Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (526)
Filtrovat recenze
526 výsledků
Hodnocení cestovatelů
124
121
107
82
92
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
124
121
107
82
92
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
27526 recenzí
Recenzováno: 12. července 2018

Hodnoceni dovolené v hotelu THAPSUS od 16.6. 2018 do 7.7. 2018. V hotelu se velmi zlepšilo stravování. Musím pochválit všechny kuchaře a číšniky v jídelně. Počet číšníku v jídelně byl nedostačující a proto stoly v jídelně byly špinavé , chyběly ubrousky, příbory. Vedení hotelu neustále přehazovalo číšníky z místa na místo a tím způsobovalo pro příchozí hosty zmatek, protože většina byla zvyklá na svého číšníka.Vedení hotelu si musí uvědomit, když číšník má stále své místo, dobře se stará o své hosty a ti to velmi ocení. Úklid na pokojích od 1.7. byl špatný, na uplně obsazený hotel bylo málo uklízeček a pokoj téměř nikdo neuklízel.Byli jsme rádi když nám vyměnili ručníky.V hotelu je vidět příliv peněz, přivezli nová lehátka na pláž, szení na balkonech bylo vyměněno za nové a též sezení u barů. Většina personálu byla vyměněna za mladé zaměstnance. Největší problém byla malá neklimatizovaná jídelna která nestačila na plně obsazený hotel. Na takový počet hostů je třeba nasadit v jídelně větší počet číšníků. Děkujeme za skvělou práci pro nás v jídelně, asi nezkušenějšímu a velmi obětavému číšku ASKRI. Tímto tě JIŘÍ zdravíme a ještě jednou děkujeme. Vyměňte šefa jídelny a bude to fungovat !!!!

Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
4  Poděkujte uživateli voldrichova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 15. srpna 2017

Dovolená 7/2017 Tunis hotel THAPSUS, jen pro silné jedince ,služby hotelu neodpovídají hodnocení 3+ .Ubytování standardní ,úklid běžný ,služby hotelu v oblasti stravování a programu all inclusive velmi žalostný,při každém jídle jsme stále čekali – talíře,příbory,sklo a doplnění jídla,když už bylo co jíst a na čem nebylo kam si sednout,po několika stížnostech delegátům c.k. manažer hotelu rozhodl o půl hodinové pauze mezi jídli , aby personál stihl doplnit a umýt ,u výdejních pultů s obsluhou –když už jste vystáli frontu a například ke snídani jste chtěli víc jak 2 palačinky tak paní, která je vydávala vás obdarovala pohledem,že vás na celou snídani přešla chuť.Večer jít a sehnat místo k posezení zcela nemožné,stoly se neustále přesouvali a bylo jich málo na počet hostů ,dostat pití byl též nadlidský výkon,na cca 1000 lidí v hotelu otevřen 1 bar,když jste se po 20 minutách dostali na řadu tak vám řekli že není sklo a čekali jste dál,proto lepší ukořistit jednu skleničku a stou chodit celí večer bez mytí.Perličkou byl názor delegátky, která bydlela s námi v hotelu ,že raději chodí jíst do jiného hotelu nebo na ulici do rychlého občerstvení.8 dní jsme vydrželi ,ale někteří klienti kteří byli na delší dobu žádali o výměnu hotelu .Tento hotel bych nedoporučil nikomu kdo chce strávit klidnou dovolenou a odpočinout si od stresu který nás provází každý den .

Tip ohledně pokoje: V žádném případě pokoj s výhledem do středu komplexu každý pátek a sobotu velmi hlučná discoteka mimo hotel do ranních hodin.
Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
6  Poděkujte uživateli martaskuca.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 9. srpna 2017

už po příletu pokoj bez okna a fungující klimatizace - hodně Čechů si na pokoje stěžovalo. Problémy s ručníky i toaletním papírem.
V jídelně velký problém s příbory, talíři i jídlem - velké fronty. Neřešili nefungující automat na pití. Rychlost číšníků a kuchařů tragická,,, V poledne ve venkovní jídelně vesměs těstoviny - chyběly ryby.
Na pláži hluk z vedlejšího hotelu, který opravovali.
Jediné, za co stojí tam jezdit, je moře - nádhera

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
4  Poděkujte uživateli rudzanovi.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 8. srpna 2017

Navstivili jsme hotel na prelomu cervence a srpna 2017 a uz kdyz jsme tam jeli, jsem cetla velmi spatne recence, ale slo nam hlavne o plaz. Ta opravdu byla pekna, voda cista, a temer bez meduz, coz bylo super. Co se ale tyce sluzeb a servisu predevsim uklid a nebo v jidelne, tak to byla katastrofa. Je opravdu pravda, jak zde psali v jinych recenzich, ze je zde jiny pristup k Cechum a Slovakum nez k obcanum z Ruska, ktere se zde roztahovali snad uplne vsude s tim, ze jim vse patri. Behem naseho pobytu musela nocovat skupina Cechu v lobby do druheho dne, protoze pry nemeli pokoje. V jidelne, pokud jste nepodplaceli cisnika kazdy den, tak jste jedli na spinavych ubrusech,kde se valeli zbytky jidla od predchozich hostu,po cele jidelne jste shaneli pribory, lahev s vodou, ubrousky a sklenicky, to uz byl opravdu luxus, kdyz jste je sehnali. Ranni kavu si zvyknete pravidelne michat priborovym nozem, protoze lzicky jim dojdou po 5 minutach. Zaplatili jsme i pani na uklid - 300 Kc, ocekavali jsme, ze na 2 tydny budeme mit vystarano a bude se snazit. Kazdy den sebrala rucniky a cekali jsme do vecera, jestli si vzpomene a donese nam nove, pokud ne,museli jsme za ni jit a pripomenout se. Na chodbe se nas ptala,jestli nam nevadi,ze nam neuklidi pokoj, protoze ma hodne odletu...a takto bylo kazdy den. Takze asi nezalezi ani na tom, jestli ji neco date a budete mit stejny servis...PROSTE NEUKLIZENO. Na pokojich jsou svabi,chytila jsem celkem 2, takze doporuciji prokleavat dukladne veci,pri ceste zpet domu :). Pokud chcete sehnat lehatko na plazi, pripravde se na vstavani mezi 5-6 hodinou ranni, jinak nemate sanci. Lehatka jsou popraskane a slozene na sobe do kominu, takze kazdodenni ritual spocival v tom, ze jsme museli chodit ve 2 lidech a prebirat lehatka a dotahnout si je pod slunecniky.

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
3  Poděkujte uživateli lenkakordova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 6. srpna 2017

Tento hotel nesplňuje ani 3 hvězdy.Hned v úvodu jste zklamáni přístupem na recepci.Arogance s úsměvem,jinak se to nazvat nedá.Nedoporučuji připlácet na výhled na moře,zaplatíte si s tím i příšerně hluičnou diskotéku trvající i do 2hodin ráno.Bazén je malý,nevhodný pro neplavce,používaný i v noci,kdy opilý rusové do něj skáčou a doslova řvou bez ohledu na ostatní klienty.Restaurace je jich plná,nabírají si ve velkém a pak odchází od nedojedených talířů,zapatlaných ubrusů a jídla pod stolem.Není tam klimatizace,tudíž se snažíte rychle najíst,aby jste odešli co nejrycheji,což se vám nepodaří,díky tomu,že je nedostatek talířů a příborů.Pokoje jsou denně čisté,ale nábytek zastaralý.Klimatizace finguje v každém pokoji jinak.Druhý den jsme díky hluku museli vyměnit pokoje,byli na recepci velice neochotní,ale díky delegátu z Eximu se to podařilo.Velice mu děkujeme.V baru u bazénu dostanete vodu na pokoj,musíte mít ale z recepce papírky,ktaré si průběžně vyzvedáváte.V tomto baru dostanete veškeré dostupné tekutiny.Voda,nápoje nealko i alko.Wiska chutná jako obarvená Becherovka a koňak je více méně to samé.Stojí se zde fronty a starší číšník je velmi nepříjemný.Jedné co je na tomto hotelu pozitivní je nádherná pláž s krásně čistým mořem.Stojí zde údajně ochranka v plavkách,ale nevím jak funkční.Pláž je celkem přístupná každému,protože i mezi klientama jsou domorodci,tudíž se asi nepozná,kdo je kdo.po obou stranách jsou pláže pro Tunisany.Do toho hotelu se už vícekrát nevrátíme,nedoporučuji.

Tip ohledně pokoje: Ne pokoje s výdhledem na moře
Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
4  Poděkujte uživateli Monika Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze