Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (2 229)
Filtrovat recenze
2 230 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 147
631
247
106
99
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 147
631
247
106
99
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
60652 230 recenzí
Recenzováno: 23. srpna 2018

Tento hotel jsme navštívily s kamarádkou letos v srpnu 2018. V Egyptě jsem byla již po třetí, takže už si docela umím udělat obrázek, jak to chodí. Příjezd a ubytování proběhlo v pohodě, docela rychlé, ubytovaly jsme se cca kolem 16-ti hodin. V Egyptě klasika: když dáš nějaký bakšiš do pasu na recepci = lepší pokoj (větší, blíže k hlavní budově, popř. novější).

Pokoj: celý hotel již něco pamatuje, ale i přesto celkem zachovalý i útulný pokoj. Byly jsme ubytovány ale až v okrajové části resortu, tudíž okolí a výhled z terasy nestál moc za nic, čím se člověk vzdaloval od centra resortu, tím méně udržované prostředí. Úklid celkem nic moc, vždy jen ustlány postele, i když jsme pokaždé nechávaly bakšiš, žádná snaha ani o nějaký hezký výtvor z ručníků. Podlahám taky pan uklízeč moc nedal.

Klimatizace: strašně hlučná!! měla jsem problém spát a bez ní to bohužel vzhledem k počasí nešlo, což jsem vnímala jako opravdu velký problém. Ale aspoň fungovala (bez příplatku).

Strava: řekla bych průměrná, ale vesměs to samé, což se brzy přejí, ale chutná, dobře upravená. Málo jídla k výběru, hlavně ovoce - to jsem postrádala hodně. Ale stačí, nic extra to nebylo, ale žádná hrůza. Když srovnám hotel Hilton Nubian v Marsa Alam, bylo to bídné. Záleží na pohledu. Pití - nic moc, ale stačí. Jídelna strašně malá na tuto kapacitu lidí. Věčně jsme hledaly místo k sezení.

Pláž a korály: Fajn umělé dvě pláže, což určitě ocení méně zdatní plavci a rodiny s dětmi, jelikož jsou chráněné od otevřeného moře - téměř bez vln. Já s kamarádkou jsme prozkoumaly co se dalo, plaveme dobře a hodně i dost daleko - takže korály - nádherné ale daleko, na to si moc lidi netroufne vyplavat na otevřené moře. Ale stojí to za to, až dál jsou krásné a zdravé korály. Doporučuji si na pláži v diving centru koupit výlet s malou loďkou (cca pro 10 lidí) za 20 USD - vezmou vás dál na moře, však docela blízko, ale na nádherné místa. Blíž k pláží jsou korály také, ale menší a více poškozené, záleží jak kde.

Bar na pláži: byly jsme nespokojené, obsluha u baru na pláží - pro nás katastrofa. Pánovi jsme asi opravdu nepadly do oka, což nám dával jasně najevo a měli jsme s nim konflikt i v hotelu. Nejsme žádné fifleny, ale jak se k nám choval, to by si v žádném případě neměl k hostům dovolit. A nemluvím o neochotě nalít více pití...když máte lehátko na druhém konci pláže, tak nechcete pro pivo chodit co 5 minut apod....Další věc, která nám dost vadila, byla zavíračka baru - bylo řečeno, že se západem slunce, což ale nebylo ani omylem. Minimálně hodinu před....kolem 5-ti hodin. Chcete být na pláži dýl, ale oni už v 17 nervózně vše uklízeli a upalovali pryč...s tím jsem se ještě v jiných hotelech nesetkala...vždy otevřeno dlouho.

Prostředí: moc hezké - celkově

Večerní programy a zábava: Nevyužívaly jsme, ale pořád se zde něco dělo, takže asi lidé byli spokojeni. Živá hudba, diskotéka s bublinkami apod...animační programy také fungovaly, toho jsme si všimly - volejbal, strečing, cvičení...

Celkově bych tuto dovolenou zhodnotila průměrně. Ale záleží na pohledu. Kupili jsme ji v last minute akci za 10.290 ,- Této ceně to zase na druhou stranu odpovídalo. Člověk se na to musí koukat střízlivě, nemůže chtít zázraky za tuto cenu.

Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Barča K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
ExecutiveHCBH, General Manager v zařízení Coral Beach Hurghada Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. srpna 2018
Překladač Google

Dear
We understand your disappointment with Coral Beach Resort Hurghada and agree that this is not acceptable.

It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately.
If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will allow us to speak with you to discuss the situation.

Please feel free to send me an email to khaled.hendawy@coralbeacheg.com at your earliest convenience.

Yours sincerely,

Khaled Hendawy
Hotel Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. srpna 2018

Byla to naše druhá dovolená v Egyptě, takže jsme mohli srovnávat. Určitě víme, že Hurghadu už nikdy nenavštívíme. Měli jsme smůlu snad na vše, kromě číšníka na pool baru :)
Ještě před samotnou recenzí - doopravdy si dávejte vše do sejfu, který je bezplatný v každém pokoji. Zažili jsme nepříjemnou situaci, kdy se k nám v 5:30 přes terasu snažil dostat nějaký egyptský chlapec, a ačkoliv jsme na něj křičeli ať jde pryč, vrátil se, a zkoušel se dostat znovu. Manžel potom zkusil projít přes zamknutou terasu - zvenku šly dveře otevřít. Incident jsme hlásili na recepci. Nicméně nám zmizela power banka, tričko a sladkosti, které jsme nakoupili jako suvenýr pro děti v místním obchodě. Power banku beru, naše blbost, že jsme si ji nedali do sejfu, ale doopravdy by nás nenapadlo, že musíme do sejfu dávat i sladkosti?! Podotýkám že jsme sladkosti doopravdy nesnědli, měli jsme účtenku a prostě je někdo z tašky vzal.

Pláž a moře - velmi nás potěšila nudistická pláž. Všude jinde je zákaz nahoře bez. Dostatek lehátek, ale věčně obsazené ručníky. Pláž každý den upravená. Minimálně 2 plavčíci. Pozvolný vstup do moře. Na šnorchlování je super vstup z mola. Nicméně korály jsou mrtvé, občas vidíte nějakou rybku, hejno rybek. Chcete li vidět víc, musíte doopravdy hodně plavat, ale stejně toho neuvidíte tolik, jako např v Marsa Alam. Pláž v pohodě, moře nějak extra nenadchlo.

K hotelu. - příjezd do hotelu kolem 6:30, kde nám delegát řekl, že jestli chceme bydlet dříve než v 14:00, musíme zaplatit, a že adekvátní je takových 20 dolarů. Tak jsme zaplatili, s tím, že jsme mohli jít na snídani, která byla od 7. Pokoj po několikáté urgenci, protože nám byl slíben po snídani, jsme dostali kolem 9:00 (což bylo zlaté, oproti klientům jiných CK, kteří dali bakšiš a na pokoj čekali doopravdy až do 12.30).
Wifi na recepci funguje asi jen v 6-7 ráno. Jinak teda vůbec.
Náramky all inclusive v 10:00. To, že kufry stojí venku u recepce a kdokoliv si z nich může cokoliv vzít, i když vedle sedí security a policista, nikoho nezajímá. Samozřejmě kufry vám dovezou na pokoj, na golfovém vozíčku na pokoj dovezli i nás, což byla jízda docela nebezpečná.
Pokoj, jsme měli v řadě 32xx. Byl uklizený, ale na zrcadlo, závěsy, záclony, okna dlouho nikdo nesáhl. Úklid probíhal každý den, každý den lahev balené vody. Co nám ale vadilo, byl čas úklidu. Uklízeč nás každé ráno budil, což bylo docela otravné. Oproti jiným uklízečům, ten náš shrábl vždy peníze a jen ustlal postel. Hosté, kteří měli pokoje na druhé straně si chválili, že měli každý den něco smotaného z ručníků. Ale tak, přežili jsme to i bez, hlavně že nám dodal každý den toaletní papír, protože bez něj bychom tuhle dovolenou nezvládli.

K pokoji - měli jsme štěstí, fungovala nám klimatizace pořád (spoustu lidí, se kterými jsme se zde bavili měli problémy, jedněm dokonce měnili pokoj). Jinak vybavení prostě zastaralé.

Jídelna - katastrofa. Na takový hotel je opravdu malá, málo číšníků, takže nápoje k obědu či večeři, pokud se s některým číšníkem neskamarádíte, nečekejte. Ale arabáši jen lusknou prstem, nebo písknou a hned je začnou obskakovat.
Několikrát se spustil detektor kouře, což bylo dost nepříjemné.

Jídlo - katastrofa II. Když to můžu srovnat s jiným hotelem, tady bylo pořád to stejné. Když je zde člověk na 14 dní, tak mu to po týdnu nechutná. A to jsme se snažili každý den dát si jen jedno jídlo. Když přijdete na oběd v 14:30, už se skoro nenajíte. Zelenina není dobrá, ani ta naložená, z ovoce jen datle a zelený meloun s pár kousky jablek či pomerančů a pomelo (což mě osobně stačilo). Zeleninu bych radši nejedla vůbec.

Manžela postilhy velké zažívací potíže - dokonce musel vyhledat 2x lékařskou pomoc. Výhodou je, že je klinika v hotelu. Co je problém - když uzavíráte cestovní pojištění, zjistěte si jak to funguje. My měli nějakou evropskou pojišťovnu skrz cestovku, a než jsme k doktorovi šli, museli jsme volat na asistenční službu. Při sazbě 35,-/minutu, se Vám to pak prodraží.
Určitě se nemusíte bát ledu, pili jsme ho tam celou dobu a v pohodě.

Co se týče barů - první den jsme šli na bar k pláži. 2 protivní, arogantní číšníci. Stěžovali jsme si na místě, další dny jsme je tam už neviděli. Na tomto baru byl ale vždy problém. Ať to bylo s teplotou nápojů, nebo s množstvím. Nalil nám trochu alkoholu, když jsme řekli že chceme víc, prostě nám nechtěl nalít. Ani piva, v těch malilinkých kelímcích. Chlapi potřebovali tak 4 aby zahnali žízeň. Když si vzali 3, to 4té jim už třeba nechtěl dát.
Co musím ale vychválit byl barman u bazénu. Dá se říct, že asi jen díky němu jsme neřešili změnu hotelu, a zůstali zde. A taky jsme na tomto baru trávili většinu dovolené. Amr je skvělý, a pokud tuto recenzi bude číst někdo z managerů, určitě by si zasloužil nějakou odměnu. Staral se o nás nadstandardně.

Animační program - snažil se jediný Mino, zbytek katastrofa. Ukrajinka byla na facku, místo toho aby nějak zabavila děti, jen chodila a pořvávala mezi hosty. Opravdu nám lezli krkem. Večerní program byl fajn, ale myslím, že by se více měli zaměřit na děti, kterým se nevěnovali. Foam party - párty v areálu bazénu, 7dolarů na osobu vstupné. Začátek 21, konec o půlnoci. Ohňová show, pěna, možnost nočního koupání v bazénu a možnost pití na baru. Zbytečně vyhozené prachy. Začalo to až v 22, konec opravdu o půlnoci. Ohňová show fajn, pěna napuštěná do malého bazénu, ve kterém se mačkalo spoustu lidí. No nevím, představovala jsem si to trochu jinak.

Když už zmiňuji večerní program, nevíme co se stalo. První týden vše klapalo - seděli jsme na terase, číšníci normálně obsluhovali, pilo se zde ze skleniček. S blížící se 22 hodinou již začali nápoje podávat v pidi kelímku, takže si člověk svou skleničku musel hlídat jako oko v hlavě. Je to pochopitelné - střídali se, potřebovali mít uklizeno, tak nechtěli špinit. Ale, pití z těch kelímků je nejen nedůstojné, ale hlavně neekologické. Plný bazén a moře kelímků je fakt nechutné. Další týden již ale na terase běžné lidi přestali obsluhovat. Opět, arabáši měli full servis, ale ostatní si museli vystát kolikrát opravdu dlouhou frontu v lobby baru. Nevíme ani, proč přestal fungovat ten malý bar na terase, který původně normálně fungoval.

Italská restaurace - rezervovali jsme si večeři v italské restauraci a velice se těšili. Opět zklamání. Kolem Itálie jídlo ani neprošlo. Takže jsme se šli ještě dojíst do hlavní restaurace. Ale je tam moc milý manager, představil se, vše nám vysvětlil a docela číšníky kontroloval.

Obchůdky v hotelu jsou fajn, ale neskutečně předražené. Super je hotelové taxi. Jeli jsme do nákupního centra SenzoMall, tam i zpět nás to vyšlo dohromady na 10 dolarů (jelo nás 5). Odvoz byl na smluveném místě včas. Určitě si tam zajděte do mcDonald. Oproti čechám se nedá srovnat. V supermarketu neberou dolary, ale berou karty. Nakoupíte opravdu levně, hlavně koření a tak.

Celkově hotel starší, zanedbaný, spoustu arabášů, kteří mají přednost přede všemi dalšími hosty, a to nám strašně vadilo. Koupání v burkinách bych zakázala. Ženy odporně páchnou a zaberou s děckama půl bazénu.

Výlety nekomentuji, jelikož tohle je stránka na recenze hotelu. Ale nabídka je široká.

Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Služba
7  Poděkujte uživateli Kristýna V.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
ExecutiveHCBH, General Manager v zařízení Coral Beach Hurghada Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. srpna 2018
Překladač Google

Dear
We understand your disappointment with Coral Beach Resort Hurghada and agree that this is not acceptable.

It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately.
If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will allow us to speak with you to discuss the situation.

Please feel free to send me an email to khaled.hendawy@coralbeacheg.com at your earliest convenience.

Yours sincerely,

Khaled Hendawy
Hotel Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Corel Beach hotel resort
Na základě Vašich stížnosti a negativních recenzí. Jsem byl vyslán do tohoto resortu v Hurgádě. A musím udělit 4 hvězdy z 5.

Hodně věcí, které zde byli kritizovány jsou mylné.

Pořádek - supr .
Jenže lidi nejsou otroci, vše záleží i na hostech jak se chovají a jestli jsou naučení základnímu chování a pořádku v takovémto hotelu.

Kuchyně/servis výborné.
Dlouhá léta jsem pracoval pro společnost Hilton, kde standarty museli být přísně dodržovány. A slušný - ochotný personál byl základem. Zde se tato úroveň shoduje. Okamžitá reakce na nepořádné a nevychované hosty je zde řešena profesionálně a s ochotou . Doporučuji.

Animační a sportovní program.
Program, který tady probíhá by mohl být více naplněn o sportovní a soutěžní aktivity s rozšířením animačního týmu.

Výborný poměr kvalita / cena.

Děkujeme celému  hotelu.

         Gino & Simona Santini

V případě zájmu hotelu, pomůžeme k změnám k lepšímu.

Datum pobytu: srpen 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
1  Poděkujte uživateli Gino S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
ExecutiveHCBH, General Manager v zařízení Coral Beach Hurghada Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. srpna 2018
Překladač Google

Dear Gino S
Thank you very much for choosing to stay at Coral Beach Resort Hurghada and for taking the time to post your feedback on TripAdvisor website.

We are pleased to know that you liked our resort and had an enjoyable vacation with us.
Needless to mention it was a true pleasure to welcome you at our resort and we hope that you will return once again soon.

Sincerely
Khaled Hendawy
Hotel Manager
khaled.hendawy@coralbeacheg.com

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. srpna 2018

Celkově jsme byli s dovolenou spokojeni a hotel můžeme doporučit. Dovolenou nám nic nepokazilo. Trošku horší jídlo jsme dle recenzí očekávali. Těšili jsme se na vychvalovanou pláž a korály a opravdu byly super. Pokoje byly dál, ale hezké a nové.

Pláž a moře - to nejlepší ze všeho. Dlouhá pláž a dva bazény, tudíž se i při plné kapacitě 1 600 osob lidé rozprostřou a nám přišlo, jako bychom tu byli mimo sezónu (ale je fakt, že jsme byli na krajích pláže daleko od barů). Moře bylo super. Najdou se zde místa, kde je pozvolný vstup do moře a zátoky, tedy vhodné pro děti, ale i vstup přes molo ke korálům, který byly top top :-) Jelikož jsme často šnorchlovali, viděli jsme toho opravdu mnoho: želvu, malého rejnoka a murenu, spousta druhů ryb, velké lastury a na závěr krásné dvě manty.

Služby - všechen personál se snaží. Animátoři, obsluha, kuchaři, uklízeči, recepce apod. Umí i poměrně česky, což mě překvapilo. Na pláži najdete Saida, který umí dobře česky a nabízí řadu výletů levněji jak Čedok. Celkově zde bylo opravdu dost Čechů a Slováků :-)

Pokoje - dostali jsme pokoj v zadní části resortu. Je to sice dál, ale byli jsme v novějších pokojích, které vypadaly dobře. Čistota bylo v pořádku :-) Každý den jsme dostali 1,5 l balené vody.

Hygiena - pokoje v pořádku, pláže v pořádku, jídelna - mají se ještě co přiučit, ale dalo se to.

Výlety - je jich nabízena celá řada. My vyzkoušeli potápění, které bylo na 2/3 dne. To Skládalo se z plavby na lodi, prvního potápění na moři (cca 15 min), pak následovala hodinová zastávka na ostrově Paradise (který byl o ničem) a pak druhé potápění na moři (cca 20 min). Plavba také obsahovala oběd. Tento výlet se dal zakoupit i levněji pouze se šnorchlováním, ale to bych nedoporučil. To vše za 100 dolarů pro dva. S potápěním jsme byli spokojeni, protože to byla naše první zkušenost. Korály byly krásné, ale potvůrek jsem viděli méně než u hotelu (jen jednu velkou murenu a perutýna). Dále jsme využili zdarma hotelového autubusu do centra. Je to sice jen na 1,5 h, ale něco málo jsme stihli koupit a vcelku nám to i stačilo. Jinak šlo přes Čedok koupit za 5 dolarů cestu tam i zpět na tuším 3 h.

Jídlo - lepší průměr. Nepřejídali jsme se, takže nám vždy stačilo jen něco poďobat. Vždy jsme si ale něco našli. Snídaně byly nejméně pestré, takže jsem jedl každý den omelety. Víno se podávalo pouze při obědu a večeři, ale musela se u vás zastavit obsluha (nebo ji oslovit). Na barech mají originální Colu, Fantu apod. Jednou za pobyt je možné navštívit zdarma po rezervaci italskou restauraci (nazval bych to spíš posezení).

Ostatní - Wifi šla málo nebo vůbec. Na letišti nebo v centru lze zakoupit simku a internet za 15 dolarů, ale my toho nevyužili. V rezortu je i nudistická pláž, kde je dostatek soukromí. Lékarna je v rezortu a na faraóna jsme koupili Diax za 12 dolarů, což by se jinde asi dalo koupit levněji. Zajděte se podívat do obchůdku se suvenýry, dýmkami a tabákem. Má ho Adam a je moc fajn :-) Během pobytu jsme si s ním popovídali několik hodin.

Datum pobytu: srpen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli radimw2017.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
ExecutiveHCBH, General Manager v zařízení Coral Beach Hurghada Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. srpna 2018
Překladač Google

Dear Radim W
Thank you very much for choosing to stay at Coral Beach Resort Hurghada and for taking the time to post your feedback on TripAdvisor website.

We are pleased to know that you liked our resort and had an enjoyable vacation with us.
Needless to mention it was a true pleasure to welcome you at our resort and we hope that you will return once again soon.

Sincerely
Khaled Hendawy
Hotel Manager
khaled.hendawy@coralbeacheg.com

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 7. srpna 2018

Dovolenou jsme si opravdu užili a všichni jsme si odpočinuli. Pláž krásná a úžasné moře, také proto jsme si tento hotel vybrali. Jen v jídelně byl problém s obsluhujícím číšníkem - seděli jsme venku. Za celých 14 dní nám donesl jen jednou objednané piti i přesto, že jsem ho několikrát poprosila. Bylo to zbytečné. Také jsem pracovala v zahraničí, takže by jsme mu dali pokaždé malé spropitné. Ale nedonesl, tak zač mu něco dávat. Tento problém mi hodně vadil. Když máte dvě malé děti a neustále utíkat pro pití do malé skleničky v tom horku a zmatku. Bylo to náročné.
Hlavní kuchař super pán - výborné jídlo a jak se tu již psalo o mladíkovi z recepce...tak ten byl moc fajn.
V hotelu jsme strávili 14 dní. Přímo v hotelu je obchod s BIO produkty. Tento obchod vlastní Mohamed, který je v této přírodní kosmetice a bylinkách velice vzdělaný. Egypt jsem již navštívila po 3. Vždy kupuji Aloe Vera oil, Jojoba oil, Africký mix a Bleck Seed oil. ( vše doporučuji )
Aloe Vera mi vyčistila obličej od pigmentových skvrn. Tento problém řeší každá druha žena z Evropy. Už po několika týdnech jsem měla plet vyčištěnou. Proč navštěvovat drahé kliniky u nás v ČR. Kde si necháváme čistit obličej laserem. když to jde přírodně a za přijatelnou cenu. Mohamed mi provedl masáž obličeje a ukázal mi jak správně všechny produkty používat. Nabídl mi čaj i masáž zdarma. Krásná chvilka na dovolené bez dětí a velká spokojenost.
Bohužel na této poslední dovolené v Egyptě jsem měla poprvé zažívací problémy. A protože ještě kojím 2. letou dceru. Nechtěla jsem brát žádné léky. Mohamed mi namíchal bio čaj ze žlutého čaje, černého kmínu a anis. Do 45 min. jsem měla po křečích. Měla jsem štěstí, že nevolnost byla v začátcích a že tento skvělý obchod s bio produkty je zrovna v tomto hotelu. Velice děkuji Mohamedovi za laskavost a vstřícnost. Doporučuji skvělou kosmetiku a spoustu bylinných čajů. Masáž i čaj na střevní potíže jsem dostala od Mohameda jako dárek ještě s výborným datlovým čajem. Neutrácejte v salonech v ČR za chemii, když to jde přírodní cestou. A používejte bio čaj na střevní potíže místo spousty léků. I má maminka už několik let používá tyto přírodní produkty. Opravdu doporučujeme - veliká spokojenost. Michaela

Datum pobytu: červenec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Michaela S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
ExecutiveHCBH, General Manager v zařízení Coral Beach Hurghada Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 17. srpna 2018
Překladač Google

Dear Michaela S

Thank you very much for choosing to stay at Coral Beach Resort Hurghada and for taking the time to post your feedback on TripAdvisor website.

We are pleased to know that you liked our resort and had an enjoyable vacation with us.
Needless to mention it was a true pleasure to welcome you at our resort and we hope that you will return once again soon.

Sincerely
Khaled Hendawy
Hotel Manager
khaled.hendawy@coralbeacheg.com

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze