Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Chcete-li znát dostupnost, kontaktujte poskytovatele ubytování.
Jsou dostupné podobné hotely.
Zobrazit vše
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 714)
Filtrovat recenze
2 714 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 648
621
269
106
70
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 648
621
269
106
70
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
272 714 recenzí
Recenzováno: 9. ledna 2020

Hotel je velmi příjemný s kvalitním a ochotným personálem
. Umístění super
, krásné pláže a úžasné moře plné korálů a pestrobarevných ryb.
Všude pořádek a čisto
, krásné vkusně zařízené pokoje. Doporučujeme všem
, my se určitě vrátíme.

Datum pobytu: leden 2020
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli lud_kz2016.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Mohamed R, Front Office Manager v zařízení The Grand Makadi Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. ledna 2020
Překladač Google

Dear guest

Thank you very much for your review of The Grand Makadi, and for sharing your holiday experience.

We are so happy to hear that you enjoyed your holiday with us, and that we fulfilled your holiday expectations. Your very kind words are very much appreciated, thank you. I will ensure that they are passed onto all team, who do work hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay.

We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards,

Hotel Management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. prosince 2019

Krásný hotel s velkou zahradou, příjemný a ochotný personal, vynikající jidlo s velkým výběrem, mnoho a la carte restaurací. Krásne prostory na snorchlovani u mola. Pokoj prostorný a vždy čistý. Rádi se sem znovu vrátíme.

Datum pobytu: prosinec 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli Sarahbohacova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Mohamed R, Front Office Manager v zařízení The Grand Makadi Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. prosince 2019
Překladač Google


Dear guest,

Thank you for your lovely review, I enjoyed reading your compliments toward our team and our facilities. The entire team is happy to hear you had a fantastic stay.

Looking forward to welcoming you in the near future.

Warm regards,

Hotel Management

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 10. srpna 2019

Tento hotel jsme si neobjednali a cestovní kancelář ETI nám ho dala jako údajně adekvátní náhradu za Hotel The Grand Resort v Hurgadě. Při tom než jsme si zájezd zakoupili zprostředkovatel Invia ověřoval dostupnost U ETI a museli jsme připlatit za pokoj de luxe. Nechápali jsme. Na hotel jsme přijeli ve tři ráno a hned nás čekali místo omluv natažené ruce personálu recepce na bakšiš. V pět ráno jsme nakonec ubytování přijali, ale stejně nespali, protože klimatizace hučela jako sekačka na trávu. Ráno dohady s delegátem Josefem Emadem. Několikrát vykřikoval, mačkal papíry, házel je na zem a, že již nechce pracovat pro ETI, doporučoval bych jeho přání vyhovět. Nabídka byla buď zůstat nebo převoz do hotelu Siva Grand Beach a nebo cesta domů. Siva má o jednu hvězdu méně a delegát doporučoval zůstat zde, že za nic neručí a Makadi je to nejlepší co zde je. Báli jsme se co může být to horší. Pár lidí do Siva odjelo a mi zůstali. Jídlo první den opravdu odporné a po větším vyrválu se trochu začali snažit. Pokoj jsme vyměnili za jiný, kde byla klima o stupeň tiší, ale také nic moc. Za změnu pokoje recepční na tvrdo vymáhal bakšiš. Koupelna se špinavou vanou, zaboudlá baterie a spáry dlaždiček vydrolené. Bazén v opravdu žalostném a katastrofálním stavu s velkým množstvím vymlácených dlaždiček, voda naštěstí čistá. V moři se kromě pár metrů na šnorchlování nevykoupete a kromě krásných rybiček plavou i výkaly. Loby bar s nesmyslnými cenami a pár malých barečků v resortu k dispozici allinclusive. Pití nalévají málo a do plastových kelímků které používají opakovaně a jsou příšerně špinavé. Střevní potíže na sebe nenechali dlouho čekat. Jako kompenzaci byla nabídnuta možnost chodit na jídlo a do bazénu do vedlejší hotelu cca 7 minut po rozpálené cestě u pláže. Pro další náramek jsme si tam nedošli. Jaké bylo další překvapení, že během dalších dvou dní přijeli další čtyři autobusy Čechů a Slováků, vždy se stejným scénářem a příplatkem za pokoj de luxe. Nejedná se tedy o změnu hotelu v případě přebukování, ale cíleně páchaný podvod! Čile jsme komunikovali s paní Kateřinou Zákostelskou s Invia, které bych chtěl tímto vyslovit velikou pochvalu a poděkování, za to jak se snažila celou věc řešit. Třetí den pobytu jsme věc dořešili přestěhováním do Siva Grand Beach. Bylo to jako vysvobození ze zlého snu a od té doby nám začala dovolená.
Grand Makadi opravdu nikomu nedoporučujeme a tři dny zmařené dovolené budeme chtít kompenzovat. Závěrem přiložím pár fotografií.

Tip ohledně pokoje: Pokud si nechcete kazit dovolenou, sem nejezděte !!!
Datum pobytu: srpen 2019
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli Fousacek.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
VedatK223, General Manager v zařízení The Grand Makadi Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 14. srpna 2019
Překladač Google

Dear Pavel
Thank you for taking the time to post your review.

As a much-valued guest your feedback is important to us as it does help us to improve the services and facilities we provide and I was therefore extremely concerned to read that our hotel was not up to your liking . I am especially sorry that you did not let us know about your unhappiness during your stay, as I feel sure that we could have found a room more suited to the needs of your stay. We place such an importance on our initial satisfaction check with newly arrived guests, as providing we are told of guest preferences when initially allocating rooms, we are usually always able to find an alternative should a guest’s room not meet their individual preferences.
Tipping members of staff for good service is always welcome, but it is entirely voluntary, and at the discretion of the guest. There is no obligation to tip and sure the necessary action would be taken if you would make your concern about tipping clear to us on the spot.
I will not comment on your encounter with your tour operator as it is irrelevant to our property and meanwhile I do hope to have the opportunity to welcome you back to The Grand Makadi in the future and to restore your faith in the hotel and us.

Warm regards,
Vedat Kofteci

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 13. srpna 2018 prostřednictvím mobilu

Hotel je velice prijemný a čisty. Animačný služby jsou nabité. Každy si přijde v příjemném prostředí na své. Vyborná strava a přijemná oblusha. Hotel je vhodný i pro rodiny s dětmi. Na hotelu je i možnosti potápění z mola.

Datum pobytu: srpen 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
3  Poděkujte uživateli Martin B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Maksoud, Rooms Division Manager v zařízení The Grand Makadi Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 18. srpna 2018
Překladač Google

Dear Martin B,

Thank you for your enthusiastic review, I enjoyed reading your extensive compliments toward our team and our facilities. The entire team is elated to hear you had a fantastic stay
Looking forward to welcoming you in the near future

Warm regards,
Ahmed Abdel Maksoud

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. července 2018

V tomto hotelu jsem byla v únoru již potřetí. Stále si drží standart dobrých služeb za dobrou cenu. Tento hotel byl opravdu postavený pro lidi...nepůsobí honosně jako sousední Makadi Palace, není to monstrozní sestava vysokých betonových budov jako některé další "luxusní" hotely v tomto zálivu. Centrální nádvoří s barem je místem,kde každý večer potkáte a pozdravíte tytéž lidi,probíhají zde i animační programy. Je zde několik restaurací,takže večer nemusíte jíst na tomtéž místě. Strava se od doby mého prvního pobytu nezměnila,každý si může najít něco,co mu chutná....co se ale změnilo je množství nabízených placených služeb, a jejich nabízení místními zaměstnanci.....což bylo mnohdy až obtěžující. Lidé,kteří zde přijedou,si platí all inclusive proto, že se nechtějí starat o to,že budou to či ono platit. Také se to projevilo i na ochotě číšníků..podotýkám některých....obsluhovat Vás rychle a s úsměvem,pokud jste si nekupovali např.nápoje navíc za peníze. Zařízení hotelu už něco pamatuje,ale nic to neubírá na příjemné atmosféře hotelu.Kladně také hodnotím,že začali hlídat vstup do vody přes korály a vyhrazená území,kde se prostě nesmí. Určitě se na toto místo ještě vrátím.

Tip ohledně pokoje: Určitě nejlepší pokoje jsou prostorné pokoje Junior suite....jinak záleží,zda chcete klid,tak co nejdál od recepce a nádvoří.
Datum pobytu: únor 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Renata P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Maksoud, Rooms Division Manager v zařízení The Grand Makadi Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. července 2018
Překladač Google

Dear Renata P,
Thank you for lovely review following your recent stay with us.
It is always a joy to receive positive comments from guests who have had such a wonderful experience at The Grand Makadi. I am delighted we have made ‘"Your favorite hotel in Makadi"’.We will certainly be taking your experience into account and we very much look forward to welcoming you back again soon

With best wishes,
Ahmed Abdel Maksou

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze