud se chcete zapojit, musíte přijít z vlastní iniciativy.
Večer od půl deváté mini disco a pak později nějaká animační show.

Co ale hodnotim opravdu špatně je celkově jídelna a jídlo, nedostatek příborů a nádobí, které vám neustále sklízí ze stolu.. A jídlo teda opravdu nic moc s porovnání s jinými hotely, maso a ryba pouze na jeden způsob a pak klasika zelenina, rýže , brambory... Hranolky s burger pouze jednou za tři dny a pečené kuře a špízy venku, ale s dlouhou frontou... Zmrzlina jen u bazénu od 11 do 14:00 zase s dlouhou frontou nebo si ji můžete koupit vedle jídelny za dolar. Snídaně dlouhé fronty na omelety, vejce a palačinky.
Na recepci na objednání rezervace do restaurace je mladá paní Aneta, je to češka a je velmi příjemná, se vším nám poradila :-)
Jeste bych chtěla pochvalit našeho delegata Mohameda Adela, velice milej pan, zašel se mnou před hotel koupit jejich místní simkartu od Vodafonu s internetem a dále velká chvála na asistenční službu (byli jsme od Blue style), kromě dcery jsme měly všechny čtyři střevní problémy, dvě z nás měli infekci a musely na kliniku, ta funguje tak, ze zavoláte, někdo pro vás přijede a zase vás odveze zpět na hotel. Na klinice mluví sestra česky nebo slovensky, doktor vás ošetří, v našem případě jsme dostaly kapačku na místě a prášky sebou.
Toalety v loby smrdí jako v zoo... Sedí tam uklízečka a hraje si s mobilem. Dalsi lepší záchody jsou v jídelně a pak až na pokoji... U bazenu jsme žádné toalety nenašly. Na konci pobytu jsme našly ještě toalety u rybiček (prodejce s rybami co vám okoušku kůži na nohou). Rozhodně mě toalety u bazénu chyběly!
A můžu doporučit prodejce s oleji vedle rybiček, je velmi příjemný, ochotný smlouvat a má i leták s oleji v češtině:-) nakoupily jsme u něho :-)
Vyzkoušely jsme italskou a rybí restauraci, italská v pohodě, na úrovni, super obsluha a jídlo, možnost vybrat si z jídelního lístku . Rybi šílená , obsluha strašná, bylo to tam nepříjemné, pouze jedno jidlo zdarma (file, smažená ryba, hranolky a tři kolečka kalamar) a nebo za 3 dolary 100g krevet, platit musite ihned, sklenicky na vino strašně mastné. Hodnocení nulové.

Datum pobytu: duben 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
2  Poděkujte uživateli petilan.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MichelleManagement, Manager v zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. dubna 2019

Drahý hoste,
děkujeme za vaši osobní zkušenost po návštěvě našeho hotelu.
Litujeme, že jsme nemohli splnit vaše náročné standardy.
Všimli jsme si vašeho komentáře a předali je zúčastněným útvarům za účelem revize našich služeb tak, aby byly zcela v souladu s našimi standardy. Zvláště vaše podněty týkající se čistoty a kulinářské části vaší dovolené jsou pro nás hodně důležité.
Mezitím je potěšením vidět, že jste s námi strávili kvalitní čas.
Těšíme se na to, že vás příště přivítáme, abyste mohli znovu vidět, že jsme odhodláni se neustále zlepšovat.

Srdečné pozdravy ze Sunny Days Egypt Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 16. dubna 2019

V tomto hotelu jsme byli již po šesté a rádi se zde vracíme, vzhledem k velmi dobré poloze hotelu, hezkému přístupu personálu ke klientele.Hlavně bychom chtěli poděkovat paní Anetce sedící u recepce , která se k nám chovala nejlépe a zajistila nám vše o co jsme ji požádali a to vždy s úsměvem a ochotou jí vlastní. Manželé Miroslav a Anna Hruškovi

Tip ohledně pokoje: Pokoje u moře jsou klidnější.
Datum pobytu: březen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Lepkac.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MichelleManagement, Manager v zařízení Sunny Days El Palacio Resort & SPA, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. dubna 2019

Milá Anna Milý Miroslav,
děkujeme za Vaši návštěvu a ocenění služeb našeho resortu.
Doufáme, že jste s námi strávila příjemnou dovolenou plnou skvělých zážitků.
Rádi Vás přivítáme opět v budoucnu.
S pozdravem,
tým hotelu Sunny Days Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze