Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (1 724)
Filtrovat recenze
1 724 výsledků
Hodnocení cestovatelů
804
481
216
139
84
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
804
481
216
139
84
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
17221 724 recenzí
Recenzováno: 18. října 2018

Zahrada v tomto hotelu nemá chybu. Ale služby a stravování nic moc. Dostali jsme pokoj v přízemí bez balkonu. V pokoji chyběl stolek a 2 židle nebo křesla, nebylo si kam dát věci. Uklid byl odfláknutý. Jak se říká jedním hadrem vše. V tomto hotelu jsou ubytováni i Egypťané, kteří svojí kulturou stolování ohromují všechny.Nepořádek na stolech, velké množství nedojedeného jídla no hrůza. Jedna rodina sčítá tek 7-8 lidí. Cestovní kancelář by měla upozornit na přítomnost těchto lidí v hotelu.Myslím si, že by měla dovolená probíhat v klidnějším rázu.

Tip ohledně pokoje: neumísťovat Egypťany mezi dovolenkáře
Datum pobytu: září 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s přáteli
    • Umístění
    • Služba
Poděkujte uživateli jindula2018.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Business D, Guest Relations Manager v zařízení Caribbean World Resorts, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 5. listopadu 2018
Překladač Google

Dear Valued guest,

Thank you for your stay at Caribbean World Resort Soma Bay and for taking the time to tell us about your experiences.
For your comments, we are very grateful, because only so it is possible to meet our customer requirements.

Your suggestions for improvement, we accept gladly, thank you for your feedback.
We look forward to welcoming you again soon at Caribbean World Resort!

Best regards Semra Acar,
Guest Relation Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. října 2018

Pokud budete v přímo v tomto resortu a ne ve vedlejším, které některé naše cestovky nabizejí jako economy, tak je tento resort nádherně zelený a co se týče resortu tak si myslím, že opravdu odpovídá 5 hvězdám (egyptským) ;-). Resort byl v době naší návštěvy uklizený a čistý. Pláž jedna z nejhezčích v Egyptě, opravdu jemný píseček, vlez do moře jak při přílivu tak odlivu luxusně stejný, po cca 5m voda po pás. Pláž čistě udržovaná. Korálů velmi málo, asi 4 místa, takové malé ostrůvky. Nám to vynahrazovali brzy ráno želvy, které se tam chodí pást.Lehátka tak akorát, možná by jich mohlo být trošku více.
Ubytování velmi slušné a bezproblémové, 2 dospělí a 2 děti = 1 manželská a 2 samostatné postele, žádná přistýlka - velká pochvala. Pokoj každý den uklizený + 2x 1,5l láhve s vodou.
Nejslabší stránkou a asi jediné co se tu dá vytknout je hlavní restaurace. Je pravda že jsme zde byli po sezóně, která končí 15.9., v sezóně jsou zde 3 restaurace Ala carte 1x v rámci inclusive zdarma, nyní jen jedna. Pestrost stravy v hlavní restaurace slabší, málo až téměř žádné speciality z ryb, málo ovoce (datle, pomeranče, jablka něco málo hroznového vína), tam by chtělo opravdu přidat, možná způsobeno mimosezónou. Nealko pití do papírových pohárků, také 5 hvězdám nesluší. Personál v restauraci není zbytečně rychlí, pomalu sklízí a připravuje stoli po hostech.
Jinak personál usměvavý a ochotný, animátoři snaživý a aktivní, tam pochvala, každý den jak přes den tak večer poměrně bohatý kulturní program.
Jinak bych se nebál tento resort doporučit.

Datum pobytu: září 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Discover814204.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Business D, Guest Relations Manager v zařízení Caribbean World Resorts, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 11. října 2018
Překladač Google

Dear Valued guest,

Thank you for taking the time to rate our house at Tripadvisor
I am pleased that we have fulfilled your expectations with the consumer impression and that you were satisfied with the service.
For your comments, we are very grateful, because only so it is possible to meet our customer requirements.

We look forward to welcoming you to the Caribbean World Resort soon!

Sunny greetings from Soma Bay,
Semra Acar, Guest Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 27. září 2018 prostřednictvím mobilu

