Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (2 447)
Filtrovat recenze
2 449 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 511
375
205
140
218
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 511
375
205
140
218
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
162 449 recenzí
Recenzováno: 21. února 2020

Hotel je malý ale je pěkný a služby jsou na úrovni pěti hvězd. Je vhodný také pro rodiny s dětmi - animace zajímavá pro všechny. Pokoje jsou velké, vybavení Lcd TV, konvice se všem pro přípravu kávy á čaje. Sluzby kuchyně a barů jsou moc kvalitní. Pláž je piscita a taky lidi mají možnost zalezt do vody na různých hlubkach a skákat z prkna. Doprucuj.

Datum pobytu: leden 2020
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
2  Poděkujte uživateli IgorCzIg.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MinaMark M, Manager v zařízení Minamark Beach Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. února 2020


Děkujeme vám za váš vážený komentář. Je opravdu potěšením přečíst si, jak se vám líbil pobyt v Minamark Resort & Spa, Hurghada,
Jsme velmi hrdí na vaši zpětnou vazbu.
Budeme rádi, když vás brzy přivítáme ve vašem druhém domě, který slibuje nezapomenutelný pobyt.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. února 2020

Maly ale pekny hotel,more super,jidlo a obsluha výborně,personal byl mily, usměvavý a ochotný, vybavení pokoje na urovni,nova televize, trezor,na teritoriu několik bazénů včetně dětského a tobogán.Nejlepsi bylo moře,dost teple i v únoru, nová lehatka,program na pláži-akvaaerobik, břišní tance a dalsi možností.

Datum pobytu: únor 2020
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli Nina_Vyachesl.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MinaMark M, Manager v zařízení Minamark Beach Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. února 2020

Vážení hosté,
Děkujeme, že jste si vybrali Minamark Resort & Spa a za vaše milá slova. Jsme rádi, že se nášmu týmu podařilo učinit vaši dovolenou jedinečnou a nezapomenutelnou. Doufáme, že se zase uvidíme v Minamark Resort & Spa.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. února 2020 prostřednictvím mobilu

Byla jsem koncem února v tomto hotelu, musím říct že s výběrem jsem měla velké štěstí. Hned co jsme přijeli tak nám dali pokoj, pokojem jsem byla moc spokojená. Celkově personál vyhovoval všem hostům, dělali moc dobře svojí práci a hlavně jí neflákali. Jídlo bylo moc dobré. Pláž je písčitá bez kamenů. Na to že hotel je malý a levný tak se tady budete cítit moc dobře. S týmem animátorů vám určitě smutno nebude a vždy vám najdou nějakou zábavu. Tento hotel všem doporučuji, určitě toho nebudete litovat a budete mít hodně vzpomínek jako já na které nezapomenete.

Datum pobytu: leden 2020
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli xenieg.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MinaMark M, Manager v zařízení Minamark Beach Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 20. února 2020

Děkujeme, že jste si vybrali Minamark Resort & Spa pro vaši poslední návštěvu. Bylo mi potěšením mít s námi pobyt.
Jsme rádi, že si můžete přečíst, že jste s námi měli příjemný a pohodlný pobyt. Děkujeme vám za doporučení našich hotelových služeb a produktů na tomto váženém fóru.

Těšíme se, až vás opět přivítáme v Minamark Resort & Spa.
Vřelé pozdravy,

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. prosince 2019 prostřednictvím mobilu

Bylo to tu bezva pocitam s tim ze se sem jeste vratim. Velice si cenim veskereho personalu a animatoru. Bezvadne jidlo v neomezenem mnozstvi, to same se tyka piti. Bezvadne programy animatoru i jejich kamaradsky pristup. Vsem vrele doporucuji zdejsi hotel.

Datum pobytu: prosinec 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli 337zdenekk.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Minamark, Manager v zařízení Minamark Beach Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. prosince 2019

Drahý hoste,
Chceme vám poděkovat za vaše názory na náš resort. Jsme velmi rádi, že jste si pobyt u nás užili a bude nám ctí Vás znovu přivítat v Minamark Resort & Spa.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. listopadu 2019

přespání. Pokoj byl za náš 15 denní pobyt vytřen asi jen dvakrát, ustláno denně a občas i dekorace z ručníků. Ručníky mnohokrát že byli na zemi v koupelně a viditelně špinavé, tak byli pouze srovnány a ponechány.
Koupelna jak vidíte na fotkách hrůza, špína, plíseň, utržená umyvadlová baterie, popraskané umyvadlo, toaletní papír 4 krát za pobyt nedoplněn-takže jsme si ho museli vzít na WC na recepci, zrcadlo za celý pobyt neutřeno, kapky a jakési fleky tam byli po celý pobyt.
Úklid vedlejšího pokoje 901 ve 2,30 hodin v noci, stěhování nábytku, rámus, křik že to vzbudilo celý vchod, po mém důrazném okřiknutí se to zmírnilo, leč úklid v nočních hodinách probíhal nadále.

Stravování hrůza, maso na příděl, cca 3-5dkg, když jste chtěli přidat tak na Vás koukali jako když jste jim ukradli babičku. Minimální výběr jídel, některá i nepoživačná. Zákusky a pečivo které se asi peče v hotelu okoralé, oschlé, bylo vidět že je již několik dní opětovně servírováno.
Na pláži podáván ,,Hamburger“, tedy rokrojená houska potřená hořčicí a do ní nudličky z jater!!!!!!! která byla k obědu.
Brambory téměř vždy nedovařené, hranolky dvakrát za pobyt.
Maso aťuž mleté či jiné, brambory a vše okořeněné snad jen jedním kořením, každý den mělo vše stejnou chuť. Pokud byl něco jako guláš, kuchař Ván dal dva mini kousky masa z toho jeden byl tlustá flaxa, takže cca 1dkg masa. Kuřata, no byla to jen křídla, hřbety a paličky, pěkné maso nebylo ani jednou vidět. Omáčka z guláše byla další den jako omáčka k jinému jídlu.
Talíře a příbory stále chyběli, pikolík odběhne do kuchyně a přinese 1-2 talíře, dalších 10 lidí čeká dál. Čistota talířů šílená, jako kdyby pouze setřeli ubrouskem jídlo a talíře hned šli zpátky na výdej.
Když jsem to ukázal pikolíkovi, tak je začal přebírat, jen co jsem se vzdálil dal je nazpět, tak křik a přišel jejich šéf a omlouval se, co je ale platná omluva když se stravujete jak prasata.
Na kávu i k snídani pouze 1dcl kelímky, některé i tekly a tak jste si museli dát 2-3 do sebe, aby jste pití donesli-to samé na pláži, když jste si dali do kelímku kávu tak horký nešel přenést, takže opět použití na jeden nápoj 2-3 kelímky v sobě. Výhoda byla že pokud jste si přinesli svůj kelímek, tak jste si mohli čepovat pití do něj.
Nikde nabídka koktejlů zdarma, přestože je CK uvádí v ALL.
.
Za pobyt každý týden nárok na 3 tématické večeře, byli pouze dvě, rybí restaurace v rekonstrukci, když jsme chtěli místo ní Italskou, tak to nešlo. Opět-zaplatily jsme za 3 tématické večeře..

Pláž malá, pokud jste přišli po 8 hodině, šance na lehátko nulové, kdo mu dal pár dolarů tak někde lehátka vyhrabal. Ale proč za vše a za tento špatný servis platit znovu? Vše je přeci v AAL. I přesto že během našeho pobytu zprovozňovali nový plážový bar, celkový dojem špatný.

Jinak prostory hotelu, záhonky atd.uklizené a hezké, proto jsem jednu hvězdu přidal. Ale nemění to náš názor že do tohoto hotelu nikdy více.

Nevím zda je hotel na tom tak finančně špatně že nemůže nakoupit 100-200 sad nádobí včetně příborů. Papírové kelímky 1dcl, většina tekla. Ale určitě by chtělo investovat a přijmout nové kuchaře.
Byli jsme mnohokrát v blízkém hotelu Bella Vista, ten je nabízen také jako 3* ale rozdíl se ani nedá srovnat.

Datum pobytu: listopad 2019
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Zdeněk Ř.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze