Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 401)
Filtrovat recenze
3 401 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 917
473
401
298
312
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 917
473
401
298
312
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
383 401 recenzí
Recenzováno: 3. června 2018

Po příjezdu v 7h ráno, nám bylo sděleno, že pokoje jsou dostupné po 14h a proto jsme za úplatek 20dolarů dostali pokoj dřív. Pokoj je velmi prostorný s velkým balkónem. Všude ale musíte po schodech, výtah je pouze v hlavní budově.

V areálu se nachází několik bazénů - jeden s tobogány, bazén s animačním programem, s vlnami a pro děti. Moře a pláž je opravdu v otřesném stavu. Všude se válely plastové kelímky, igelitové sáčky atd. Zaplavete si pouze ze vstupu z mola, kvůli odlivu je voda mělká. Na žádné šnorchlování to tu není. Viděli jsme jenom pár rybiček. a žádný korál.Dříve tu bylo staré molo, po kterém nechali zrezivělé kůly ve vodě!!

Co se týče jídla výběr byl dostačující. Každý den několik druhů masa, salátů, zákusků.. Obsluha trochu vázla, ale v hotelu bylo při našem pobytu hodně lidí. Doporučuji vzít si vlastní kelímky na pití. Často se nám stávalo, že nám u bazénu vzali skoro plné pití a nezeptali se jestli ho ještě budeme pít.
Pokoj jsme měli vždy uklizený + 2 litrové vody.

Po 3 dnech jsme začali mít střevní problémy. Hned vedle hotelu je lékárna. Cenu za léky si musíte usmlouvat. Naštěstí prášky rychle zabraly.

V hotelu je wi-fi placená a ostatní hosté nám řekli že nefunkční. Koupili jsme si na letišti datovou kartu Orange 4GB za 6dolarů a měli jsme problém i s tím. Kamarádce karta fungovala , ale ta moje ne. Na recepci nám bylo sděleno, že jsem vyčerpala limit dat. Naše delegátka nám potom řekla, že na letišti často prodávají nefunkční karty! Proto buďto koupit na letišti Vodafone nebo v hotelu za 15dolarů 6GB karta fungovala celý týden.

Co bych vyzdvihla jsou animační programy, každý den fitness cvičení, belly dance, volejbal atd. Večerní programy byly zábavné. Doporučuji navštívit Shisha bar, dělají tu nealko koktejly a čerstvé džusy.

Dovolenou jsme si na "drobné" nedostatky užili. Pokud jste nenároční klienti a nevadí vám bazénová dovolená, můžu Jasmine doporučit.

Tip ohledně pokoje: pokoj 1342 v nejvyšším patře s výhledem na bazén
Datum pobytu: květen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli L3373AGdanielam.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
hotel_responsible, Manager v zařízení Jasmine Palace Resort & Spa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 5. června 2018
Překladač Google

Dear Daniela M,
Thank you very much for your valuable comments.

We are very happy in reading your enthusiastic words regarding your experience with us and to know that you had a memorable stay at our hotel.

Entire team looks forward to the opportunity of welcoming you back soon again.

Kindest regards
Management Team Jasmine Palace Resort & Spa Hurghada, Red Sea, Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. května 2018

hotelový komplet je pěkný i když levá polovina hotelu směrem na pláž nefunguje.Přijeli jsme v šest ráno a měli sme čekat dalších 8 hodin na ubytování ,ale ,,pouhých,, 10 dolarů a pokoj byl okamžitě .Překvapilo nás moře hlavně při odlivu -voda po kotníky .Na nějaké plavání to rozhodně není .jinak jídlo i pití celkem v pořádku a dobrý výběr ,jen pití teplejší.Zábava byla pouze večer od půl desáté,občas hudba u bazenu ,ale jinak pomalu všude ticho -největší hluk byl v jídelně od talířů .Wifi na nic opravdu lepší a vyplatí se koupit při příletu na letiště kartu datovou .

Datum pobytu: květen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli JAROSLAV G.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
hotel_responsible, Manager v zařízení Jasmine Palace Resort & Spa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. června 2018
Překladač Google

Dear jaroslav g,
Thank you very much for your review.

We are pleased to read that you have enjoyed your stay at our Jasmine Palace Resort & Spa.

Thank you very much for staying with us and we are looking forward to welcome you once more to offer you a great stay.

Kind regards,
Management Team Jasmine Palace Resort & Spa Hurghada, Red Sea, Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. května 2018

Příjezd do hotelu nás velmi zklamal, do Egypta už jezdím nějaký pátek a hotelů jsem vystřídala nespočet. Nejsem typ člověka, co si vybírá a potřebuje luxus. ale i tak jsme byla zklamaná. Přijeli jsem v půl 7 ráno na hotel a recepční mi dal k vyplnění papír na pokoj, po chvíli mi ho vytrhl z ruky a řekl, že čeko ne, že český po 8 hod. Po 8 hodině jsme za ním přišla a řekl že ne a další hodiny dělal že tam ani nejsme. A ano vím, že v Egyptě je ubytovací čas až ve 14:00 , ale na každém hotelu jsem dostali náramky a nebo rovnou šli na snídani. Zde nám bylo řečeno, že ne. 6e si musíme i vodu zaplatit. Opravdu mi nešlo o peníze, protože jsme nakonec tu snídani si i zaplatili. Ale přijde mi hrozné, že člověka nechají venku spát na lavičkách, když zaplatíte za zájezd 70 tis a nedají vám ani napít. Naši známí přilétli o 4 dny později v noci v půl 2 a nechali je čekat do půl 7 ráno . příšerný s tímto jsem se ještě nesetkala. Byli jsme přes německou cestovku a volala jsem i delegátovi, který sice říkal, že mu je to líto, ale bránil je. Pokoj byl čistý, ale věčně skoro celému hotelu nešla karta, každý jsme ji museli 1x minimálně měnit, s tím nebyl problém, bylo vidět, že už jsou an to zvyklý a bez problému ji vyměnili. Dostanete, ale vždy jen jednu kartu, což není moc praktické, protože když ji vytáhnete z "pojistek" a odejdete nenabije se vám obil a ani nevychladíte pokoj klimoškou. Po návštěvě recepce jsme dostali druhou kartu. Nikde jinde jsem také nezažila, že veškerý personál měl pořád v rukou mobil. Když jsme přišli na bar, vyřídil si číšník svůj facebook a pak až se věnoval nám. Opravdu všichni stále v rukou telefon - pohoda, Ano byli usměvavý, ochotní ( za bakšiš, který už mi příjde, že berou za samozřejmý). klimatizace na 3/4 pokojích nefungovala, podle toco co jsem se bavili. Ano foukala, ale teplý vzduch i když jsme ji měli na 16°.. Je opravdu veliký výběr jídla, po 1 jsem zažila kachnu, knedlíky, krokety, je z čeho vybírat, ale možná by se mělo ubrat na kvantitě a začít myslet na kvalitu. Střevní potíže tu mělo opravdu hodně lidí i ti co na to netrpí. Cokoliv jsme snědli měli jsme obrovitánské křeče. Když jsme se najedli venku, křeče nebyly...Výběr až moc veliký, ale ta chuť ...Komplex hotelu je na pohled opravdu krásný a velikánský. Moře - počítejte s tím, že vody je opravdu málo. První den jsme vodu neměli skoro vůbec. Další dny po lýtka. Nezaplavete si.... Když si chcete zaplavat musíte jít na konec mola cca 4 minuty a tam jdete ze schodů do moře. Zvířátek uvidíte nespočet asi jako všude v Egyptě :) Ale na hotelu to tedy kompenzují větším počtem krásných bazénů. Animační programy + animátoři - super. Na pláži jsou opravdu otravní nabízeči, kteří po2 minutách jsou zase u vás a neví, že vám to před 2 minuty nabízel. Doporučuji ochutnat jejich fresh koktejly z ovoce za 2 dollary. Jsou výborný. Asi co nejvíce doporučuji všem, tak je návštěva místního nákupního centra Senzomall, vezměte si taxíka z hotelu za 8 dollarů, tam si vyměníte peníze na jejich, protože jiný tam neberou ( kurz je cca jejich 1 LE je 1,3 Kč) a nakoupíte vevnitř v potravinách od suvenýrů,oblečení elektroniku, hygienické potřeby až třeba i potraviny a hlavně za pár korun. Je to neskutečně levné ( Chipsy Lays - 5kč, džusy 100% 9 kč, 1kg másla 35 kč, 3 Magnetky 35 kč, pyramidy, sfingy za pakatel ..a v obchodu Dejavu mají krásné boty od 200 Kč :) ...Hotel, ale určitě není 5* , jsem ráda za každou dovolenou, ale tohle mě opravdu mrzelo a zklamalo..

Datum pobytu: květen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Dominika V.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
hotel_responsible, Manager v zařízení Jasmine Palace Resort & Spa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. května 2018
Překladač Google

Dear Dominika V,
Thank you for taking the time to write a constructive review of your recent stay with us. It is always important for us to know how our guests feel and what they think about our hotel so that we can improve it for the future.

All your comments are seriously taken into consideration.

If you'll be willing to give us another chance we will gladly convince you from our hospitality and great service which we are known for by our guests.

Warm regards,
Management Team Jasmine Palace Resort & Spa Hurghada, Red Sea, Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 16. března 2018 prostřednictvím mobilu

Hotel krasny,pokoje ciste,personal mily a usmevavy,jidla spoustu a velice dobre,kazdy si najde to sve.plaz v ramci hotelu cista. Velmi pozvolny vstup do more,pak koraly a spousta rybicek.
A za baksis jde uplne vsechno a budete se citit jak kralove!

Datum pobytu: březen 2018
Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
Poděkujte uživateli Danča B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
hotel_responsible, Manager v zařízení Jasmine Palace Resort & Spa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 19. března 2018
Překladač Google

Dear Danča B,
Thank you very much for your review.

We are pleased to read that you have enjoyed your stay at our Jasmine Palace Resort & Spa.

Thank you very much for staying with us and we are looking forward to welcome you once more to offer you a great stay.

Kind regards,
Management Team Jasmine Palace Resort & Spa Hurghada, Red Sea, Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. září 2017 prostřednictvím mobilu

Krásná dovolená, skvělý personál, animační program naprosto famózní, animátoři úžasní! wifi nefunkční - doporučuji si koupit datovou sim přímo na letišti. Pokoje čisté s klimatizací na pokoji, jídlo ucházejí

Datum pobytu: září 2017
Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
1  Poděkujte uživateli Adventurer734170.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Odpověď vedení:Zodpovězeno: 2. října 2017
Překladač Google

Dear Kristýna D,

Thank you very much for your excellent review through TripAdvisor.

We are more than happy that you enjoyed our animation team and additional service by our friendly staff.

It will be a pleasure to welcoming you back soon.

With best regards,

Management Team
Jasmine Palace Resort & Spa
Hurghada, Red Sea, Egypt

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze