Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 351)
Filtrovat recenze
3 351 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
5103 351 recenzí
Recenzováno: 7. listopadu 2017

Hotel, zahrada i pokoj jsme měli pěkný. Jídlo bylo chutné, zklamaní jsme byli ale z moře a některých zaměstnanců hotelu. Kdo je nadšencem šnorchlování, na to A´t u pláže hotelu zapomene. Možná najdete nějakou tu mušli, zbloudilého poustevníčka, ale ryb je tam velmi málo a celkově je pohled do lehce kalné vody smutný. Dále jsme byli zklamaní z některých zaměstnanců. 90% jich bylo ochotných úslužných, profesionálně vystupujících, ale 10% nám rozhodně potěšení z dovolené dokázalo pokazit. Vše je all inclusive. Pokud ale něco chcete a nemáte na čele přilepenou 5€ bankovku, jako byste byli neviditelní. Stojíte, čekáte a co dostanete, z toho též radost nemáte. Byl jsem si na jednoho číšníka stěžovat na recepci, dočkal jsem se ale jen nepříjemné konfrontace s dotyčným, který si žádného svého pochybení nebyl vědom. Byli jsme s rodinou ve spoustě hotelů, tento osobně řadím z výše uvedeného k těm podprůměrným.

Datum pobytu: říjen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli nekovar.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. listopadu 2017

Milý Nekovar

Vřelé přivítání od společnosti Jaz Belvedere Hotel Management and Team,

Jsme potěšeni, že vám děkujeme, že jste si vybrali náš hotel a dali nám čas psát recenzi tripadvisor. Velmi si vážíme vaší zpětné vazby o vašich zkušenostech v našem hotelu během Vaší dovolené. I když vám děkuji za vaše laskavá slova o většině zaměstnanců, zahradách a místnostech, je mi nesmírně líto a zklamáno, že vaše celkové zkušenosti a někteří z vašich zaměstnanců nesplnili vaše očekávání. Veškeré komentáře brát vážně, abychom se vyhnuli opakování těchto problémů a odstranili nedostatky v našich operacích, a rád bych vás ujistil, že pro nás je spokojenost hostů nejdůležitější.

Rádi bychom přivítali náš hotel v blízké budoucnosti, abychom získali vaše cenné uspokojení.
S pozdravem
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. října 2017 prostřednictvím mobilu

Je to klidný hotel s příjemnou obsluhou a službami na vysoké úrovni :-).
Jediné mínus je korálový útes který je opravdu slabší, ale ryby i tak nádherné a zajímavé. Jeli jsme po sezoně a v hotelu bylo tak 30 hostů. Členů obsluhy více. Na pokoji byl set na přípravu kávy a čaje v all inclusive, do města taxíkem za pár dolarů. Za mě naprostá spokojenost :-) vřele doporučuji

Datum pobytu: září 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
1  Poděkujte uživateli Jindřich N.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. října 2017

Milý Jindřich N

Nejlepší pozdravy z Jaz Belvedere,
Dovolte mi, prosím, tuto příležitost poděkovat za to, že jste si vybrali Jaz Belvedere za Vaši dovolenou a dovolili Vám Vám nabídnout naši pohostinnost.
Spokojenost hostů je pro nás opravdovou prioritou a jsem velmi rád, že jste to zažili.
Upřímně doufám, že v budoucnu budeme mít příležitost pozdravit vás znovu na další relaxační a příjemnou dovolenou se všemi velkorysostmi našeho týmu Jaz Belvedere Resort.
Nejvíce slavné pozdravy

Alaa Mofid
výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: před 1 týdnem

Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: před 1 týdnem
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: před 3 týdny

Datum pobytu: září 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: před 2 týdny
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. března 2019 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: březen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 22. března 2019
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze