Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 181)
Filtrovat recenze
3 181 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
7123 181 recenzí
Recenzováno: 17. srpna 2017

Hotel hlásící 4* je i na Egypt velmi podprůměrný. Jeho nejlepší léta jsou ta tam a jediné o čem se dá vyjádřit velmi pochvalně je personál, který se opravdu snaží, ovšem je bez šance, neboť obsluhy je málo a prostě nestíhá. Ostatní je na velmi podprůměrné úrovni a za cenu, za kterou nabízejí tento hotel české CK (EXIM) jde o předraženou dovolenou. Neustále se opakující, velmi nenápadité jídlo, nedostatek nádobí, nebo ručníků, nefungující klimatizace ve společných prostorách, všudepřítomný chlívek, nedostatek nápojů, all inclusive je v podstatě plná penze, neboť mezi jednotlivými jídly nejste schopen cokoliv dostat a pokud prošvihnete hlavní chod, musíte hold čekat až na další, ústřední jezero bez vody, moře, kde nejste schopni ani po 10-ti minutách chůze dosáhnout větší hloubky než po kolena, nejsou jedinými, ale zásadními nedostatky hotelu. V okolí hotelu najdete 80% obchodů zavřených, jednu, dvě restaurace, kde si můžete v případě, že už máte plné zuby vařeného hovězího, syrového kuřete a rýže, zajít na velmi chutné jídlo.
Velkým plusem hotelu (respektive Egypta) je fakt, že aktuální ceny potápění a výletů jsou tak nízko, že se za pár EUR můžete celý den potápět u těch nejkrásnějších korálových útesů. Ty a také egyptské památky tak zůstávají jednou devizou dovolené v této zemi. Ovšem v JINÉM hotelu, než Aurora!

Tip ohledně pokoje: Nedoporučuji vybírat jakýkoliv pokoj, ale jiný hotel
Datum pobytu: srpen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
2  Poděkujte uživateli 308pavel_.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 4. srpna 2017

Hotel Aurora oriental resort je nabízen CK jako pětihvězdičkový...Opravdu nevím, kde ty hvězdičky září, ale v tomto hotelu určitě NE. Hned při příjezdu nás posadili delegáti k tak špinavým stolům v recepci, že už v tu chvíli bylo jasné, že zde není něco v pořádku. Hotel bych hodnotila bych tak na dvě hvězdy:
Největší katastrofa byla jídelna. Špína kam se podíváte, zápach, jídlo poházené na stolech, na zemi, židlích personál se jen usmívá. Takový nehygienický bordel jsme ještě nikdy na dovolené nezažili. (Špinavé talíře, příbory, stoly, kelímky, protože sklenice nebyly). Absolutní nedostatek veškerého nádobí, které se válelo i několik dní na chodbách hotelu u pokojů arabské klientely. Jedním slovem - hnus.
Pokud se jedete do Egypta potápět, tak v tomto hotelu jste na špatném místě. Voda v moři má 20 -40cm cca do délky 500m. Koupání přes 400m dlouhé molo je ohraničené a výška vody je cca 130 cm. O koupání a šnorklování se vám může jen zdát. Další problém - teplé nápoje, často nebylo některé pití. Na všechno fronty, kde jako zahraniční host jste na posledním místě. Slibovaná večeře, v Italské restauraci, jak uvádí CK, tak o té tam nikdo neví. Pozdní snídaně a obědy - tak to stojí za to vidět....Zakouřený a špinavý loby bar, který je jediný večer otevřený a to vám mezi stoly ještě děti hrají fotbal, takže vám občas přistane balón v kávě nebo pití. Většina klientů, kteří přiletěli do hotelu v našem termínu stejně jako my, se nechali přestěhovat do jiných hotelů.
Hodnocení velmi negativní.

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
7  Poděkujte uživateli rencakrizova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 2. srpna 2017

Nejsem rasista ani xenofob,procestoval jsem s batohem destinace, kde byla hygiena v jiné rovině, ale aby byl bordel,smrad u každého jídla v rádoby 5 hvězdičkovém hotelu,neustálý nedostatek kelímků (logicky fronty na pití,pití teplé,protože nebylo vše nachystáno před otevřením barů),animační program bez denního rozpisu (co,kdy,kde), v hotelu polovina hostů jsou Egypťané,kteří nemají až na pár výjimek zákl.kulturní a hygienické návyky,žádné snacky mezi hlavními jídly, moře asi 800 metrů po kotníky max.kolena,deklarované šnorchlování až po 20 minutách chůze u vedlejších hotelů na jejichž molo Vás nepustí...Po stížnostech a neustálých připomínkách mírné zlepšení, ale kvalita služeb nedosahuje ani 2 hvězd

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Petr Ž.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. srpna 2017 prostřednictvím mobilu

Hotel odpovida pro mne 2 hvezdickam a to za plaz a prumerne pokoje. O jidelne.. tohle byl Chanov nebo Karvina 6!!!! Takovy humus to snad člověk nezazil dokud nezazije v Aurore. Hotel opravdu spina, smrad snad uplne všude jak na pokojich, chodbach a v jidelne na bliti!!! Jidlo po zemi, proste vsude..nedostatek plastovych sklenicek do kterych lejou piti.. proste nic co by bylo aspoň na urovni ve 3* hotelu!!

Datum pobytu: červenec 2017
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
3  Poděkujte uživateli Tálie O.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 1. srpna 2017

V tomto hotelu jsme byli ubytovaní 14 dní a byli jsme velmi spokojeni. Je pravda, že někteří Češi z naší skupiny spokojení nebyli. Možná právě proto, že jejich přístup k lidem z hotelu nebyl dle mého názoru moc adekvátní. My jsme měli krásný, čistý pokoj, vždy vyměněné ručníky, toal. papír nám nikdy nechyběl a každý den jsme na pokoj dostali lahev vody, někdy dokonce dvě. Pan uklízeč nám vždy krásně nazdobil postel, někdy dokonce i květy a všichni z hotelu k nám byli velmi milý.
V jídelně bylo na výběr spoustu jídla. Když se stalo, že někomu jídlo upadlo, číšníci přiběhli a uklidili. Někdy se muselo na jídlo čekat, ale když jsme viděli snahu číšníků, kuchařů, jak potí krev a při tom s vámi vtípkují a snaží se, nevadilo nám to. Kolem hotelu je také spostu barů zahrnutých v all inclusive. Pozdní snídaně a snack jsou podávány u baru u moře. Bazény krásně čisté.
Hodně lidí si stěžovalo na moře. Je opravdu velmi mělké a moc korálů v něm neuvidíte. Avšak paní v cestovce nám tuto skutečnost sdělila a proto jsme věděli, na čem jsme. Opravdu je koupání na konci mola ohraničeno bojkami, ale plavčík vás pustí i jinam. My jsme doplavali trošku dál, kde byly hezké korály a plno rybiček. Jedna paní dokonce říkala, že viděla i želvu.
Hotel i lidé na pláži nabízí spoustu výletů, kreté jsou za dobré peníze a je v nich zahrnuto opravdu krásné šnorchlování.

Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
Poděkujte uživateli stepve.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Sanaa W, General Manager Office v zařízení Aurora Oriental Resort Sharm El Sheikh, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 2. srpna 2017
Překladač Google

Dear guest,

Many thanks for your review; we are delighted to read that you had a great time at Aurora Oriental Resort and we do look forward to welcoming you back soon. Please feel free to let us know once you have booked your next holiday; we will do everything we can to make your stay with us even more enjoyable.

Warmest regards,

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze