Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (3 226)
Filtrovat recenze
3 227 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 985
794
288
99
61
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 985
794
288
99
61
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
72773 227 recenzí
Recenzováno: 20. ledna 2017

Naši dovolenou v tomto resortu jsme si náramně užili. Od potápění v lagunách po večerní hraní karet s výhledem na moře. Nevím, kde bych začala. Musím napsat, že jsme si tady na nic nemohli stěžovat. Recepční nám vyšla vždy vstříc, animátorky byly každý den usměvavé, z jídel bylo vždy co vybírat, obsluha fungovala na jedničku, pokoj jsme měli perfektně uklizený a čistý, klimatizace bez jakých koliv problémů...

Bohužel jsme měli zájezd, který byl plný Čechů, tudíž bazénový bar byl vždy plný už od rána nenasytnými Čechy, kteří na barmany pokřikovali české objednávky...

Mezi mínus musím dát i černou vlajku, kterou jsme měli celých 8 dní, tudíž jsme se nedostali do otevřeného moře. Ale za to nemůže hotel, ale silný vítr. Nicméně jsme si to užili v lagunách mezi pestrobarevnými rybkami a na lehátkách, které obíhali ruzní korýši.

Při západu slunce se na pláži objevovali krabi a hvězdice a vlastně různé poklady moře. Nádherná podívaná.

Zkrátka vydařená dovolená, kterou jsme měli doporučenou od našeho člena rodiny. Hned bych se vrátila do třicítkových teplot.

Tip ohledně pokoje: VIP pokoj s výhledem na moře bych neměnila. Je to sice dál od hlavní budovy, ale proč bysme se měli koukat z okna na vedlejší apartmány..
Datum pobytu: červenec 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
5  Poděkujte uživateli Mishalka.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Nermeen E, Front Office Manager v zařízení Jaz Grand Marsa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. ledna 2017
Překladač Google

Dear our Valued Guest,

Thank you for your review and for taking the time to share your comments on TripAdvisor.

We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us and thank you for recommending the Hotel to other travelers.

We really appreciate your comments with your description of your holiday as you are giving a wide picture of your enjoyment with us to other travelers.

We are looking forward to many more future visits.

Best Regards,

Nermeen Lghonaimy
Front Office Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 8. ledna 2017

tiché prostředí, personál nečeká bakšiš, čistota, jídlo výborné, každý den balená voda na pokoji, káva a čaj k dispozici na pokoji, bazén vyhřívaný, alkoholické nápoje místní výroby jsou v pořádku, nikdo z celé výpravy neměl střevní problémy a to jsme jedli všechno!!!

Datum pobytu: únor 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
4  Poděkujte uživateli 979katerinad.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Nermeen E, Front Office Manager v zařízení Jaz Grand Marsa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 15. ledna 2017
Překladač Google

Dear Our Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us on TripAdvisor.

We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us.

We are looking forward to many more future visits.

Best Regards,
Nermeen El Ghonaimy
Assistant Front Office Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 6. listopadu 2016

Po roce jsem se ráda vrátila do tohoto resortu, tentokrát na podzimních pár dní. Klobouk dolů před organizací CK - skvěle zorganizovaný transfer a díky vzdálenosti hotelu od letiště jsme byli za pár minut od přistání letadla na místě. Okamžitě jsme dostali pokoje i náramky, ale čerpání all in až od dopoledního snacku. Hotel byl obsazen - troufám si odhadnout - snad stovkou hostů (možná i méně), převážně českou klientelou. Menšímu počtu klientů byl přizpůsoben i sortiment kuchyně - naprosto pochopitelně - velký dík veškerému personálu kuchyně, vždy bylo si z čeho vybrat a vše bylo chuťově vynikající!! Osobně mě chyběl větší výběr ryb - po celý týden byl připravován jeden druh ryby - připomínalo mi to pangase....ve srovnání s loňským jarem to pro mne bylo zklamání, ale i to zřejmě souvisí s úbytkem klientů. Rozhodně doporučuji ochutnat všechny polévky - jsou bezkonkurenční. Ve srovnání s jinými hotely (a nejen egyptskými) bych uvítala v jídelně automaty na kávu, současný způsob podávání kávy (v připravených, ohřívaných konvicích) mi připadá pod úroveň tohoto hotelu. Ubytováni jsme byli v předposledním bungalovu před vstupem na pláž (č.31), bylo úžasné z postele koukat na moře :-) Úklid bez výhrad, denně uklizeno včetně výměny ručníků. Po celou dobu pobytu jsme se nesetkali s nevstřícným chováním personálu, naopak bych vyzdvihla barmana Waeda v baru na pláži - věčně usměvavý kluk. Domnívám se, že pro opravdové milovníky a znalce šnorchlování tato oblast není nejvhodnější, protože díky otevřenému moři je skutečně hodně často černá vlajka. Pro nás nešnorchlisty je korálové podloží s lagunami pro "naložení se do vody" a sledování vodního života vyhovující :-) Jedinou kaňkou našeho pobytu byla polofunkční televize - na rozdíl od loňska (kdy bylo naladěno i české Óčko) je nabízeno 42 kanálů, ale všechny cizojazyčné...domnívám se, že pokud je většina klientely z ČR, uvítali by hosté program v češtině (i třeba ČT24 :-) Naší televizi vypadával zvuk a při přepínání programu vydávala zvuk lodní sirény :-) takže jsme se vrátili do éry němých filmů a fotbalů s příchutí zvuků přístavu :-) Nesmím zapomenout na práci animátorského týmu - jejich práce je fuška a i teď byli přes veškerou celoroční práci usměvaví a milí. Určitě doporučuji využít služeb Spa centra - ohromná nabídka výborných zušlechťovadel za prima cenu - dá se slušně usmlouvat.
Celkově tento hotel určitě doporučuji a věřím, že moje druhá návštěva nebyla poslední. Přeji tomuto resortu hodně tak spokojených klientů, jako jsme byli my s manželem a těším se opět na shledanou.

Datum pobytu: listopad 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
6  Poděkujte uživateli plzen2.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 5. listopadu 2016

Tento hotel jsem navštívila s mou rodinou. Byla to moje první návštěva Egypta. Areál mne uchvátil. Luxusní vybavení jak v hlavní hale, pokojích tak i v bazénových prostorech. Krásná písčitá pláž. Co bych jako jediné vytkla, je vstup do moře-přes molo, a většinu času byla černá vlajka( za což hotel samozřejmě nemůže). Tento hotel je vhodný jak pro rodiny s dětmi tak pro páry. Zkrátka pro každého.

Datum pobytu: červenec 2016
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
2  Poděkujte uživateli Tereza S.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Recenzováno: 25. října 2016

Navštívila jsem hotel Resta Grand Resort v červenci v roce 2015
Hotel je moc hezký, pěkný bazén a skvělý bar v bazénu. V létě úžasné. Jídlo bylo vynikající. Všeho dostatek a velice pestré. Každý si jistě přijde na své. Šéf kuchyně stále na vše přísně dohlížel. Pokoje příjemné a vždy čistě uklizené.
Ale co se týče pláže a korálu, veliké zklamání. To se mi vůbec nelíbilo, takže téměř celá dovolená byla u bazénu. Někomu to třeba nevadí, ale já jezdím hlavně za mořem na šnorchlování a tady je to opravdu tragické. Navíc byla stále černá vlajka, jelikož je to situované na otevřené moře.
Celkové shrnutí, hezká dovolená u bazénu :-)

Tip ohledně pokoje: Dál od hlavní budovy
Datum pobytu: červenec 2016
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Jana P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Michael M, Front Office Manager v zařízení Jaz Grand Marsa, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. října 2016
Překladač Google

Dear Guest,
We are delighted to read your comments regarding the service and hospitality provided by our team members at Resta Grand Resort Marsa Alam on TripAdvisor.
We would like to thank you for taking the time to write review us. It is only through your valuable comments that we can continue to improve our products and services for you our valued guests. I will be sure to pass on your comments to our team and share the good feelings you have experienced.
Looking forward to welcoming you once more to Resta Grand Resort Marsa Alam in the near future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze