Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (3 140)
Filtrovat recenze
3 140 výsledků
Hodnocení cestovatelů
1 031
869
543
363
334
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
1 031
869
543
363
334
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
163 140 recenzí
Recenzováno: 13. června 2019

Na konci května a začátkem června jsme navštívili hotel RHODOS PALAC
na řeckém ostrově RHODOS. Na hotel jsme byli dopraveni po půlnoci
a recepční nás okamžitě ubytovali na pokoje, ráno jsme zjistili že nás ubytovali
na nejhorší co zde mají i když jsme měli ve smlouvě pokoj Superior po
reklamaci na recepci nám recepční řekla, že nemáme nárok na Superior
jedině když si připlatíme až když jsme ukázali smlouvu, tak nám byl nabídnut pokoj
lepší než nás ubytovali ale o třídu horší než Superior s tím že Superior není volný
a bude možná zítra zdůraznuji možná, tak jsme se ubytovali na tom o třídu horším
než zůstat v tom kam nás zařadili poprvé.
Chtěl bych zdůraznit nikde ve světě jsme se nesetkali s takovou nadřazeností a až
arogancí u recepční jménem Wickey.
Nebýt delegátky Kristýny od cestovky Čedok tak jsme nezmohli vůbec nic a ještě
jeden poznatek ALL INCLUSIV v podání tohoto hotelu s pěti hvězdami při obědě
a večeři máte nárok na vodu + jeden nápoj , všude musíte ukazovat kartičku
při vstupu do jídelny , u baru a pokaždé i když si vás pamatují , je to hodně ponižující
ze třech barů pouze jeden ALL INCLUSIV a není u bazénu je v hale.
A na závěr, tady jsme neměli pocit že jsme tu jako hosté a jako vrchol manželce
zmizela záhadným způsobem noční košile ze zamčeného pokoje.

Tip ohledně pokoje: 6-8patro v budově
Datum pobytu: květen 2019
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Kvalita spánku
    • Služba
1  Poděkujte uživateli florian445.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων v zařízení Rodos Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 14. června 2019
Překladač Google

Dear florian445,

Thank you for taking the time to post your review further to your stay at our Rodos Palace Hotel.

Whilst we are happy that you enjoyed some aspects of your stay, we cannot realize what exactly happened and created such an image for our Hotel. Allow us to say that translation does not always help. We would appreciate if you could contact us giving us the chance to understand your comments, as we daily receive hundreds of congratulations words from all our esteemed guests like yourselves.


With appreciation,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. června 2019 prostřednictvím mobilu

Byla jsem vystrašená před příjezdem sem,kvůli velmi špatným a hanlivým recenzí tady.Ale nebyl důvod.Pokoj je nádherný, moderní,nový,vkusně zařízený.Cestovali jsme sem s cestovní kanceláří Čedok, která pokoj nabízí pod názvem superior room.Máme all inclusive a to se nevztahuje na bar přímo u bazénu ale musí se chodit dovnitř hotelu na bar, což není daleko od baru.Jídlo je vynikající,aktuálně ne tak obrovský výběr,ale vždy ryba,těstoviny,hranolky,sláty,maso a kuřecí.Jediné co,tak při večeřích čekáme strášně dlouho na obsluhu,aby nám donesli pití,na naši část byl jeden číšník a zbytek personálu sklízel stoly a prostírali nově,ale někteří i jen stáli a povídali si.proto berozumím,proč nemají více personálu na pití.Docela mě to štvalo,personál v restauraci je dost nekoordinovaný.Slánku jsem si musela vzít od jiného stolu,protože to už by byl nadstandart.Jinak je personál milý.jen mi to připadá zvláštní,že co se týče pití,tak jakoby v rámci all inclusive to nechtěli dát..myslím personál a jakoby k nám měli takový přístup,že to nebí na 100% že nejsme platící plnohodnotní hosté.Nevybrala jsem 5 hvězdicčkový hotel,aby mladý číšník u baru hodil nějaký kovový uzávěr do umyvadla,když mě obsluhuje,až nadskočím..takový neurvalý přístup.A pití- koktejly na baru jsou taky takové,že se po nich člověk nejde potrhat,aby si je dal znovu.Hrozně silný alkohol nebo jestli ho tam barman dává moc.koktejly nejsou dobré a ani jsem ho nedopila.na to,že jsem byla ráda,že mají pravé kokosové mléko,tak ho tou další kombinací znehodnotí.Takže víno se sodou a ledem to vyhrává nad koktejly.Jinak hned u hotelu je půjčovna,moře nedaleko,jen bohužel jsme na větrné straně ostrova a moře je hodně vlnité u břehu.proto za lepší pláží a průzračnou stojací vodou dojedeme.Hosté hotelu mají zvýhodněnou cenu v půjčovně skutru a aut.Jediné co bych vytkla je dotáhnout personál k důslednosti a dala bych pět bodů hodnocení.

Datum pobytu: červen 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli IvanaNadvornikova.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων v zařízení Rodos Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 6. června 2019
Překladač Google

Dear IvanaNadvornikova,

Thank you for taking the time to write a review about our hotel on TripAdvisor!

It is so rewarding for us to read your comments about our facilities and services. Making the extra effort to cover the needs and meet the expectations of our dear guests stands as our main concern and primary goal. Your remarks have been appreciated!

We look forward to welcoming you soon again!

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Tyto recenze byly strojově přeloženy z angličtiny. Zobrazovat strojové překlady?
Recenzováno: 3. ledna 2020 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: září 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Rodos Palace Hotel, Άλλο v zařízení Rodos Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 28. července 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 5. prosince 2019

Datum pobytu: září 2019
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Rodos Palace Hotel, Γενικός Διευθυντής v zařízení Rodos Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. července 2020
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. září 2019 prostřednictvím mobilu

Datum pobytu: září 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων v zařízení Rodos Palace, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 23. září 2019
Překladač Google

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze