Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (2 569)
Filtrovat recenze
2 569 výsledků
Hodnocení cestovatelů
885
1 136
335
119
94
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
885
1 136
335
119
94
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
67722 569 recenzí
Recenzováno: 16. července 2017

Lety tam a zpět nebyli nic úžasného ale to s hotelem a dovolenou jako takovou nemá moc společného. Hotel jako takový je vážně krásný. Pokoje jsou prostorné a jídlo má veliký výběr. Občas někteří z personálu neměli svůj den ale to se dá taky přejít, jsme všichni přece jen lidi. Byli jinak velice ochotní a milý. Starali se o hosty velice dobře. Molo je úžasné. Je zde krásný korál a díky molu je k němu super přistup. Během dne se v moři dá koupat pouze přes molo a to v půlce nebo až na konci kde je i korál. Moře totiž u pláže díky odlivu vyschne ale večer se opět naplní. Animační tým zde není nic moc a večerní program nás moc neuspokojil. Je to však jen náš pohled, jsme asi trochu náročnější v tomto ohledu protože zbytek klietů se očividně bavil.
Celkově sme si dovolenou v tomto hotelu vážně moc užili. Určitě stojí za návštěvu.

Tip ohledně pokoje: Měli jsme pokoj dvěma přistýlkami takže byl velice prostorný. Vybavení bylo dobré. Koupena byla fajn.
Datum pobytu: červenec 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Vašek Š.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Odpověď vedení:Zodpovězeno: 24. července 2017
Překladač Google

Dear Vašek Š,

Many thanks for your nice review here on TripAdvisor!

It was a real pleasure having you as our guests and we were delighted to read that you had a good holiday in our hotel.

Once again, we thank you for your feedback and would be highly delighted to have the possibility to welcome you back.

Best regards,

Mr. Sameh Elsharkawy
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. července 2017

Po příjezdu na hotel jsme byli ubytování okamžitě (při tom jsme měli být ubytování až po 14 hodině) a dostali jsme snídani. Velký problém nastal s lehátky u bazénu i u moře, protože žádná nebyla volná. Je proto nutné si přivstat už kolem 5 hodiny ranní, aby jste vůbec nějaké lehátko dostali. Co se týče jídla, snídaně byla výborná, obědy a večeře se neustále opakovaly. Animační program nebyl pro dospělé, ale pro děti, proto jsme se po týdnu těšili domů. Největší zklamání bylo z moře. Zřejmě odliv ovlivňuje fáze Měsíce, který se blížil do úplňku, protože v moři téměř nebyla žádná voda, a když už, tak maximálně po kolena. Jediná pozitivní věc na moři byla ta, že se na konci mola dalo potápět a k vidění byl krásný podmořský svět s korály.

Od tohoto hotelu jsme očekávali víc a proto nejsme plně spokojeni. Nikdy víc bychom tedy na takovou dovolenou nejeli..

Datum pobytu: červen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
1  Poděkujte uživateli romcah2017.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Odpověď vedení:Zodpovězeno: 13. července 2017
Překladač Google

Dear romcah2017,

Thank you for your valuable feedback about your recent stay at our hotel!

We are happy to read that you had overall a good holiday with us and that you liked our excellent breakfast as well as our animation program for young and old.
We are a little bit disappointed that you are not satisfied with everything and would like to say sorry for this inconveniences. It`s only with feedback like yours we can improve our services and guest experiences.

Thank you once again for prefering our hotel. Hope to welcome you back soon.

Best regards,

Mr. Sameh Elsharkawy
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 29. června 2017

V Egyptě již posedmé a hotel určitě nezklamal. Hotel je starší, ale nic hrozného. Pokoje vybaveny klasicky, žádný luxus, ale ani žádná hrůza. Občas hůře fungující klimatizace, ale snaží se to hotel řešit. V hotelu jsou 3 bary (pláž, v bazénu, lobby) pití dostatek, sladké nápoje (cola, fanta, sprite, tonic místní výroby) jsou nalévány z postmixů, pivo rozlévané z lahví. Všude automaty na kávu, barely s vodou. Jídelna menší, ale měla více částí, popřípadě se dalo jíst i venku. Jídla dostatek, jídlo se opakovalo každý týden. Pokud si už člověk nevybral tak zde dělají jak na oběd či na večeři pizzu nebo těstoviny. každý večer i přes obědy se venku grilovalo. Obědový snack na pláži mohl plně nahradit i oběd v jídelně, každý den pizza, hot dog, hamburger, hranolky, sendviče atd. Snídaně byli normální, které jsou v Egyptě v každém hotelu. Jelikož jsme nejeli k bazénu, tak nám moc nevadilo, že bazény mají to nejlepší za sebou. Pláž velká, dostatek lehátek, ale opravdu moře tu moc pozvolné není a při odlivu vůbec. Ale je zde velká výhoda mola, když chcete jít plavat stačí zajít do půlky a tam už hloubka celkem je a i tam se najdou perutýni atd. Korál na konci mola úžasný, opravdu hezký, spousta ryb atd. Zaměstnanci hotelu v pohodě, ale poslední tři dny se změnil animátorský tým a ten teda oproti předešlému týmu hrůza. Ale hotel není postaven na animátorech, je to spíše klidný hotel, kde není tolik dětí.

Tip ohledně pokoje: možná lepší pokoje jsou ty, které nejsou v řadě hned u bazénu, protože jsou klidnější.
Datum pobytu: červen 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Čistota
    • Služba
5  Poděkujte uživateli pavelskrabal3.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Odpověď vedení:Zodpovězeno: 4. července 2017
Překladač Google

Dear pavelskrabal,

Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Marsa Alam and for taking the time to share the details surrounding your experience.

We are so pleased to hear that you enjoyed your recent stay at our hotel. We work hard to maintain the highest guests' satisfaction; we are glad to know we were able to meet your expectations. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future and that your stay will be just as enjoyable as your last.

Best regards,

Mr. Sameh Elsharkawy
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 4. června 2017

Hotel je starší,ale to by nevadilo pokud by se o něj trochu starali.Pokoje jsou standartní pro Egypt,vždy bylo hezky uklizeno a čisto. Obsluha v jídelně a v plážovém baru je otrávená a nepříjemná. Jídlo nám velice chutnalo a i po příjezdu jsme dostali ihned snídani.Na obr molo jsme byli připravené,tak že nám nevadilo.Moře z mola je pěkné na šnorchlování,pokud nejsou vlny. Pokud je odliv a ten bývá znatelný tak se z moře stává vyhřátý kačák :-). Dovolenou jsme si užili až na některý nepříjemný personál.

Datum pobytu: květen 2017
3  Poděkujte uživateli Andrea H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Odpověď vedení:Zodpovězeno: 5. června 2017
Překladač Google

Dear Andrea H,

Thank you for your review following your recent stay with us.

This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focused on that.

Our guests are the most important component to create the big family that our hotel is, we would like to thank you for giving us the opportunity to host you in our hotel and specially to be part of this family.

We thank you sincerely for choosing our hotel and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.

Kind regards,

Mr. Sameh Elsharkawy
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 27. dubna 2017

Na hotel jsme přijely v době snídaně,po vyplnění přihlašovacího listu jsme dostaly náramky a klíče od pokoje.Pokoj prostorný a denně kvalitně uklizený.Personál v tomto hotelu je velmi příjemný a komunikativní ač nejsme zrovna lingvisté tak domluva v pohodě.
Jídlo je zde velmi chutné a pro nás dostatečný výběr.Plážový bar s automatem na nealko nápoje a kávu,odpoledne je tam kuchař ,který připravuje pizzy, různé sendviče a hranolky.Pláž písčitá s dlouhým molem ale to ničemu nevadí .K fungování bazénů a animačních programů nemohu nic napsat,jelikož jsme je nevyužily.Jediná co nám vadilo byl neskutečný vítr. Z 8 dnů 5 dní červená vlajka a tak jsme si moře vůbec neužily.A to je pro mne největší zklamání.Jedeme k moři abychom v něm strávily čas bazény nás nezajímají.
Jinak se nám v Egyptě velmi líbilo .
Toto je hotel do kterého se určitě ještě podíváme.
Vřele doporučuji navštívit zdejší SPA,Měli jsme 6 denní masážní kůru a mohu říci že super a mé i manželčino tělo hodně pookřálo

Tip ohledně pokoje: 1402 pokoj k bazénu
Datum pobytu: duben 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
3  Poděkujte uživateli Petr P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
MagicTulip, Manager v zařízení Magic Tulip Beach Resort, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 3. května 2017
Překladač Google

Dear Petr P,

Thank you for taking the time to post on our TripAdvisor page.

We are delighted to know that you have enjoyed your stay at our hotel. We have already showed our staff your kind remarks to our team members. They were very happy and proud. Every guest is important to us and we value each and every comment.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Mr. Sameh Elsharkawy
General Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze