Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 181)
Filtrovat recenze
3 181 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
2 087
617
276
109
92
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
383 181 recenzí
Recenzováno: 16. listopadu 2017

- hotel je blízko nákupního centra La Strada
- k hotelu patří písčitá pláž
- V hotelu je zbytečně velká a nevyužitá zahrada
- wifi je v hotelu na recepci zdarma
- disco zdarma, ale za pití se platí
- jacuzzi I fitness- ZDARMA
- pokoje jsou menší, bez coffe setu, ale mají DVD na pokoji ( každopadně nikde nejsou k zapůjčení žádně filmy :( )
- bazény menší, ale vyhřívané
- na pokoji není trezor- pouze na recepci
- supermarket přímo v hotelu ( v nabíce hl. Místní potraviny)
můj názor: Fajn hotel, se vším co člověk potřebuje. Spíš pro lidi co se nechtějí moc potápět. Je tu strašně dlouhé molo a na konci nic moc není k vidění. Spíš pro méně náročné klienty.

Datum pobytu: říjen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) pracovně
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Barborka B.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Sanaa W, General Manager Office v zařízení Aurora Oriental Resort Sharm El Sheikh, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. listopadu 2017
Překladač Google

Уважаемые гости!

Большое спасибо за ваш комментарий. Мы рады, что вам понравилось отдыхать в Aurora Oriental Resort. Мы с нетерпением ждем Вас опять в нашем отеле и постараемся сделать ваш отдых еще приятнее.

С наилучшими пожеланиями, менеджмент отеля.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. října 2017 prostřednictvím mobilu

Vše podle představ a recenzi. Díky delegátovi a změně pasky strava zabezpečena v restauraci což naprosto změnilo první názor na úroveň stravování. Zájezdy doporučuji kupovat u místní cestovní agentury což je za poloviční cenu ve stejné kvalitě,

Datum pobytu: srpen 2017
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli B3059GMjan_.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 28. září 2017

Nejsem typ člověka, který dá na recenze, nebo píše recenze, protože většinou dám na vlastní názor a úsudek. Proto jsem nevěnoval recenzím na tento hotel takovou míru, což se ukázalo pak jako chyba. Zájezd jsem kupoval v době, kdy ho začla CK Blue Style zrovna nabízet, a žádné recenze od čechů nebyly a nechal jsejm se zlákat fotkami a 5*, které CK uvádí.
Začnu těmi pozitivy, protože těch je bohužel méně než těch negativ. Jako plus beru personál a delegáta CK Ibrahima Samira.

Po ubytování jsme měli ještě na očích růžové brýle, a také jsme byli utahaní z letu no další den, už jsme se rozkoukali a nějak nám to vše přišlo zvláštní na to, že se hotel honosí 5*.

Hotel je starý podle mě tak 20 let a nebylo za tu dobu na něm nic opravené, chodníky rozbořené, kachličky u bazénu opadané, schůdky do bazénu zrezlé, že se to s Vámi málem utrhlo, dlaždice místy také rozbořené, starý polorozpadlý nábytek, neutřené stoly, všude neskutečný bordel, něco se někde neustále válelo a to i přesto, že tam denně chodil úklid (chomáče vlasů, nádobí, jídlo) Jeden den netekla voda asi 3 hodiny, nikdo se neomluvil nedal vědet jak dlouho to cca bude trvat, místo toho vypli vsem telefony aby nikdo nemohl volat na recepci.. domlouvali jsme se s delegátem, že chcem okamžitě změnit hotel, trvalo dva dny, než nám dal vědět, že na osobu si musíme připlatit zhruba 80 doleru asi na 5 dní, že je to na naši žádost a zdarma nás nikam nepřesunou. To jsem viděl jako největší vrchol, chápu,že za cenu na osobu cca 12 tis nemůžu čekat bůh ví co, ale už jednou v nabídce bylo 5* a hotel se tím i honosí, zaplatil jsem si za služby a ne za chlívek, to jsem mohl do Chánova a byl bych na tom stejně. Rozhodli jsem se to teda přetrpět v hotelu.
Wifi - katastrofa, to radši ani nezkoušejte, protože nefunguje, nebo nejde tak jak by člověk čekal. Doporučím zajít do vodafone a koupit si předplacenou simku s daty - za cca 5 dolaru máte 1,5 GB a docela to šlape.
Dopoučuji CK tento hotel přestat nabízet, protože je to ostuda! Byl jsem v egyptě, turecku i Tunisku, ale tohle byla opravdu katastrofa.

Začnu pokojem - ten byl relativně fajn, a hezky zařízený, pár věci nefungovalo, ale to se dalo přežít (fén, některé zásuvky, špatný průtok vody) Měli jsme zaplacený výhled na moře, no možná by byl lepší výhled na bazén, protože moře bylo někde v dáli jako rozmazaná modrá čmouha. Pod okny byl ale ovšem neskutečný bordel, když bylo větrno váleli se nám třeba dva dny pod okny odpadky z košů, nikdo neuklidil. Největší katastrofa ovšem bylo ložní povlečení na mé posteli bylo děravé - opět se ptám, kde viděli tech 5*? První dny jsme dávali bakšiš za úklid, no ted toho docela lituji, protože ustlat a vymenit ročníky, viidím už jako samozřejmost, a nikde jsem neviděl nic navíc, je to prkotina, ale tak člověk čeká trošku něco víc.

Stravování - noto byla snad největší katastrofa, dopředu jste věděli co bude k snídani, obedu i večeři, protože bylo neustále jedno a to samé, v jednom rýže, v druhém dušená mrkev, ve třetím něco v divnébíálé omáčce, nějaka ryba a nějaké žvejkavé hovězí - dortíky ale byly dobré, to se musí nechat. Stolování? No jídelna hadr - špinavé prostírání - špatně vyprané, bordel na zemi, bordel na stolech, málo kelímků na pití stála se fronta - dávalo se opět do špatně umytých plastových kelímků. Největší hnus byl, když jsme si šli pro kávu a vidím barmana jak jí dává do špinavých použitých hrnků , po upozornění mi to nalil tedy do jiného, ale dalšímu hostovi za mnou dal již to natočené. Tam kdyby přišla hyginena tak jim to tam zavře.

Moře a pláž - pláž čistá. Moře také, ale to hotel neovliní :-) Voda nikde - jdete furt po kotníky, ale s tím se musí počítat, to je naštestí uvedneé, takže v tomto případě jsme vědeli, do čeho jdeme.
Bazény - má hotel 3 fungovali dva, jak jsem již psal, staré dlaždičky, voda teplá.

Okolí hotelu, se relativně dalo - hned naproti je promenáda s obchody - ale tam bych moc nekupoval jsou tam dost drahý, radši si zajet na Old Market - tam je levněji.

Datum pobytu: září 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Aleš K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. září 2017

zdravim dnes jsem se vratila domu a jsem zcela spokojena.Hotel je sice stary ale sluzby super.zacnu pokojem ,ten byl cisty kazdy den menene povleceni, rucniky vse doplnene i balena voda.nabytek stary ,ale bez prachu.Restaurace vzdy cista dostatek jidla vyber.dvakrat denne ryba a dva druhy masa.ryze, brambory lusteniny.stolecky vzdy ciste.bordel delali jedine ty mistni prasata ,ktery neumi stolovat .personal vzdy bezel a vse hned uklidil.plaz byla super.byla jsem spokojena.ja nepotrebuji novy nabytek me staci kvalitni sluzby a to tento hotel poskytuje.stolecek jsme meli upatlany jednou tak jsem poprosila o utreni a vse bylo vzdy pak ok.tak ze za me super dovca.

Tip ohledně pokoje: super vyhled na more i zahradu a centralni bazen pokoj cislo 375
Datum pobytu: září 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli milenkabohata1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 17. srpna 2017

Hotel hlásící 4* je i na Egypt velmi podprůměrný. Jeho nejlepší léta jsou ta tam a jediné o čem se dá vyjádřit velmi pochvalně je personál, který se opravdu snaží, ovšem je bez šance, neboť obsluhy je málo a prostě nestíhá. Ostatní je na velmi podprůměrné úrovni a za cenu, za kterou nabízejí tento hotel české CK (EXIM) jde o předraženou dovolenou. Neustále se opakující, velmi nenápadité jídlo, nedostatek nádobí, nebo ručníků, nefungující klimatizace ve společných prostorách, všudepřítomný chlívek, nedostatek nápojů, all inclusive je v podstatě plná penze, neboť mezi jednotlivými jídly nejste schopen cokoliv dostat a pokud prošvihnete hlavní chod, musíte hold čekat až na další, ústřední jezero bez vody, moře, kde nejste schopni ani po 10-ti minutách chůze dosáhnout větší hloubky než po kolena, nejsou jedinými, ale zásadními nedostatky hotelu. V okolí hotelu najdete 80% obchodů zavřených, jednu, dvě restaurace, kde si můžete v případě, že už máte plné zuby vařeného hovězího, syrového kuřete a rýže, zajít na velmi chutné jídlo.
Velkým plusem hotelu (respektive Egypta) je fakt, že aktuální ceny potápění a výletů jsou tak nízko, že se za pár EUR můžete celý den potápět u těch nejkrásnějších korálových útesů. Ty a také egyptské památky tak zůstávají jednou devizou dovolené v této zemi. Ovšem v JINÉM hotelu, než Aurora!

Tip ohledně pokoje: Nedoporučuji vybírat jakýkoliv pokoj, ale jiný hotel
Datum pobytu: srpen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
2  Poděkujte uživateli 308pavel_.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Zobrazit další recenze