Z Caribbean World Resortu jsme se vrátili 24.9. a nemůžeme si to vynachválit. Sice jsme měli pokoj ve vedlejším Palm de Soma, který již nefunguje, ale využívali jsme služby hotelu Caribbean a dostali krásný prostorný pokoj s výhledem na moře. Podle recenzí jsem byla připravená na ledacos, Egypt je prostě země třetího světa, co si budeme nalhávat, ale naštěstí nebyl důvod k obávám. Resort je velice rozlehlý, člověk zde najde úplně vše. Obchody se suvenýry, obchody s věcmi do vody (levnější lehátka než u nás atd, takže za mě zbytečné tahat z ČR), minimarket, kliniku, spa centrum, kde dělají super masáže a tetování, italskou, arabskou a rybi restauraci (1x za pobyt zdarma, rybí za poplatek, ale moc doporučuji), hlavní restauraci s večerní diskotékou, aladdib cafe s úžasnými vodními dymkami jen za 3 dolary, plazovou restauraci, kterou jsme jakožto lenivci, kterým se nechtělo z pláže využívali furt, několik barů (v jednom z nich každý den po obědě podávali i zmrzlinu), fresh bar, tobogány, skluzavky a několik bazénů. Ačkoliv nejsem typ, kterého by zajímal animační program, tak musím uznat, že tento nás doslova vtahl do dění. Animátoři mají po celý den nabitý program, pořádají například taneční lekce, yogu, Aqua aerobic, minigolf, šipky, beach volleyball, plážový fotbal, břišní tance, apod... a každý večer jsme de účastnili jejich zábavných večerních show, kde se člověk zabavil formou různých soutěži až fakir show. Prostě večer se rozhodně nudit nebudete. Moře je nádherné, sice bez podmořského života, ale s tím člověk musí počítat. Za to vám může nabídnout moře bez znatelného odlivu a nohy bez bot. Písek je příjemný a nemáte strach, že si porezete nohy. Hlavní pláž je udržovaná, lehátka super nové. Vedle se hned nachází potápěčské centrum, takže pokud chcete snorchlovat není problém se domluvit, pořádají také za jízdu na bananu nebo windsurfing apod. Vedle hotelu je take možnost projížďky na velbloudovi, koni nebo vyzkoušet čtyřkolky. Co se mi také velice líbilo byl personál. Největší dřinu teda za me odvedli zahradníci. Navleceni věčně něco dělali a zahrada vypadá fantasticky. Všichni usměvaví, zdraví a ptají se, jak se máte, zda je vše v pořádku, nenatahuji ruce po bakšiši. Jídlo bylo skvělé, potíže střevní žádné, ačkoliv mi už po pěti dnech celkem lezlo krkem. Na snidani dělají dle vašeho přání úžasné omelety, palačinky, donutky, toho jsem se nemohla ujist, ale večeře se celkem opakovali. Každopádně si každý určitě vybere. Za mě tento hotel velice doporučuji a děkuji za příjemně strávenou dovolenou . Snad de brzy uvidíme ☺️.

Datum pobytu: září 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
2  Poděkujte uživateli lussimorgan.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Business D, Guest Relations Manager v zařízení Caribbean World Resorts, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. září 2018
Překladač Google

Dear Mrs. Lussi M.,

WOW, Thank you very much for your very nice comment and for sharing your experience on Trip Advisor following your recent vacation here with us at Caribbean World Resort – Soma Bay, where the whole team spares the maximum effort to ensure the highest possible level of our guest satisfaction.

We are sincerely pleased to know that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you back soon!

Best regards,

Semra Acar
Guest Relation Manager
Caribbean World Resort

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 26. září 2018

Nedá mi, abych nereagovala na předchozí recenzi. Nechci zpochybňovat něčí názor. Každý je jiný a má jiné požadavky, k tomu se vyjadřovat nechci. Ale nechápu proć Zbyněk H. dává do recenze fotky z vedlejšího, neobydleného hotelu. (např. záběr na zelený bazén-bazén bez lehátek?) To se prosté nedělá! Pokud se někdo chystá do tohoto hotelu, ať si přečte i ostatní recenze a hlavně se podívá na fotky, které k tomuto hotelu patří. My do tohoto hotelu jedeme letos v říjnu s manželem po několikáté a naopak se neustále jejich služby zlepšují. Romana P.

Datum pobytu: říjen 2017
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
2  Poděkujte uživateli rpalmeta.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Business D, Guest Relations Manager v zařízení Caribbean World Resorts, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 30. září 2018
Překladač Google


Dear Valued guest
Thank you for your stay at Caribbean World Resort Soma Bay and for taking the time to tell us about your experiences.

Your suggestions for improvement, we accept gladly, thank you for your feedback.

It was a big pleasure for us and we look forward to welcoming you again soon at Caribbean World Resort!

Best regards Semra Acar,
Guest Relation Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. září 2018 prostřednictvím mobilu

Nejhorší hotel v Hurghadě, který jsme navštívili! Všude přítomné pytle s odpadky, povalující se po celém areálu. Tento hotel již nikdy více! Žádný večerní program ani zájem personálu o klienty. Totální tragédie!

Datum pobytu: září 2018
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
1  Poděkujte uživateli Zbyněk H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Business D, Guest Relations Manager v zařízení Caribbean World Resorts, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 30. září 2018
Překladač Google

Dear Valued guest.

We would like personally reply and thank you for taking the time to share your impression about our hotel we are sorry that we didn't manage to meet your expectations.


Please be assured that all your comments have be passed to the high management for consideration in order to improve our facilities and to fulfill the needs of our guests where possible.

Kind regards
Semra Acar
Guest Relation Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze