Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Platby provedené partnery ovlivňují pořadí zobrazených cen a v případě vybraných nebo sponzorovaných plateb můžou mít vliv také na pořadí uvedených ubytování.
Recenze (2 069)
Filtrovat recenze
2 069 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 381
397
175
47
69
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 381
397
175
47
69
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
272 069 recenzí
Recenzováno: 30. září 2019

Hotel sice podle mého názoru už dávno neodpovídá 5 hvězdám co se pokoje týká 1314,má několik zásadních nedostatků, tam by bylo možné i dvě hvězdy ubrat. Nicméně na pokoji minimum času, takže ubytování pro mne není až tak důležité.
Vše ostatní v naprostém pořádku, čisto, milý personál na barech i v jídelně. Jídlo moc dobré, vždy bylo z čeho vybrat a kombinovat. Vynikající polévky. Bazény udržované , čistá pláž a dostatek lehátek. Moře krásné, trochu zklamání ze šnorchlování na lodi, Tři zastavení a jen třetí bylo jakž takž, co se rybek a korálů týče. Je to spíš smutný pohled, než nadšení.

Celkově se mi tam ale moc líbilo. Okolí, bazény, moře, strava vše velmi dobré .

Doporučuji nenáročným klientům nádherný relax.

Datum pobytu: září 2019
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli fa-bianka1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Barcelotiransharm, Генеральный директор v zařízení Barcelo Tiran Sharm, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 2. října 2019

Dear Guests.
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.
Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. září 2019

Hotel má již svá nejlepší léta za sebou. Ale nedá se říci, že není pěkný, i když by potřeboval nejakou údržbu co se týče fasády, ale ne na úkor hostů, aby jim padala
omítka na terasu v době jejich pobytu. Stalo se nám u ubytování s vlastním bazenem
v klidové zoně. Oprava čístění a škrábání fasády jedno dopoledne, takže nepřístupná terasa.
Jinak pokoje prostorné, pěkné,kabelový přístup na internet dobrý. Koupelna prostorná.
Restaurace je dosti
velká, aby se našel každý své místo. Jídlo bylo dobré, menší výběr ovoce, zažili jsme i lepší, ale každý si to své najde.
Bary musím pochválit, obsluha velice ochotná, dobré koktejly, zejména Mochito.
Co nás ale zklamalo jsou tenisové kurty, katastrofa. Byly uvedeny v nabídce, nedaly
se použít, schátralé.
Pláž a přístup do moře je ideální, pozvolný vstup a útes hned od břehu, velké množství rybiček a čísté moře. Ideální na šnorchlování i pro neplavce. U dalších hotelů v blízkosti byly pontony, takže při větru se nedalo koupat, protože bylo až k útesu mělko ani ne do pasu.
Za branou hotelu byly vždy taxi, takže za malý poplatek dohodnutý předem vás odveze kam budete chtít a ještě na vás počká.

Tip ohledně pokoje: pokoj s vlastím bazenem v klidové zoně
Datum pobytu: září 2019
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Miluse H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Barcelotiransharm, Генеральный директор v zařízení Barcelo Tiran Sharm, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. září 2019

Dear Miluse.
We first would like to thank you for choosing our Barceló Tiran Sharm for your holidays and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful.
We do apologize for the maintenance problems you encountered. There are absolutely no excuses for details to be overlooked as all rooms and terraces should be comfortable for our guests. And, unfortunately, we could not change your room due to the high hotel occupancy. One more time accept our sincerest apologies.
We also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets.
We have taken note of your various constructive comments and please be assured that we value all our guests' feedback to be of utmost importance to us and will ensure that the necessary corrective measures are taken accordingly to avoid any similar situations in the future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. srpna 2019 prostřednictvím mobilu

Dovolená na začátku srpna. Podruhé v Egyptě, poprvé v Sharmu a určitě by jsme se vrátili.

Hotel splňuje podmínky dobré dovolené, na pláži vždy místo na lehátku, i když si tam lidé dávali ručníky.

Ačkoliv byl hotel plný tak bazén ani pláž nebyly přeplněné, spíše naopak. Dále určitě potěší plážový bar s občerstvením. Naopak jídelna byla drobným zklamáním.

Všem můžu doporučit!

Datum pobytu: srpen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Poděkujte uživateli danielkQ7068HK.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Companion15411008546, Генеральный директор v zařízení Barcelo Tiran Sharm, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. srpna 2019

Dear Guests.
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Barceló Tiran Sharm was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.
We look forward to welcoming you back again very soon.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. srpna 2019

První pokoj jsme dostali v zadním křídle (od moře úplně vlevo), za kterým projížděly i v noci autobusy, točily se u pláže a pak jely zase zpátky. Na té cestě byly navíc retardéry, před kterým autobus brzdil a za retardérem zase na plyn a pěkně to oroštovat, takže jste měli pocit, že ten motor klape vedle vaší postele - fakt zážitek ;-) Po 2 nocích jsme se rádi stěhovali do klidnějšího křídla uvnitř komplexu, na recepci neměli vůbec problém s výměnou, takže líná h**a holé neštěstí :-) Jeden den se stalo, že ráno přestala téct voda a netekla do odpoledne. Bomba! Před záchody dali cedule “mimo provoz” a nazdar. Jímala nás hrůza při představě, kam to ti všichni turisté asi chodí vypouštět :-0 Záchod na pokoji jsme splachovali vodou z moře, pro kterou jsme chodili s petkama - no upřímně, moc to nesplachovalo ;-) U bazénu od 10hod. dopoledne neskutečně řvaly repráky s hudbou, která jela “opakujíc se ve smyčkách” denně úplně stejná až do odpoledne. Za 3 dny už jsme to nedávali. Na pláži se ležet nedalo - strašný vítr víříl písek a měli jste ho všude, včetně očí. Voda v bazénu pro dospělé byla tak ledová, že jsme do ní vlezli v nadšení jen první den, pak už nikdy, načež dostal manžel angínu, jakou ještě nezažil :-/ V hotelu ordinace lékaře vypadala tak, že byla zakouřená jako putika a našli jste tam v čekárně borce ve špinavém šedivém oblečení a cigárem v ruce, který vám řekl, že není doktor, ale může vám prodat tablety na cucání za 10 doláčů ;-) Za dva dny nemohl manžel už ani polykat, tedy jsme museli do nemocnice. Jejich smluvní nemocnice byla 50 km daleko - ano, úplně na opačném konci Sinaje, než byl hotel. Výsledek - protože to bylo na antibiotika do žíly, byly z toho 2 dny hospitalizace a celkem 700 naježděných km po Egyptě s bláznem šoférem, který jezdil, jako by nás ukrad. Celkový dojem - ale jo, byla to prima dovolená ;-) Delegát nám pomohl objednat auto se šoférem z nemocnice. Další dny už nám vše obstarával zaměstnanec nemocnice specializovaný na turisty. VZP po dlooooouuuuuuuhém handrkování všechny léčebné výlohy nakonec uhradila, pustili nás po velkých nervech do letadla a nechali nás odletět zpět domů v termínu, jak bylo plánováno.

Datum pobytu: březen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
1  Poděkujte uživateli ZdenkaDv.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Companion15411008546, Генеральный директор v zařízení Barcelo Tiran Sharm, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. srpna 2019

Dear Guests.
We were very disappointed to read your experience during your stay in our Barceló Tiran Sharm hotel, whilst an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, please believe we do extend it with all sincerity.
We do our best to ensure that the noise levels always stay within the sensible limits so our guests are not disturbed by exterior traffic noise. Sometimes it is impossible to guarantee this as there are going to be moments . We are however happy to know that thankfully we had availability and were able to provide you with alternative accommodation.
We apologize for the sudden breakdown of our water supply system during your stay and consequent wait experienced during this lapse of time. We took action immediately for the revision and reparation of our system to minimize the impact on our guests' overall experience.
We regret your disappointment for the Main pool. However we would like to take this opportunity to explain that we have one heated pool with a water temperature of +30 degrees, which our guests use during the cool months of their stay.
Again, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly in the future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 21. srpna 2019

První dojem, hrůza děs, chtěly jsme domů. Nakonec jsme tento dojem daly za vinu nočnímu cestování a následné podrážděnosti. Vstupní hala na nás nevypadá bůhví jak perfektně. Vše okolo je ale super. Dojely jsme cca 6.00 na hotel, dostaly jsme hned náramky a šly v 7:00 na snídani. Byly jsme ubytovány v pokoji s vlastním bazénem (měly jsme ho dopředu zaplacený přes CK) cca v 11.30 ale někdo čekal až do 14.00 asi záleží jak který pokoj. Služby hotelu, personál, strava, ubytování vše hodnotíme kladně. Po né úplně šťastném začátku pobytu jsme si dovolenou maximálně užily a rády na tento hotel vzpomínáme

Datum pobytu: červen 2019
1  Poděkujte uživateli Ilcanek.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Barcelotiransharm, Генеральный директор v zařízení Barcelo Tiran Sharm, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 22. srpna 2019

Dear Guests.
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.
Thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze