Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nejnižší ceny Vašeho pobytu
Trip.com
ZenHotels.com
53 US$
Zobrazit nabídku
Expedia.com
eDreams
Travelocity
Prohlédněte si všech 12 nabídek
Ceny jsou poskytovány našimi partnery a zahrnují ceny pokojů na jednu noc včetně veškerých daní a poplatků známých našim partnerům. Podrobnější informace získáte od našich partnerů.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 880)
Filtrovat recenze
2 880 výsledků
Hodnocení cestovatelů
768
1 265
552
188
107
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
768
1 265
552
188
107
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
382 880 recenzí
Recenzováno: 15. května 2017

Na Bali jsem byl teď potřetí v rozmezí 5ti let a v hotelu Mercure podruhé za 4 roky. Samotný hotel je ve velmi pěkném místě a oproti hotelům v NUSA Dua je v dosahu místních krámků a restaurací na pláži, prostě v kontaktu s běžnými lidmi. Proto jsem si ho vybral pro 14ti denní pobyt. Bohužel jsem byl zklamán. I když je personál velmi ochotný a snaží se, nic nemůže zakrýt nedostatky v údržbě a provozu. Objednal jsem si dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi (jel jsem s vlastní sestrou), ve versi deLuxe, což je vyšší kategorie. Po příjezdu jsme dostali pokoj s manželskou postelí. Budiž, druhý den jsme řešili s delegátem - pokud jedete s českou cestovkou, doporučuji pana Pánka, skutečně výborný delegát - a hotel nám nabídl jiný pokoj. Dobrý pokoj, ovšem klimatizace namířená přímo na polštář mého lůžka, takže buď spát s klimatizací vypnutou při teplotě 30deg a 80 % vlhkosti nebo se nastydnout. Zkoušel jsem spát s kloboukem na hlavě - nejde to. Pokoj bez ledničky, instalovali v den našeho odjezdu. Zásuvky ve zdi chycené jedním šroubem nebo vůbec ne, odstranili závadu až po důrazném upozornění, Mezi zdí a dveřmi na balkon cca 20 mm mezera. Sestra se bojí v tropech komárů, takže těsnila mezery prádlem a závěsem...
Korunou všeho byl větší bazén. V hotelu jsou dva - jeden menší přímo u jídelny asi s 12ti lehátky a druhý větší, kde je i půjčovna kol a bar. Ten je dobrý, je tam vodní clona na provzdušnění vody a dokonce asi 3 betonová lehátka přímo ve vodě. Tam jsme také trávili celé dny, pokud jsme nebyli na výletech, protože moře u hotelové pláže je sice pěkné a nejsou tam větší vlny, ale zato má při odlivu vody po kolena až tak 300 m od břehu a odliv trvá skoro půl dne. No a pak se stane, že chcete 10.5.2017 ráno k bazénu a najdete ceduli, že je bazén uzavřen, protože se musí čistit a i když píší že od 12 do 20 hodin, bazén je uzavřen už ráno. A druhý den a třetí den zjistíte, že se bazén pořád čistí celý den, v moři vody po kolena a pak už 13.5. jedete večer domů a máte zbytečně vztek. Kdyby vedení hotelu za něco stálo, řeklo by to hostům předem a vyjednalo by s některým vedlejším hotelem, aby po dobu desinfekce mohli hoteloví hosté chodit tam. Také by neškodilo upozornit hotelové hosty, že do bazénu se chodí v plavkách a né úplně oblečeni, což si možná později vynutilo i to následné dlouhé čištění vody. No nic. Jinak jsou ovšem hotely v Sanuru propojeny dlouhou promenádou s množstvím restaurací a než půjdete na oběd či večeři, doporučuji se podívat po okolí. Večeře v hotelu přijde tak na dvoj až trojnásobek toho, co v dobré restauraci na pláži hned vedle. Rozdíl může být asi tak 100 - 150000 rupií/os., např. v malém pivu Bintang je cenový rozdíl až 80 % i více (20K nebo 38 K). A pít se musí. Rozhodně doporučuji ubytování pouze se snídaní (ty jsou výborné) než polopenzi. Hotelová večeře nic moc a na pláži výrazně lepší a levnější, hotel all inclusive nenabízí. Tož tak.

Tip ohledně pokoje: Měli jsme pokoj 277, pozor na umístění klimatiace proti posteli. Trezor zdarma
Datum pobytu: květen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
5  Poděkujte uživateli Veduard.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureResortSanur, Guest Relations Manager v zařízení Mercure Resort Sanur, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. června 2017
Překladač Google

Dear Veduard,

Thank you for your loyalty and feedback regarding your recent stay at the Mercure Resort Sanur.

I highly appreciate that choose to visit us again in your second time. I regret your recent experience did not meet your expectation. Please allow me to express my sincerest apology for the room assignment upon your arrival. I have communicated this with my Reservation Manager and Front Office Manager to prepare the arrival process better.

With regards to the room condition, we are at the stage of preparing the room renovation and in the same time we are working on the right timing as the demand for our resort is still very high. In this case we do not want to create big interruption on our guest's holiday. At the mean time, we still conduct our regular maintenance on our rooms which includes re-tiling, re-painting, re-varnishing to make our room comfortable for our guest.

Veduard, we really appreciate your valuable feedback and I hope you will give us opportunity to serve you better in the near future. Please feel free contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us.

Thank you for sharing your concern and we are looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 11. února 2020

Datum pobytu: únor 2020
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureResortSanur, Manager v zařízení Mercure Resort Sanur, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. února 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 11. února 2020 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: únor 2020
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureResortSanur, Manager v zařízení Mercure Resort Sanur, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. února 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. února 2020

Datum pobytu: únor 2020
Typ cesty: Cestoval(a) jako jednotlivec
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureResortSanur, Manager v zařízení Mercure Resort Sanur, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 12. února 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. ledna 2020

Datum pobytu: leden 2020
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Accorhotels.com.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MercureResortSanur, Manager v zařízení Mercure Resort Sanur, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 30. ledna 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze