Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 351)
Filtrovat recenze
3 351 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
273 351 recenzí
Recenzováno: 27. února 2018

Začnu plusy, komplex hotelu je moc hezký, velká písečná pláž, vstup do moře jako na Balatonu, nebo to můžete vzít zkratkou přes molo a skočit rovnou do hloubky.
Velké bazény, byly jsme v únoru, takže nám vyhovovalo, že byl jeden z nich vyhřívaný, což kompenzovalo to, že první dny nám na pokoji netekla teplá voda, jen studená.
Super jídlo především moučníky, v Řecku ani v Turecku mi nechutnalo tak, jako tady, dobré pivo....
Mínusy:
Jak už jsem poznamenal, nebyly jsme zde v sezóně, ale docházelo jím neustále pití.
Bílé víno nebylo skoro pořád a když už bylo, nalili nám slzu a pak se xsichtili, když jsme chtěli dolít...já si dal např. Gin tonik, druhej drink byl se Spritem, protože došel tonik a třetí pití už nebylo, protože došel gin....když máte all inclusive pásku v pětihvězdičkovým hotelu, tak očekáváte, že pití jako víno nebo tonik bude pořád.
Personál: 70% personálu se snažilo Vám vyhovět, obsluha byla milá, usměvavá...30% byla katastrofa - většinou kluci na baru, byli nepříjemní, svýma objednávkama je tam všichni hosti obtěžovali, alespoň se teda tak tvářili.
Wiffi-na: jestli potřebujete občas pracovat na noteboku, jako já, je to tragédie, připojení hrozně špatný, upgrade, i když ho nabízeli, se nedal dokoupit...to co bych dělal normálně 30 min. jsem dělal 2 hodiny.
Celkové shrnutí: dovču jsme si celkově užili, určitě doporučuju zašnorchlovat si, svézt se "ponorkou", nebo se mrknout do města na trh...a o všem smlouvat, i o cenách v hotelov. suvenýrech.
A 90% klientely byli rusové, nebo ukrajinci, to jen poznámka pro ty, komu by to vadilo

Datum pobytu: únor 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli pavlik77.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. února 2018

Milý pavlik77

Nejlepší pozdravy z Sharm El Sheikh a děkujeme, že jste se rozhodli strávit dovolenou v Jaz Belvedere Resort! Jsme rádi, že obdržíte svou pozitivní zpětnou vazbu. Děkujeme vám zejména za vaše připomínky týkající se menu a sladkostí a hotelu obecně. Jsem opravdu zklamaný vašimi připomínkami k barové službě a některým zaměstnancům, a pokud by byl tento problém zvýrazněn jakýmkoli manažerem nebo manažerem vztahů, vynaložili bychom veškeré úsilí na vyřešení jakékoli nespokojenosti.

Spokojenost hostů je pro nás nejdůležitější a doufám, že navzdory popsaným situacím se budete cítit jako byste mohli doporučit náš hotel a vzít si dobré vzpomínky na váš pobyt. Upřímně doufáme, že se vrátíme do resortu Jaz Belvedere pro příjemný a relaxační pobyt.

pozdravy
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 22. ledna 2018 prostřednictvím mobilu

Právě jsme se vrátili z tohoto hotelu, který je opravdu skvělý. Nelze zde nic kritizovat. Pobyt se nám velice líbil. Hotel je menší a má krásnou a velmi udržovanou zahradu. Jídlo bylo pestré a velmi chutné. Nikdy se do stejného hotelu nevracim, ale sem bych klidně jel znovu.

Datum pobytu: leden 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Pepa K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. ledna 2018

Milý Pepa K

Dobrý den od Sharm El Sheikh a děkujeme, že jste se rozhodli strávit svou dovolenou u nás v Jaz Belvedere Resort! Jsem rád, že obdržel svou pozitivní zpětnou vazbu. Děkujeme za vaše připomínky k jídlu a hotelu obecně. Spokojenost hostů je pro nás velmi důležitá a doufám, že odnesete dobré vzpomínky na váš pobyt. Doufáme, že vás tu v budoucnu opět uvidíme.

S úctou
Alaa Mofid
Generální ředitel
Jazz Belvedere a Jazz Resort Sharks Bay

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. listopadu 2017 prostřednictvím mobilu

První návštěva tohoto hotelu v roce 2010 od té doby jsem v Sharmu byla pouze jedinkrát v jiném hotelu a zase se vrátila sem po třetí.ted po pěti letech a služby ,,staff" vedení bezkonkurenční.Nechce se mi věřit jak někdo uvedl v předchozí recenzi na jakékoliv špatné chování či neochotu personálu.

Pláž skvělá pro starší lidi i pro menší děti pokud si chce někdo zaplavat v hloubce a pozorovat krásy podmořského života doporučuji jít nalevo ke starému molu na šnorch fantastické.

Denně uklizeno v celém komplexu a snaha barmanů i personálu v restauraci neunávná vyhovět vám.Není pravda že čekají na bakšiš.Můžete dát nemusíte ale v islámských zemích je to zvykem na druhou stranu a proč někoho neodměnit když dělá co vám na očích vidí.

Recepce no tam snad drobná výtka ale měla jsem štěstí když jsem nedopatřením po příjezdu hledala svoji peněženku ochota a pomoc pana recepčního Mohameda Aliho byla úžasná vše dobře dopadlo naštěstí.
Do tohoto resortu se budu vždy ráda vracet pro jeho pohodu perfektní servis i personál.Po několika návštěvách v Egyptě zůstává tento hotel bezkonkurenčí.

Datum pobytu: červenec 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Poděkujte uživateli Daydream742539.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. prosince 2017

Vážení milí hosté

Nejlepší pozdravy z Jaz Belvedere Resort a mé upřímné díky za vaši laskavou podporu hotelu. Děkujeme, že jste se rozhodli strávit dovolenou s námi a jsem rád, že jste si užil svůj pobyt.
Spokojenost našich hostů je pro nás mimořádnou prioritou a doufám, že máte pocit, že si můžete vychutnat naše středisko a navštívit nás znovu, ale ne za 7 let!

Moje nejkrásnější pozdravy,
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 7. listopadu 2017

Hotel, zahrada i pokoj jsme měli pěkný. Jídlo bylo chutné, zklamaní jsme byli ale z moře a některých zaměstnanců hotelu. Kdo je nadšencem šnorchlování, na to A´t u pláže hotelu zapomene. Možná najdete nějakou tu mušli, zbloudilého poustevníčka, ale ryb je tam velmi málo a celkově je pohled do lehce kalné vody smutný. Dále jsme byli zklamaní z některých zaměstnanců. 90% jich bylo ochotných úslužných, profesionálně vystupujících, ale 10% nám rozhodně potěšení z dovolené dokázalo pokazit. Vše je all inclusive. Pokud ale něco chcete a nemáte na čele přilepenou 5€ bankovku, jako byste byli neviditelní. Stojíte, čekáte a co dostanete, z toho též radost nemáte. Byl jsem si na jednoho číšníka stěžovat na recepci, dočkal jsem se ale jen nepříjemné konfrontace s dotyčným, který si žádného svého pochybení nebyl vědom. Byli jsme s rodinou ve spoustě hotelů, tento osobně řadím z výše uvedeného k těm podprůměrným.

Datum pobytu: říjen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli nekovar.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. listopadu 2017

Milý Nekovar

Vřelé přivítání od společnosti Jaz Belvedere Hotel Management and Team,

Jsme potěšeni, že vám děkujeme, že jste si vybrali náš hotel a dali nám čas psát recenzi tripadvisor. Velmi si vážíme vaší zpětné vazby o vašich zkušenostech v našem hotelu během Vaší dovolené. I když vám děkuji za vaše laskavá slova o většině zaměstnanců, zahradách a místnostech, je mi nesmírně líto a zklamáno, že vaše celkové zkušenosti a někteří z vašich zaměstnanců nesplnili vaše očekávání. Veškeré komentáře brát vážně, abychom se vyhnuli opakování těchto problémů a odstranili nedostatky v našich operacích, a rád bych vás ujistil, že pro nás je spokojenost hostů nejdůležitější.

Rádi bychom přivítali náš hotel v blízké budoucnosti, abychom získali vaše cenné uspokojení.
S pozdravem
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. října 2017 prostřednictvím mobilu

Je to klidný hotel s příjemnou obsluhou a službami na vysoké úrovni :-).
Jediné mínus je korálový útes který je opravdu slabší, ale ryby i tak nádherné a zajímavé. Jeli jsme po sezoně a v hotelu bylo tak 30 hostů. Členů obsluhy více. Na pokoji byl set na přípravu kávy a čaje v all inclusive, do města taxíkem za pár dolarů. Za mě naprostá spokojenost :-) vřele doporučuji

Datum pobytu: září 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
1  Poděkujte uživateli Jindřich N.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. října 2017

Milý Jindřich N

Nejlepší pozdravy z Jaz Belvedere,
Dovolte mi, prosím, tuto příležitost poděkovat za to, že jste si vybrali Jaz Belvedere za Vaši dovolenou a dovolili Vám Vám nabídnout naši pohostinnost.
Spokojenost hostů je pro nás opravdovou prioritou a jsem velmi rád, že jste to zažili.
Upřímně doufám, že v budoucnu budeme mít příležitost pozdravit vás znovu na další relaxační a příjemnou dovolenou se všemi velkorysostmi našeho týmu Jaz Belvedere Resort.
Nejvíce slavné pozdravy

Alaa Mofid
výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze