Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (1 367)
Filtrovat recenze
1 367 výsledků
Hodnocení cestovatelů
589
363
196
116
103
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
589
363
196
116
103
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
161 367 recenzí
Recenzováno: 22. července 2019

Ráda bych napsala recenzi na tento resort. Zájezd jsme měli koupený od Čedoku. Cesta z letiště do resortu trvá autobusem 1,5 hod., v autobuse máte pocit, že je klimatizace nefunkční. Dostali jsme pokoj 654, popis viz. níže k pokojům. Když jsme přes delegáta zažádali o jiný, měli jsme možnost vidět pokoj v budově recepce 9.., nedalo se vůbec srovnat, vše krásné, moderní, ale bohužel bez balkonu. Pak jsme se mohli jít podívat na další pokoj a ten byl úplně stejný jako ten náš 654, akorát z balkonu výhled do vnitrobloku, proto jsme se smířili s tím naším 654 a řekli si, že už se nebudeme přemisťovat. V celém hotelu je pro všechny all inclusive, takže nemusíte mít pásky. Strava, většinou stejná, ale dalo se vždy vybrat, doporučila bych větší obměnu. Na lehátko se vždy dostanete, i když vstáváte později. Po pláži chodí místní Mustafa, který nabízí výlet pirátskou lodí, je to menší loď, kde dostanete i oběd, zastaví na 3 místech na otevřeném moři, kde můžete skákat z lodi do moře. Pak nás vysadili u Camel Beach (prý nejkrásnější pláž) - věřte, že opravdu není. Byli zde také 2 velbloudi. Projedete celé pobřeží. Moře je nádherné. O ceně se dá diskutovat. Můžeme srovnat s výletem od Čedoku, taky pirátskou lodí a do Bodrumu. Sice největší pirátská loď, ale jedete k večeru, dostanete stejné jídlo jako jsme dostali na výletě od Mustafi, pluli jsme kousek, byl už večer, takže se už moc nedalo koupat, celá plavba trvala chvilku. Pro starší lidi, tento výlet doporučuji, pro mladé ne. Těm doporučuji výlet od Mustafi. :-) Je neuvěřitelné ale, jak zaměstnanci makají, někdy od rána do brzkých ranních hodin. Mají veliký obdiv a tímto bych také chtěla moc poděkovat Ömer Öztürk - náš číšník, byl úžasný, staral se o nás, připravil pro nás krásný slavnostní stůl na večeři a odháněl nesnesitelné kočky, které lezou i velikým otevřeným oknem do jídelny (nesnáším kočky). Oproti ostatním číšníkům byl hrozně hyperaktivní a nepolevoval ve své práci, kterou dělal zodpovědně. Přeji mu, ať se dočká povýšení. Díky právě zaměstnancům, kteří se o nás starali, jsem dala tomuto resortu tak vysoké hodnocení. A ještě teď mi neustále v hlavě zní v 22:00 - SHOW TIME. :-D

Tip ohledně pokoje: pokoj 654-první patro s balkonem,na konci resortu,u zříceniny.Výhled -stromy,moře.Nábytek zničený, stará lednička,klimatizace hlučnější.
Datum pobytu: červen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli Markéta K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. června 2019

V Turecku jsme byli poprvé a určitě ne naposled. Velmi jsme si toto místo oblíbili. Hotel je sice kaskádovitý (všude chodíte po schodech-takže pro starší nebo pohybově omezené lidi moc není), ale bylo fajn se projít po tom, co jsme furt mlsali samé dobroty jak v hlavní jídelně, tak i v baru na pláži. Moře bylo sice dost chladné, ale bylo možné se koupat i v bazénech, které byly příjemné.
Každý si mohl vybrat, zda chce být v rušnějším prostoru (u bazénů, či restaurací) nebo si mohl najít klidnější místo v různých zákoutích.
Ubytování dostačující, denně čisté ručníky a uklizeno, po dvou dnech převlečené postele. Velké mínus klimatizace, která teda sice fungovala, ale hrozně smrděla.
Jídlo výborné, široký výběr, personál milý a opravdu teda kmital....Co se mi ještě nelíbilo, že ačkoli šlo vidět, jak se starají o čistotu a pořádek, tak v hlavní jídelně nechali pravidelně chodit a žebrat kočky - bylo jich tam cca 7. Nikdo je nevyháněl.
Jinak prostředí nádherné, animace skvělá (zase každý si vybere, čím se chce zabavit). Doporučuji.

Tip ohledně pokoje: Ve vzdálenější části je větší klid, ale na úkor vystoupání po mnoha schodech.
Datum pobytu: květen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli Javrt78.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 14. července 2018

Navštívil jsem tento hotel podruhé se svými přáteli,letos bylo vše o moc lepší,Jídlo bylo celkem fajn vždy jsme si vybrali.Na baru si vás všimnou hned.Nejlepší je ale holič.Pokoje čisté a vždy uklizené,

Datum pobytu: červen 2018
Poděkujte uživateli Richard M.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 13. července 2018

S tímto hotelem jsme byli všichni velmi spokojeni. Byla jsem na dovolené s rodiči a měli jsme promo pokoj (pokoj s manželskou postelí a jednou malou), nezjišťovala jsem, jaké jsou ostatní pokoje, ale na papírech, které jsme dostali po příletu bylo, že pokud si chcete vyjednat lepší pokoj, cestovní kancelář s tím nemá nic společného, takže se nevyplatí připlácet si za něco extra přes cestovní kancelář, ale raději zaplatit něco na hotelu a domluvit se tam. Češi, co letěli s námi si zaplatili přes 1000 Kč u cestovky za lepší pokoj a měli stejný, jako my.
Pokoj jsme měli kousek dál od recepce a restaurace, ale za to kousek od bazénu a nevadilo nám se kousek projít. Měli bychom i výhled na moře, kdyby tam nebyly tak vysoké stromy.
Služby byly skvělé. Úklid na pokoji každý den, všichni nás "obskakovali" nosili pití klidně i na pláž, míchali různé drinky, každý den jsme v hlavní restauraci měli připravený stůl i s pitím. To ovšem asi nebylo pro každého, my jim dali občas nějaké dýško a měli jsme to tak po celou dobu pobytu.
Vyzdvihnout musím také skvělý animační tým. Každý den bylo co dělat. Jóga, aquagym, hra u bazénu. Prostě žádná nuda. Odpoledne pak šipky, volejbal, zumba nebo něco podobného. A každý večer animační program, který byl velmi zajímavý a zábavný, zapojovalo se dost lidí z publika, prostě taková show.

Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli Nikola Z.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 8. září 2015

Naši dovolenou jsme si já a matka zakoupily přes cestovní kancelář Eximtours do hotelu Royal Asarlik Beach v Bodrumu, v termínu od 24.8.2015 do 31.8.2015. Protože služby a vybavení hotelu neodpovídaly standartu pětihvězdičkového hotelu s programem ultra all inclusive, hned po příjezdu jsme požádaly naši delegátku o okamžité přeložení do jiného hotelu.

Delegátka nám oznámila, že naši situaci bude řešit hned druhý den. 25.8. 2015. Do hotelu přijela v 9:30 a vyslechla naší reklamaci. Naše fotky nechtěla vidět a šla s námi do pokoje s tím, že si pořídí svoji fotodokumentaci. Do 12.00 jsme čekaly na recepci, kdy nám delegátka zavolala, že nás může přesunout do jiného pětihvězdičkového hotelu, ale pod podmínkou, že si za něj připlatíme. To jsme odmítly s tím, že nechápeme, za co máme připlácet, když služby které jsme měly smluvené a zaplacené (program ultra all inclusive v pětihvězdičkovému hotelu) jsou tou nejvyšší variantou. Reagovala na toto s tím, že tedy nemusíme připlácet za jiný hotel, ale musíme uhradit transfer 30 € který nás převeze do hotelu Kadikale Resort. Naší podmínkou byl účet za tento transfer v angličtině. Souhlasila a ujistila nás, že řidič, který přijede umí dobře anglicky a účet nám vystaví.

Přijel pro nás osobní automobil s dvěma muži tureckého původu. Anglicky jsme potvrdili cenu za transfer a odjeli jsme. Při cestě jsem si všimla, že řidič nemá v autě žádnou licenci, tachometr ani nápis “transfer service” a tak jsem se zeptala, zda mi po převozu vystaví účet. Řidič reagoval tím, že mi odpověděl, že nerozumí, co po něm chci. Po příjezdu do hotelu jsem se tedy na recepci snažila řešit účet za pomocí recepční, která můj požadavek ochotně přeložila do turečtiny. Řidič nereagoval, jen chtěl hotovost. Tu bez účtu nedostal a tak odešel.
Ještě to odpoledne jsme delegátku v hotelu Kadikale potkaly a hned jsme jí řekly o problému s účtem. Nabídly jsme zaplacení s platnou účtenkou, což mlčky přešla. Také nám řekla, že daný řidič neumí moc anglicky. Poté jsme si vyžádaly prázdný formulář pro uplatnění reklamace na hotel Royal Asarlik. Ten nám předala.

Další den 26.8.2015 odpoledne na informativní schůzce jsme delegátce předaly vyplněný reklamační formulář. Na ten reagovala tím, že v žádném případě touto stížností ničeho nedocílíme, přestože jsme měly zmařený celý den z naší dovolené a eventuelně i další finanční újmu za transfer do alternativního hotelu. Také se začala ohrazovat, že hotel Royal Asarlik je krásný hotel a my jsme jediné které si stěžovaly. Naší situaci prý s Eximtours v Praze již řešila telefonicky a ti usoudili, že přesun do Kadikale byl pouze náš rozmar. Ohledně účtu za transfer nám oznámila, že řidič nyní někam odjel a účet nám přinese ona osobně v sobotu a bude jej po nás chtít uhradit.
Toto jednání nás zarazilo a nepozdávalo se nám. Vznesly jsme také pochybnosti ohledně podivného druhu transferu. Přímo nám řekla, že jsme směsné, že ona tu firmu zná, že má od nich pronajaté auto. Na základě tohoto jednání jsme jí předaly náš email a požádaly ji, aby za nás kontaktovala Eximtours v Praze, od kterého jsme žádaly do soboty toto vyjádření písemně a tedy i vyjádření ohledně proplacení transferu.

Do soboty 29.8.2015 žádné vyjádření od Eximtours na náš email nepřišlo. Na informativní schůzce v sobotu jsme tudíž delegátce sdělily, ať předá celou naši záležitost včetně platby za transfer Eximtours a že ji dále budeme řešit po našem návratu z dovolené. Vzhledem k našim pochybnostem jsme také do soboty vyhledaly na internetu smluvní podmínky Eximtours a našli odstavec, kde je uvedeno, že pokud nebudou dodrženy smluvní podmínky ze strany Eximtours, jako klientky máme nárok na okamžité alternativní ubytování včetně přepravy zdarma, abychom mohly co nejdříve začít čerpat sjednané a zaplacené služby. Když jsme toto delegátce oznámily, mlčela a poté od nás začala vymáhat peníze za transfer.

Opakovaly jsme, že tuto záležitost budeme řešit přímo s Eximtours v Čechách a že s ní odmítáme jedat a zaplatit tento účet na místě, ale že se nebráníme jej zaplatit v Čechách pokud to bude opodstatněné. Opět jsme požadovaly, aby naši stížnost včetně účtu předala Eximtours. Na toto reagovala tím, že dobře tedy, ale že nás v tom případě musí upozornit, že jsme si v zájezdu pouze zaplatily dva transfery a dva transfery jsme nyní vyčerpaly. Zeptaly jsme se, jestli nám tím naznačuje, že nás neodvezou na letiště. Ona mlčela. Samozřejmě, že nám tímto vznikly obavy, že se nedostaneme na letiště a to nám kazilo dovolenou.

V pondělí 31.8.2015 večer ve 20.00 přijel autobus, který u hotelu Kadikale začínal se svozem klientů. S námi na letiště jely ještě dvě mladé slečny. Když jsme společně přišly k autobusu, delegátka tam stála s nějakými muži tureckého původu. Jednoho z nich jsme rozpoznaly jako řidiče osobního automobilu, který nás převážel do hotelu Kadikale. Delegátka začala tvrdě vymáhat zaplacení účtu za transfer a zastrašovat nás, že pokud účet okamžitě neuhradíme, na letiště nás tento autobus neodveze. Také začala tvrdit, že muž který nás převážel je majitelem autobusu. V této situaci jsme delegátce opět zopakovaly, že už v sobotu jsme požadovaly, ať celou věc předá Eximtours, že s ní odmítáme naší situaci dále řešit. Nato jsme si naložily naše kufry do zavazadlového prostoru a ona dala jednomu z těch mužů pokyn, ať nám kufry vyhodí ven na ulici, což také udělal. Okamžitě jsme popadly naše zavazadla a chtěly nastoupit do autobusu, v čemž nám jeden s těchto tureckých mužů fyzicky bránil. Nedaly jsme se a do autobusu jsme se doslova prodraly a sedly si strachy přímo za ony dvě slečny, které s námi cestovaly. Za námi do autobusu delegátka okamžitě vešla a se sarchastickým úsměvem na tváři začala chodit chodbičkou mezi sedadly sem a tam a pokračovala ve vyhrožování, že tento autobus prostě nikam nepojede, dokud nezaplatíme. Tuto situaci nakonec vyhrotila tím, že nám oznámila, že když odmítáme zaplatit, tak prý vypraví náhradní autobus, do kterého si přestoupí pouze ty dvě slečny a nás nechají před hotelem Kadikale. Toto vydírání trvalo půl hodiny. Představa, že by se výhružky této delegátky opravdu uskutečnily a my za tmy, v Turecku, ve večerních hodinách byly ponechány před hotelem v nás vyvolalávaly po dobu jejího nátlaku psychické trauma. Myslím si, že není od věci Vás také upozornit, že mojí matce je dvaasedmdesát let. Slečny nám samozřejmě po této scéně daly na sebe kontakt. Po této půl hodině vydírání, kdy na autobus čekali další klienti z jiných hotelů jsme se na konec rozjeli směrem k letišti. Nikomu bychom nepřály tento traumatický zážitek prožít na vlastní kůži.

Datum pobytu: srpen 2015
2  Poděkujte uživateli 203petrac.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze