Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (2 186)
Filtrovat recenze
2 190 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 425
473
177
69
46
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 425
473
177
69
46
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
162 190 recenzí
Recenzováno: 26. srpna 2019

5* for first ladies in Café Naseem.

Výborný hotel, ochotný a vstřícný personál, prostorný pokoj, úklid 2x denně, čistá a prostorná pláž hned u hotelu, čistý a osvěžující bazén, bar je u bazénu i na pláži, hotelová restaurace Café Naseem - vždy bohatý výběr výborných jídel, forma švédských stolů, pravidelně doplňovali, starali se, ptali se a snažili se. Italská restaurace také výborné jídlo - jen omezenější výběr. Z hotelu možno zdarma busem dojet 3x denně do centra Dubaje (zpáteční cesta možná, ale není zaručená - omezený počet míst).

Celkově naprostá spokojenost, moc děkujeme, skvělý pobyt - in generally everything great, thank you very much, amazing visit.

Tip ohledně pokoje: Všechny pokoje mají balkon a výhled na moře.
Datum pobytu: srpen 2019
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Pawis9.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AjmanHotel, General Manager v zařízení Ajman Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. srpna 2019
Překladač Google

Dear Pawis9,

Thank you very much for choosing the Ajman Hotel as your preferred destination.

We appreciate the details that you have provided in your review. Your kind compliments towards our team's service, facilities, and dining offer certainly serve as a motivation for all of us to strive harder in achieving our goal of providing each of our guests with the exceptional experience.

It is our pleasure to be of service to you during your stay, and we hope that we could share more of such delightful experiences with you in the near future.

Best Regards,

George Ganchev
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. května 2019

Byli jsme ubytovaní 8 noci vše bylo v pořádku celý týden jsme navštěvovali Ramadan stan kde byl perfektní servis zvlašt bych po děkoval p.Alimu a p.Carmele velice nás potěšila arabska kuchyně.Pláž perfektní a čista určitě seznámím s tímto hotelem přátele a doporučím k návštěvě.Děkují za všechno.

Datum pobytu: květen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli vileml.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AjmanHotel, General Manager v zařízení Ajman Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. května 2019
Překladač Google

Dear vileml,

Thank you for choosing Ajman Hotel as your preferred destination. We appreciate the time you took to share your wonderful compliments towards our service, dining offers and hotel facilities here on TripAdvisor.

I am pleased to hear, that our hotelier could successfully contribute to making your stay an unforgettable one.

Once again, thank you for your feedback and we look forward to your next visit.

Best regards,

George Ganchev
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. května 2018 prostřednictvím mobilu

Valječný hotel, luxusné prostředi, velice přijemný personal, byli k nam vždy ochotní a milí!
Teploučká voda v bazenu se líbila našemu malému synu, my jsme užívali široký čistý a krásný plaž. Arabské speciality z restaurace moc nam chutnali.
Malý byl ze všecho nadčený.
Byli jsme moc spokojené!

Datum pobytu: květen 2018
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli Q9217LU_.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
AjmanHotel, General Manager v zařízení Ajman Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. května 2018
Překladač Google

Dear Эльбек Р,

Such wonderful and inspiring words!

I would sincerely like to thank you for the review and the recognition towards our hotel. It is the aim of each and every person of the team on a daily basis to provide the best service and it is immensely satisfying and motivating to hear that you have fully enjoyed your visit with us.


Once again, thank you for your lovely feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

Best regards,

George Ganchev
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. srpna 2017

SAE navštěvujeme opakovaně, tak máme celkem možnost porovnávat. Tentokrát jsme zvolili narychlo vybraný hotel. Spokojeni jsme byli, v porovnání s už navštívenými hotely v SAE, méně. Hotel je starší, což je vidět hodně i na jeho zařízení, z propagačních fotek jsme to nepoznali. Po nočním příjezdu jsme zjistili, že nemáme v pokoji vůbec připravené lůžko pro 4leté dítě, které jsme měli objednané. Nakonec vyřešeno, ale trvalo to víc jak hodinu. V hotelu je ale čisto, personál obětavý. Lze dokoupit večeře, v nabídce klasický rautový způsob /ten nás ovšem vůbec nenadchnul, byli jsme pouze jednou/, pak italská a indická restaurace. Italská fajn, indická výborná. I tam personál velmi vstřícný. Bazén je k dispozici jen jeden, zdál se nám ale, vzhledem k počtu hostů, poměrně malý. Pak ještě jeden maličký pro děti. Pláž je krásná, dostatek místa. Vadilo nám ale, že lehátka i stolky byly špinavé, denně jsme si je utírali sami. Všude od ptačího trusu. To jsme nikde jinde neviděli. Na stolcích pod slunečníkem sice umístěna tlačítka, abyste si zavolali obsluhu /což je v tom vedru příjemné/, ale v našem případě ani jedno nefungovalo. Na letiště je to cca 1 hodinu taxíkem. Z hotelu si můžete objednat odvoz malým busem na nákupy. Zpět si cestu řešíte sami. My jsme byli v cca 1 hodinu vzdáleném obchodním centru Deira, ale můžete dojet až do Dubai Mall. Odjezd z hotelu 3x denně, v 10:00, 15:00 a 19:00 hodin. Nutná rezervace předem. Dovolenou jsme si celkem užili, ale vracet už se nebudeme.

Datum pobytu: srpen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
2  Poděkujte uživateli so_an521.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
KempinskiAjman, General Manager v zařízení Ajman Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 20. srpna 2017
Překladač Google

Dear Soňa N,
Thank you very much for the review of your stay.

I am glad to read, that you have enjoyed your stay alongside with our great services, facilities and dining options.

The team of Kempinski Hotel Ajman always aims to provide to best service and it is a motivation for us all to see that guests find here the tranquility they are looking for.

The “right place to enjoy” will be awaiting you until your next visit, where a warm welcome back will be ensured.

Best regards from sunny Ajman.

Christian Ruge
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 27. března 2017

Hotel je již starší a první venkovní pocit je dost uniformní a odpovídá době zahájení provozu. Nicméně uvnitř vše vynahradí. Lobby vyzařuje arabskou atmosféru, je prostorné a dekorované tradiční výzdobou. Působí trošku tmavě při vstupu, ale asi jen subjektivní pocit. Rozhodně příjemné prostředí se snahou působit luxusně. Některé návazné prostory mají ale již své nejlepší za sebou a trošku z jiného světa. Oceňuji hojnost čerstvých květin a hlavně lidi ve službách. Můžete se spolehnout vždy na jejich ochotu a snahu vám pomoci. Ubytování v junior suitě je prostě na úrovni, prostor komfortní, dekorovaný a vše absolutně v pořádku. Voda na pokoji stále doplňována, služba respektuje soukromí a je k dispozici ráno, večer vždy a podle potřeby. Některé zařízení pokoje by renovaci potřebovala, stejně jako větší pozornost při úklidu na detailech. Ale celkově výborné pokojové prostředí. Skvělé postele po všech stránkách a skvělý odpočinek v tichu se šuměním moře. Pláž vynikající, uklizená každý den, prostorná s palmami, zahradou a výborným zázemím.. Tohle je absolutně TOP i v regionu. Servis v restauracích a skladba bufetů je dobrá. Některé pokrmy na vyžádání( např.diety) a nejsou standardně nabízeny. Ale ochotně personál zajistí.Ve všech restauracích a barech si lze objednat z menu , pokud nemáte penzi již předem v ceně rezervace. Celkově ceny jídla a pití (vždy plus 20% daň a servis) jako v celých emirátech vysoké v porovnání s evropskými. V okolí nic zásadního není a do Dubaje - Deira taxi i hodina ( cca 100 dirhamů jedna cesta). Pro nákupy doporučuji raději centrum města Shardja( taxi 15 minut). Hotel zajišťuje zdarma denně autobus i s jízdním řádem, ale rezervace předem nutná a cesta zpět s taxi. Maximální doporučení hotelu pro zájemce o pláž, koupání v moři s vynikající čistotou a kvalitní služby v hotelovém resortu. Pro návštěvy centra Dubaje a vůbec poznávání Emirátů umístění hotelu není optimální.

Datum pobytu: březen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Petr M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
KempinskiAjman, General Manager v zařízení Ajman Hotel, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. března 2017
Překladač Google

Dear Petr M,

Thank you very much for choosing Kempinski Hotel Ajman as your preferred destination for an unforgettable staycation.

We would like to thank you for taking the time to write such an extensive review, in order to share your experience and sincere feedback on our hotel. We truly appreciate your comments as it will motivate us in continuing to provide the best services to our guests. Your feedback made us very proud to know that our team members could contribute to your experience, and it is also great to hear that you enjoyed our services, facilities, accommodation and dining experience throughout your stay.

It is very satisfying to know that we could make your stay a memorable one.

Once again, thank you very much for your kind words and we are looking forward to welcoming you back soon.

Kind Regards,

Christian Ruge
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze