Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Hurghada
Zveřejnit
Doručená pošta
Hledat
Hotely poblíž
Recenze (686)
Filtrovat recenze
686 výsledků
Hodnocení cestovatelů
237
200
124
70
55
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
237
200
124
70
55
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
510686 recenzí
Recenzováno: 17. listopadu 2019

zdravím,momentálně se nacházíme v tomto hotelu a je tu skvěle!!! Pokoje, pláž, počasí, jidlo vše super! Nechapu předchozí negativni recenze, ale to rozepíši podrobně po návratu do CR... Jdeme si užívat krásné dovolené

Datum pobytu: listopad 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Michaela S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
GrandseasHostmark, General Manager v zařízení Grand Seas Resort Hostmark, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. listopadu 2019
Překladač Google

Dear Guest,

Thank you for reviewing us on Trip Advisor; it’s my pleasure to feel that you enjoyed your stay at Grand Seas Hostmark.
I and my team are looking forward to welcoming you once again in the near future,

General Manager
Mohamed Saeed

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 12. listopadu 2019

Při přijezdu jsme čekali víc jak 10 minut před hotelem nez nam přišli pro kufry z auta a to tam 3x šli pánové z cestovky pro ně.... připlaceno jsme měli za vetší pokoj ( pokoje jsou všechny stejné ) , bazen má omezený přistup co se tyče schudků ovšm pro male děti ohrazen s normalnimi schody ....kdyby kamenné schody udelali po vice mistech bylo by to super, moře max po kolena u mola spinavé od lodě břeh černý ryby vyjimečně , večerní zábava o ničem žádná diskoteka jen mini pro děti animatoři žádná snaha zaujmout jenom vyrvavali program at uz u bazenu nebo vecer u recepce, karta od pokoje 4x reklamovana nemohli jsme se dostat do pokoje a nejen my, jidlo každy den stejne minimalni obnova po 4 dnech už jsme to nemohli ani videt a bylo nam zle od zadudku po jidle střevní potíže pozdeji taky nakonec jsme nechodili ani na jidlo , v den odletu nas mneli vzbudit v 1h rano a o pul 2 vyzvednout kufry ..vstavali jsme sami i kufry jsme si tahali celym komplexem sami co uz no ale na recepsi podrimovala pani na kresle kterou vzbudili misto nas která mela odletet až za 2h po nás a nechali ji tam spat protoze klice od pokoje uz ji neda ..znovu uz bych do tohoto hotelu nejela

Datum pobytu: říjen 2019
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli daniela8526123.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
GrandseasHostmark, Front Office Manager v zařízení Grand Seas Resort Hostmark, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. listopadu 2019
Překladač Google

Dear our valuable Guest
Thank you for choosing our hotel for your vacation. We appreciate your valuable feedback and thank you for taking the time to share.
We take your comments very seriously and our entire team is very committed to delivering the perfect holiday experience for every guest. Our goal is always to have the best quality.
All of your comments and suggestions for improvement were promptly posted to the hotel management to increase comfort for our guests at our hotel.
Please be assured that every day we make a lot of effort to bring about continuous improvement and to ensure a comfortable stay for all our guests.
We look forward to welcoming you back in our house.
With best regards
Your Grand Seas Resort Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. října 2019

Po přečtení několika předchozích recenzí jsem se trochu obával návštěvy hotelu. Po příjezdu na hotel jsem usoudil, že předchozí negativní recenze jsou absolutně nesmyslné. Sice brzký příjezd je trochu zbytečný, ale už od samého počátku o nás bylo postaráno a to nejen nápoji zdarma ( i když jsme dostali náramek až po desáté hodině), ale i ochotou personálu. Jak jsem četl od několika návštěvníků, že je nutné dát "bakšiš" aby jste měli pokoj dřív, než je mezinárodní standard tj 14:00 je holý nesmysl. Na recepci je viditělně umístěný ceník za "nadstandartní služby" jako je změna pokoje, dřívější check-in či pozdější check-out takže to rozhodně povinnost není. Dostali jsme pokoj po 12 hodině.

POKOJ:
prostorný, čistý a pravidelně uklízený, když je potřeba i víckrát za den. Jakýkoliv problém je ihned vyřešený buďto pokojským nebo popřípadě přes recepci. Vše fungovalo jak mělo.

STRAVA:
Jídlo bylo každý den alespoň z částí obměňované, vždy bylo z čeho vybírat, pravidelně doplňované bufety čerstvým ovocem, saláty, dezerty. Je pravda, že jídlo bylo poněkud ostřejší. Snídaně a obědy vždy jedno místo, kde se čerstvě připravovalo jídlo před hostem, při večeři byl ještě gril. V restauraci vždy čisto, pravidelně procházel uklizeč a případně nečistoty hned uklidil. Ochota obsluhujícoho personálu naprosto super. Každý den výborné, čerstvé lívance. Na All inclusive doporučuji si vzít nebo pořídit VLASTNÍ větší kelímky, hrnečky na pití, dávají všechno pití v papírových kelímkách cca 200 ml a na drinky to nestačí :D bez problému V8m vlastní nádobu umyjí a naplní čím si řeknete :)

PERSONÁL:
Vždy ochotný, udělal by, co Vám na očích vidí, usměvavý, přátelský, vstřícný.

PLÁŽ:
pravidelně uklízená, čístá s velmi pozvolným vstupem do moře. Jediné mínus bylo nedostatek lehátek. Na pláži čato chodily místí a nabízeli různé produkty a služby, ale když nechcete nenutí Vás ke koupi NIKDY!,

BAZÉN:
Bazén i okolí jako všude čisto. Akorát mě překvapilo, že byl bazén trochu chladnější. U bazénu probíhal každý den aqua aerobic.

Celkově jsme byly naprosto spokojení. Poměr cena a kvalita naprosto předčila očekávání. Je třeba si uvědomit, že za cenu, kterou jste zaplatily nemůžete dostat služby luxusního 5* resortu. I tak se ale personál snažil a spokojenost maximalní. Rád se opět vrátím.

Datum pobytu: říjen 2019
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Jacob P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
GrandseasHostmark, General Manager v zařízení Grand Seas Resort Hostmark, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. října 2019
Překladač Google

Dear Guest ,

Thank you for reviewing us on Trip Advisor, it’s my pleasure to feel that you enjoyed your stay at Grand Seas Hostmark.
Me and my team are looking forward to welcoming you once again in the near future ,

General Manager
Mohamed Saeed

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. října 2019

Dobrý den..
dnes jsem četla recenze na hotel a jsem znechucena!! Včera jsme se vrátili s rodinou z dovolene v tomto hotelu a jsme nadšeni a spokojeni. Je pravdou, že hotel není nejnovější, ale co se týká čistoty a péče zaměstnanců, nelze nic vytýkat.
Po příjezdu na hotel v půl šesté ráno jsme měli ubytování během pár minut a v 7 hodin ráno jsme mohli jít rovnou na snídani.. Na jídelně bylo jídla přehršel a člověk nevěděl, co si vzít! Omelety se dělaly vždy čerstvé, před očima klientů a mohl si člověk vybrat, zda jen omeletu vaječnou, či se zeleninou a slaninou.. Bylo vždy čerstvé pečivo, tousty a mohli se dopéci v grilu. Palačinky dělali taktéž ráno čerstvé a před očima. Marmelády, mohu doporučit fíkovou, datlový med i med klasický, zákusků, jogurty místní a naprosto famózní, křupinky s mlékem, ovoce a zeleniny, džusy, káva, voda, prostě všeho dostatek.
Obědy to samé, výběr z mnoha jídel, čerstvé ryby, zelenina, ovoce, saláty, těstoviny s mnoha omáčkami dělané rovněž před očima hostů..
Jeden den v týdnu k večeři i krabi... Bylo možné si v rámci All objednat jednu nebo dvě (záleží asi na Ck nebo na formě stravování) servírované večeře dle denní nabídky. Každý den bylo jiné téma. Italská, orientální a podobně. Rovněž bylo možné si dát denně něco z grilu v rámci All.
Čtu zde komentáře tipu, že nebylo co si vybrat, že byla špína po zemi atd.. Za celou dobu pobytu se mi nestalo, že bych šlapala ve špíně. Chodili dva chlapci a zametali drobky, ale těžko mohou konzumujícím hostům lézt pod stůl a podobně. To, že u stolů chyběly příbory, to ano, ale ne proto, že by personál nedoplňoval, ale proto, že nevychovaní hosté připravené příbory z okolních stolů odebírali pro svou potřebu! Personál vždy po dojezení okamžitě odklízel nádobí, umýval stoly a připravoval pro další hosty.. Při jídle k nám chodil personál a ptal se, zda a co chceme donést k pití, zda je vše ok. Ještě bych chtěla doplnit, že má dcera je na jídlo vybíravá strašně moc a bálal jsem se, zda vůbec bude něco jíst a věřte mi, že jedla s prominutím jako proražená.
Zajímalo by mě, co by si lidé představovali ještě navíc servírovat.. Většinou si stěžují ti, kdož si nabírají jídla, že to má jiný člověk na týden, zbytečně vyhazují jídlo, do kterého sotva píchnou a ještě si stěžují, že není co jíst. Pak se k tomu přidají střevní problémy a problém je na světě..
Není pravdou, že voda zde je špatná. Myli jsme se, zuby si čistili vodou z kohoutku a žádné zdravotní problémy jsme neměli. Jinak je denně na pokoji 1,5 l láhev balené vody na hlavu. Mezi snídaní a obědem je denní bar s drobným občerstvením venku u bazénu, taktéž pití všeho druhu.. Pizza, sladké ke kávě, ve 13h se na grilu dělaly hamburgery a podobně, k tomu nakrájená zelenina, nebo pikanmtní nakládaná.. Personál na denním baru, u výdeje ručníků, animátoři, vždy jen ochota a vlídné zacházení. Program dostačující.. Aqua erobick, jóga, vodní polo, plážový volejbal, šipky, petang..
Ještě k pokojům. Pokoje vždy čisté a vyvoněné, uklízeči příjemní a milí, denně jsme zanechávali drobný bakšiš nebo českou čokoládu, kterou mají velmi radi. Dětem dělali i zvířátka z ručníků.
Během našeho pobytu renovovali části hotelu a zapojovali wifi na chodby k pokojům, kde doposud nefunguje, ale evidentně brzy bude. Wifi zde funguje pouze na recepci, což pro nás není žádný problém. Nepřijeli jsme na dovolenou brouzdat internetem, ale hlavně si odpočinout..
Lidé, co si chtějí stěžovat a prudit, budou prudit vždy a pořád! Zažila jsem měsíc otevřený hotel a Češi si stěžovali stejně na to, či ono..
Takže za nás: Určitě opět a velmi brzy tento hotel navštívíme zas.. Byli jsme spokojeni moc také proto, že je zde klid a pohoda, moře pro malé děti naprosto ideální a celkově je prostředí velice příjemné..
Nedoporučuji lidem, kteří chtějí v koupelnách zlaté baterie, mramor na zemi, postele s nebesy a nevkusné betonové velbloudy na chodbách hotelu, ale normálním lidem, kteří mají rádi domáčtější prostředí a ne fabriku na hosty a na peníze.. Mnoho lidí si neuvědomuje, že personál dělá i 16h denně a i přes to se na vás nemračí, jsou ochotní a vstřícní, nic neni pro ně problém!
Bylo zde dost čechů a převážně byli spokojeni.. Nechtělo se nám ani domů, protože nám bylo jasné, že po příletu uvidíme opět kyselé obličeje a problémy i tam, kde nejsou..
Chtěla bych tímto velmi poděkovat péči personálu zdejšího hotelu za příjemné ztrávení naší dovolené. Polankovi Sušice

Tip ohledně pokoje: Všechny pokoje s klima, balkonem, koupelnou. Pokoje jsou situovane s výhledem k bazénu a moři, celkově klidové prostředí.
Datum pobytu: říjen 2019
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
2  Poděkujte uživateli pepapol77.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
GrandseasHostmark, General Manager v zařízení Grand Seas Resort Hostmark, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. října 2019
Překladač Google

Dear Guest,
Thank you so much for your review, it was my pleasure to know that you enjoyed your stay with us at Grand Seas Hostmark.
Me and my Team are looking forward to welcoming you in the near future.
Thanks


General Manager
Mohamed Saeed

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 12. října 2019

Hotel pro nenáročné. Brzké ranní příjezdy jsou zbytečné, pokoje jsou k dispozici až k desáté hodině a to jen, když dáte "bakšiš". Strava začíná až obědem. Takže ráno úplně ztracené. Pokoje krásné, velice prostorné. Jen zrovna v našem termínu byla porucha na teplé vodě, takže skoro celý pobyt na některých pokojích nešla teplá voda. Klimatizace, úklid, čistota, strava, bazén bez problémů. Moře krásné. Kdo si nechce zkazit dovolenou zbytečnostmi, otrávit si ji nenechá. Největší dojem na nás zanechal celodenní výlet do Luxoru. Egyptský průvodce se skvělou češtinou se nám věnoval maximálně, zaslouží si náš veliký dík. Doporučuji. Celková spokojenost

Tip ohledně pokoje: pokoje v prvním patře
Datum pobytu: říjen 2019
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
1  Poděkujte uživateli marta C.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
GrandseasHostmark, General Manager v zařízení Grand Seas Resort Hostmark, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 14. října 2019
Překladač Google

Dear Guest,
Thank you so much for your review, it was my pleasure to know that you enjoyed your stay with us at Grand Seas Hostmark.
Me and my Team are looking forward to welcoming you in the near future.
Thanks


General Manager
Mohamed Saeed

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze