Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 181)
Filtrovat recenze
3 181 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
9143 181 recenzí
Recenzováno: 2. srpna 2017

Nejsem rasista ani xenofob,procestoval jsem s batohem destinace, kde byla hygiena v jiné rovině, ale aby byl bordel,smrad u každého jídla v rádoby 5 hvězdičkovém hotelu,neustálý nedostatek kelímků (logicky fronty na pití,pití teplé,protože nebylo vše nachystáno před otevřením barů),animační program bez denního rozpisu (co,kdy,kde), v hotelu polovina hostů jsou Egypťané,kteří nemají až na pár výjimek zákl.kulturní a hygienické návyky,žádné snacky mezi hlavními jídly, moře asi 800 metrů po kotníky max.kolena,deklarované šnorchlování až po 20 minutách chůze u vedlejších hotelů na jejichž molo Vás nepustí...Po stížnostech a neustálých připomínkách mírné zlepšení, ale kvalita služeb nedosahuje ani 2 hvězd

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Petr Ž.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. srpna 2017 prostřednictvím mobilu

Hotel odpovida pro mne 2 hvezdickam a to za plaz a prumerne pokoje. O jidelne.. tohle byl Chanov nebo Karvina 6!!!! Takovy humus to snad člověk nezazil dokud nezazije v Aurore. Hotel opravdu spina, smrad snad uplne všude jak na pokojich, chodbach a v jidelne na bliti!!! Jidlo po zemi, proste vsude..nedostatek plastovych sklenicek do kterych lejou piti.. proste nic co by bylo aspoň na urovni ve 3* hotelu!!

Datum pobytu: červenec 2017
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
3  Poděkujte uživateli Tálie O.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. srpna 2017

V tomto hotelu jsme byli ubytovaní 14 dní a byli jsme velmi spokojeni. Je pravda, že někteří Češi z naší skupiny spokojení nebyli. Možná právě proto, že jejich přístup k lidem z hotelu nebyl dle mého názoru moc adekvátní. My jsme měli krásný, čistý pokoj, vždy vyměněné ručníky, toal. papír nám nikdy nechyběl a každý den jsme na pokoj dostali lahev vody, někdy dokonce dvě. Pan uklízeč nám vždy krásně nazdobil postel, někdy dokonce i květy a všichni z hotelu k nám byli velmi milý.
V jídelně bylo na výběr spoustu jídla. Když se stalo, že někomu jídlo upadlo, číšníci přiběhli a uklidili. Někdy se muselo na jídlo čekat, ale když jsme viděli snahu číšníků, kuchařů, jak potí krev a při tom s vámi vtípkují a snaží se, nevadilo nám to. Kolem hotelu je také spostu barů zahrnutých v all inclusive. Pozdní snídaně a snack jsou podávány u baru u moře. Bazény krásně čisté.
Hodně lidí si stěžovalo na moře. Je opravdu velmi mělké a moc korálů v něm neuvidíte. Avšak paní v cestovce nám tuto skutečnost sdělila a proto jsme věděli, na čem jsme. Opravdu je koupání na konci mola ohraničeno bojkami, ale plavčík vás pustí i jinam. My jsme doplavali trošku dál, kde byly hezké korály a plno rybiček. Jedna paní dokonce říkala, že viděla i želvu.
Hotel i lidé na pláži nabízí spoustu výletů, kreté jsou za dobré peníze a je v nich zahrnuto opravdu krásné šnorchlování.

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli stepve.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Sanaa W, General Manager Office v zařízení Aurora Oriental Resort Sharm El Sheikh, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 2. srpna 2017
Překladač Google

Dear guest,

Many thanks for your review; we are delighted to read that you had a great time at Aurora Oriental Resort and we do look forward to welcoming you back soon. Please feel free to let us know once you have booked your next holiday; we will do everything we can to make your stay with us even more enjoyable.

Warmest regards,

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. července 2017

V termínu 26.6. - 10.7.2017 jsme se chystali na naši letošní dovolenou, po osmé do Egypta, prvně do Sharm el Sheikhu. Moc jsme se těšili....Po příletu, odbavení a transferu do hotelu jsme byli rádi, že jsme hned dostali náramky a mohli jít na oběd. V restauraci ovšem bylo plno a museli jsme 20min čekat až se uvolní místo. Když nás pustili dovnitř, byli jsme zděšeni...takový svinčík jsem ještě nikdy nezažila...jídlo bylo všude, v mísách, kolem nádob s jídlem, na stolech i pod stolem, vlastně rozšlapané po celé jídelně. Nikdo neuklízel. Nebylo nádobí a když konečně bylo, tak ušmudlané, jakoby utřené jen ubrouskem se zbytky zaschlého jídla po předchozích strávnících. Sklenky taktéž. O ubrusech, prostíráních a příborech ani nemluvě. Obsluha i kuchaři měli taktéž špinavé oblečení, nechutné! Pokoje jsme dostali hned po jídle, to bylo naštěstí chutné, menší výběr, ale ok. Na pokoji bylo čistě povlečeno, čisté ručníky, ale bohužel to bylo jediné, co bylo čisté. Všude špína, prach, v koupelně plíseň. Hotel je starší, což nevadí, ale ,,bordel,, nám skutečně vadí. Rozbitou sprchu a skříň, flekatou postel pominu.... Na to, že se hotel pyšní 5hvězdičkami pro nás velké zklamání. Bazén a okolí i zahrada v pořádku, pěkné a upravené okolí. Pláž normální jako všude, v baru opět není k dispozici nádobí nebo je, ale špinavé. Moře, kvůli kterému jsme tam jeli není....při odlivu voda i po 500m po kotníky, při přílivu pod kolena, takže se nedá plavat. Molo asi 400m dlouhé, za ním 20x15m ohraničený prostor na plavání, vody po prsa. Rybu ani korál jsme neviděli. Druhý den již odpočatí jsme mysleli, že budeme vidět všechno jinak...nebylo tomu tak...volali jsme delegáta a další den se nás asi 20 lidí stěhovalo do hotelu Barcelo Tiran...to byla jiná liga. Aurora v Sharmu už nikdy!!!!!!!

Datum pobytu: červen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
6  Poděkujte uživateli Renata E.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 10. července 2017

Naprostá nemožnost plavání v moři - jediná možnost dojít po krátkém molu doprostřed korálového podloží a zde se pohybovat v obdélníku cca 10 x 20 m (hloubka vody něco mezi do pasu a pod prsa - dle odlivu a přílivu). Dále bojky a nepustí jinam. Mola cizích hotelů nelze použít, po korálovém podloží se nesmí chodit.

Pokoje celkem pěkné, ale všude hrozná špína a plíseň.

V restauraci nedostatek nádobí, občas se hledá talíř až 20 minut, případně si musíte umýt nějaký použitý, totéž s příbory, hrnky, sklenicemi. Minimum personálu, téměř žádný úklid.

Po dvou dnech celá skupina vyměnila hotel. Kvalita hotelu Aurora odpovídá max. 2 hvězdičkám.

Datum pobytu: červen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
5  Poděkujte uživateli Daniela H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze