Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 350)
Filtrovat recenze
3 351 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 389
605
207
94
56
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
163 351 recenzí
Recenzováno: 30. dubna 2018

Pobyt v tomto hotelu jsem zakoupil na poslední chvíli, na doporučení cestovní kanceláře a určitě nelituji.
Co je pozitivní hned na úvod - v této oblasti nepotřebujete víza, takže je po příletu nekupujte (pro pobyty do 15ti dnů a pokud se nechystáte cestovat někam dál), hotel leží jen cca 10KM od letiště - během chvilky jste na hotelu.
Ubytování - v hotelu je několik samostatných budov, některé přímo u bazénu, ostatní v nádherné, udržované zahradě. V každé budově je cca 25 pokojů. Já jsem byl ubytován v budově 15 (pokoj 1504), která je dál od hlavní budovy a bazénů, na druhou stranu jste situováni v překrásné zahradě a posezení na terase pokoje bylo parádní.
Vybavení pokoje - vstupní chodbička s velkou skříní a odkládacím prostorem na kufry, koupelna (standardní vybavení - wc, sprchový kout, umyvadlo, velké zrcadlo, fén, kosmetické zrcadlo, ručníky, denně doplňované šampóny, gely, kondicionéry, tělové mléko atd.), v pokoji je velká manželská postel, stolek + 2 křesla, velký pult s televizí, rychlovarnou konvicí. Denně doplňovaná balená voda, instantní káva, čaje, smetana do kávy. Pod pultem je malá lednička. Dále jsou v pokoji 2 sedačky, ze kterých Vám v případě potřeby udělají přistýlku. Zároveň je možné tyto sedačky oddělit od pokoje zatažením závěsu. Pak následuje ještě východ na terasu, kde máte stoleček a dvě židle.
Ještě se vrátím k televizi, televize má externí vstupy včetně USB, pokud si vozíte flash disk s filmy, v pohodě je televize přehraje, včetně mkv souborů.
Co se týče úklidu, každá budova má svého vlastního uklízeče, který Vám každý den pokoj uklidí. Tady musím zmínit našeho uklízeče Ahmeda (budova 15), při příjezdu nám ukázal celý pokoj, vyzkoušel všechna světla, předvedl ovládání televizoru a každý den se ptal, jestli je všechno v pořádku, zda něco nepotřebujeme a odváděl nadstandardně svoji práci (pokud bude číst mou recenzi někdo z hotelu, byl bych rád, kdyby Ahmeda odměnil!)
Restaurace a bary - v hlavní budově je restaurace, kde Vám bude servírována snídaně, oběd, večeře. Kvalita jídla byla skvělá, každý den bylo na výběr více různých pokrmů, takže si vybere opravdu každý. Personál je zde opět ochotný a připraven vždy pomoci. Hned vedle restaurace je pool bar a venkovní bistro. Ideální, pokud se Vám nechce na oběd, udělají Vám zde hranolky, hotdog, hamburger, různé saláty. Pan kuchař je zde usměvavý a milý. Horší je to s obsluhou u pool baru, tam se hoši snaží moc nepracovat, ale v sobotu si tam k nim stoupl nějaký dozor a najednou to vše fungovalo jak má. Další možnost dát si nějaký ten drink je na pláži, kde najdete beach bar. V neposlední řadě je další bar ještě přímo v hlavní budově u recepce, který je otevřen nonstop a obsluha zde funguje opět skvěle.
Koupání - Bazény jsou pěkné, udržované, s křišťálovou vodou. Na běžné koupaní jsou 2, dále zde najdete malý bazén pro malé děti (ten byl v době mého pobytu i přihřívaný). Lehátek bylo dostatek a vždy zde bylo volno (což je možná i díky tomu, že nebyla hlavní sezóna). Pláž u moře rovněž čistá a udržovaná, lehátek dostatek.
Moře má pozvolný vstup, ideální pro malé děti nebo pak máte možnost jít do hloubky přes molo. Co se týče podmořského života a s tím spojeného šnorchlování, tady budete asi zklamáni. Pod molem žije asi 20 krásných barevných ryb, které nalákáte na rohlík, ale to je asi tak vše.
Sportovní vyžití - když jsem obcházel areál hotelu, našel jsem posilovnu (je v budově 16), tenisové kurty, místo na lukostřelbu (jestli funguje nevím, nikdo tam nebyl), potápěcí centrum. Na pláži máte možnost nechat se tahat za motorových člunem nebo si půjčit nějaké to vodní autíčko.
SPA - v hotelu je i SPA, kde jsou všechny služby co k tomu patří, já jsem si užil celotělovou masáž a turecké lázně. A určitě doporučuji.
Jediné velké mínus je zde WIFI, která moc nefunguje. Zkoušel jsem se zeptat i na možnost zaplatit si za premium wifi, ale nebylo to možné. Pokud budete chtít být připojeni na internet, doporučuji hned na letišti zakoupit datovou sim místního operátora. Cena za 10GB je cca 10 USD a mě to na týden bohatě stačí.
Složení klientů bylo převážně Ruské, sem tam nějaký ten Němec, Čechy jsem za dobu pobytu nepotkal žádné - ale to beru spíše jako pozitivum :)
Celkově hotel hodnotím velice kladně a rád se sem zase, pokud bude možnost, někdy vrátím.

Datum pobytu: duben 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
2  Poděkujte uživateli michalv820.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. května 2018
Překladač Google

Dear Mr Michal

With our best greetings from Sharm El Sheikh, thank you for choosing to spend your recent vacation with us at Jaz Belvedere Resort! We are very grateful to receive your positive feedback. Thanks especially for your kind comment about the general hotel grounds, we work hard to maintain this so I'm really pleased you noticed. I am delighted you enjoyed your experience with us.

The satisfaction of our guests is very important for us and I am very glad that you enjoyed the opportunities for entertainment and relaxation. With regards to the WiFi we are actively trying to manage this issue and I hope that overall this didn't detract from your good memories of your stay. It would be our pleasure to have the opportunity to welcome you back as our guest at Jaz Belvedere with the friendliness and generosity of the staff here, making this your home from home.

With best regards
Alaa Mofid
General Manager
Jaz Belvedere and Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 27. února 2018

Začnu plusy, komplex hotelu je moc hezký, velká písečná pláž, vstup do moře jako na Balatonu, nebo to můžete vzít zkratkou přes molo a skočit rovnou do hloubky.
Velké bazény, byly jsme v únoru, takže nám vyhovovalo, že byl jeden z nich vyhřívaný, což kompenzovalo to, že první dny nám na pokoji netekla teplá voda, jen studená.
Super jídlo především moučníky, v Řecku ani v Turecku mi nechutnalo tak, jako tady, dobré pivo....
Mínusy:
Jak už jsem poznamenal, nebyly jsme zde v sezóně, ale docházelo jím neustále pití.
Bílé víno nebylo skoro pořád a když už bylo, nalili nám slzu a pak se xsichtili, když jsme chtěli dolít...já si dal např. Gin tonik, druhej drink byl se Spritem, protože došel tonik a třetí pití už nebylo, protože došel gin....když máte all inclusive pásku v pětihvězdičkovým hotelu, tak očekáváte, že pití jako víno nebo tonik bude pořád.
Personál: 70% personálu se snažilo Vám vyhovět, obsluha byla milá, usměvavá...30% byla katastrofa - většinou kluci na baru, byli nepříjemní, svýma objednávkama je tam všichni hosti obtěžovali, alespoň se teda tak tvářili.
Wiffi-na: jestli potřebujete občas pracovat na noteboku, jako já, je to tragédie, připojení hrozně špatný, upgrade, i když ho nabízeli, se nedal dokoupit...to co bych dělal normálně 30 min. jsem dělal 2 hodiny.
Celkové shrnutí: dovču jsme si celkově užili, určitě doporučuju zašnorchlovat si, svézt se "ponorkou", nebo se mrknout do města na trh...a o všem smlouvat, i o cenách v hotelov. suvenýrech.
A 90% klientely byli rusové, nebo ukrajinci, to jen poznámka pro ty, komu by to vadilo

Datum pobytu: únor 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli pavlik77.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. února 2018

Milý pavlik77

Nejlepší pozdravy z Sharm El Sheikh a děkujeme, že jste se rozhodli strávit dovolenou v Jaz Belvedere Resort! Jsme rádi, že obdržíte svou pozitivní zpětnou vazbu. Děkujeme vám zejména za vaše připomínky týkající se menu a sladkostí a hotelu obecně. Jsem opravdu zklamaný vašimi připomínkami k barové službě a některým zaměstnancům, a pokud by byl tento problém zvýrazněn jakýmkoli manažerem nebo manažerem vztahů, vynaložili bychom veškeré úsilí na vyřešení jakékoli nespokojenosti.

Spokojenost hostů je pro nás nejdůležitější a doufám, že navzdory popsaným situacím se budete cítit jako byste mohli doporučit náš hotel a vzít si dobré vzpomínky na váš pobyt. Upřímně doufáme, že se vrátíme do resortu Jaz Belvedere pro příjemný a relaxační pobyt.

pozdravy
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 22. ledna 2018 prostřednictvím mobilu

Právě jsme se vrátili z tohoto hotelu, který je opravdu skvělý. Nelze zde nic kritizovat. Pobyt se nám velice líbil. Hotel je menší a má krásnou a velmi udržovanou zahradu. Jídlo bylo pestré a velmi chutné. Nikdy se do stejného hotelu nevracim, ale sem bych klidně jel znovu.

Datum pobytu: leden 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Pepa K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 24. ledna 2018

Milý Pepa K

Dobrý den od Sharm El Sheikh a děkujeme, že jste se rozhodli strávit svou dovolenou u nás v Jaz Belvedere Resort! Jsem rád, že obdržel svou pozitivní zpětnou vazbu. Děkujeme za vaše připomínky k jídlu a hotelu obecně. Spokojenost hostů je pro nás velmi důležitá a doufám, že odnesete dobré vzpomínky na váš pobyt. Doufáme, že vás tu v budoucnu opět uvidíme.

S úctou
Alaa Mofid
Generální ředitel
Jazz Belvedere a Jazz Resort Sharks Bay

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. listopadu 2017 prostřednictvím mobilu

První návštěva tohoto hotelu v roce 2010 od té doby jsem v Sharmu byla pouze jedinkrát v jiném hotelu a zase se vrátila sem po třetí.ted po pěti letech a služby ,,staff" vedení bezkonkurenční.Nechce se mi věřit jak někdo uvedl v předchozí recenzi na jakékoliv špatné chování či neochotu personálu.

Pláž skvělá pro starší lidi i pro menší děti pokud si chce někdo zaplavat v hloubce a pozorovat krásy podmořského života doporučuji jít nalevo ke starému molu na šnorch fantastické.

Denně uklizeno v celém komplexu a snaha barmanů i personálu v restauraci neunávná vyhovět vám.Není pravda že čekají na bakšiš.Můžete dát nemusíte ale v islámských zemích je to zvykem na druhou stranu a proč někoho neodměnit když dělá co vám na očích vidí.

Recepce no tam snad drobná výtka ale měla jsem štěstí když jsem nedopatřením po příjezdu hledala svoji peněženku ochota a pomoc pana recepčního Mohameda Aliho byla úžasná vše dobře dopadlo naštěstí.
Do tohoto resortu se budu vždy ráda vracet pro jeho pohodu perfektní servis i personál.Po několika návštěvách v Egyptě zůstává tento hotel bezkonkurenčí.

Datum pobytu: červenec 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Poděkujte uživateli Daydream742539.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. prosince 2017

Vážení milí hosté

Nejlepší pozdravy z Jaz Belvedere Resort a mé upřímné díky za vaši laskavou podporu hotelu. Děkujeme, že jste se rozhodli strávit dovolenou s námi a jsem rád, že jste si užil svůj pobyt.
Spokojenost našich hostů je pro nás mimořádnou prioritou a doufám, že máte pocit, že si můžete vychutnat naše středisko a navštívit nás znovu, ale ne za 7 let!

Moje nejkrásnější pozdravy,
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 7. listopadu 2017

Hotel, zahrada i pokoj jsme měli pěkný. Jídlo bylo chutné, zklamaní jsme byli ale z moře a některých zaměstnanců hotelu. Kdo je nadšencem šnorchlování, na to A´t u pláže hotelu zapomene. Možná najdete nějakou tu mušli, zbloudilého poustevníčka, ale ryb je tam velmi málo a celkově je pohled do lehce kalné vody smutný. Dále jsme byli zklamaní z některých zaměstnanců. 90% jich bylo ochotných úslužných, profesionálně vystupujících, ale 10% nám rozhodně potěšení z dovolené dokázalo pokazit. Vše je all inclusive. Pokud ale něco chcete a nemáte na čele přilepenou 5€ bankovku, jako byste byli neviditelní. Stojíte, čekáte a co dostanete, z toho též radost nemáte. Byl jsem si na jednoho číšníka stěžovat na recepci, dočkal jsem se ale jen nepříjemné konfrontace s dotyčným, který si žádného svého pochybení nebyl vědom. Byli jsme s rodinou ve spoustě hotelů, tento osobně řadím z výše uvedeného k těm podprůměrným.

Datum pobytu: říjen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli nekovar.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Alaa_Mofid, General Manager v zařízení Jaz Belvedere, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 9. listopadu 2017

Milý Nekovar

Vřelé přivítání od společnosti Jaz Belvedere Hotel Management and Team,

Jsme potěšeni, že vám děkujeme, že jste si vybrali náš hotel a dali nám čas psát recenzi tripadvisor. Velmi si vážíme vaší zpětné vazby o vašich zkušenostech v našem hotelu během Vaší dovolené. I když vám děkuji za vaše laskavá slova o většině zaměstnanců, zahradách a místnostech, je mi nesmírně líto a zklamáno, že vaše celkové zkušenosti a někteří z vašich zaměstnanců nesplnili vaše očekávání. Veškeré komentáře brát vážně, abychom se vyhnuli opakování těchto problémů a odstranili nedostatky v našich operacích, a rád bych vás ujistil, že pro nás je spokojenost hostů nejdůležitější.

Rádi bychom přivítali náš hotel v blízké budoucnosti, abychom získali vaše cenné uspokojení.
S pozdravem
Alaa Mofid
Výkonný ředitel
Jaz Belvedere a Jaz Sharks Bay Resorts

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze