Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (4 654)
Filtrovat recenze
4 654 výsledků
Hodnocení cestovatelů
920
1 413
1 079
604
638
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
920
1 413
1 079
604
638
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
164 654 recenzí
Recenzováno: 29. července 2018

Jediné co odpovídá 4* jsou služby restaurace. Pozor KUŘÁCKÝ hotel, kouří se i u dětského bazénu!; 3 dospělé osoby a jedno 9 -ti leté dítě, dvě vrzající postele (matrace proleželé a páchnoucí) a dvě přistýlky (malý gauč a rozkládací a pohybující lehátko). Pokoj bez klimatizace a možného větrání sociálního zařízení (okno nejde otevřít); poškozená vana, která byla amatérsky opravená, takže se dalo jen sprchovat (v žabkách); na pokoji PLÍSEŇ!; vrzající a drhnoucí dveře; dveře na terasu, které nelze zajistit proti vniknutí z venčí; hned jsme na recepci žádali jiný pokoj, řekli, že jiný není volný a máme řešit problém s delegátkou; delegátka se divila, že se hotel nabízí stále jako 4* o problémech společnost Fischer ví dlouho. Na naší urgenci, že zde nebudeme, nám řekla, že nabídne jiný hotel, ale zůstalo jen u slibu a přestala s námi komunikovat. Na reklamaci odpověděli, že naše stížnosti jsou neoprávněné, plíseň je přirozená a vše odpovídá 4*. To, že jsme měli mít 4 pevná lůžka, je naše věc, na Tenerife je standard 2 pevná lůžka a 2 přistýlky. Přikládám 5 fotografií:-) - lkemza@seznam.cz - připojte se:-)

Tip ohledně pokoje: jiný hotel
Datum pobytu: červenec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli lkemza.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
PublicRelatMng, Director de Relaciones Públicas v zařízení LABRANDA Isla Bonita, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 31. července 2018

Děkujeme vám za čas na post recenzi na této webové stránce. Omlouváme se, že jste byli zklamáni z nedávného pobytu v hotelu. Vždy se snažíme nabízet nejvyšší úroveň služeb a zdá se, že při této příležitosti, že jsme nedokázali splnit vaše očekávání. Vaše připomínky budou samozřejmě předány příslušnému managementu pro jejich pozornost. Doufáme, že i přes vaše zklamání při této příležitosti, máme možnost přivítat vás zpět do hotelu v určitém okamžiku v budoucnosti. S pozdravem, veřejné nemovitosti Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 19. července 2018

služby i jídlo a personal výborny, ale pokoje šílené dveře které musite pomahat otevírat silou nebo postele vydávající zvuky i když jsou prázdné o spartakiádním lehátku s matrací jako třetí posteli které se za noc 2 krát samo složí nemluvě , po stížnosti delegátce jsme se dozvěděli že o tom vědí a že jsme pravděpodobně poslední co zde jsou ubytovaný (hotel je neustale v nabídce i na leto 2019 :) ) delegátka se ani nešla na pokoje podívat a nijak neprojevila zajem jen nam dala papíry pro napsání reklamačního protokolu které si poté odnesla že je ihned pošle do cestovky (FISCHER) a obratem to vyřeší to bylo v sobotu , nu a za týden při odletu na letišti nám jina paní přinesla ofocené naše protokoly at si to pořešíme doma a to jsme si stěžovali nejen mi ale i další rodiny

Tip ohledně pokoje: „Ve vyšších patrech je méně hluku žádejte pokoje supervizor a nechte si to potvrdit písemně
Datum pobytu: červenec 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Pokoje
    • Služba
Poděkujte uživateli ostende2009.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
PublicRelatMng, Director de Relaciones Públicas v zařízení LABRANDA Isla Bonita, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 20. července 2018

Vážená ,

děkuji vám za čas na post recenzi na této webové stránce. Omlouváme se, že jste byli zklamáni z nedávného pobytu v hotelu.
Vždy se snažíme nabízet nejvyšší úroveň služeb a zdá se, že při této příležitosti, že jsme nedokázali splnit vaše očekávání.
Vaše připomínky budou samozřejmě předány příslušnému managementu pro jejich pozornost.
Plese neváhejte a kontaktujte nás, abychom nám podrobnosti o vašich komentářích:

PublicRelations.islabonita@labranda.com doufáme,
Public Relations Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 3. července 2018

Pokoje katast,,rofa,postele na úrovni spartakiádních lehátek ,prostě vybydlené.Personál ochotný,jídlo skvělé a velký výběr,bazén malý a studená voda.Na výlet doporučuji do Loro Parku je fantastická kdo má rád krásnou přírodu,tak si užije.

Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Služba
Poděkujte uživateli lakys1960.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
PublicRelatMng, Director de Relaciones Públicas v zařízení LABRANDA Isla Bonita, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 29. července 2018
Překladač Google

Szanowna Pani / Pani,

Chcielibyśmy podziękować za twój pobyt u nas i twoją opinię. Zapoznaliśmy się z Twoimi komentarzami w celu ulepszenia naszych usług.
Przepraszamy, jeśli podczas Twojego pobytu usługa nie była zgodna z oczekiwaniami
.
Skontaktuj się z nami poprzez nasz e-mail:
publicrelations.islabonita@labranda.com

Z poważaniem,
Public Realtions Team

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 31. ledna 2018

Pokoje ,,uklizené'' během pěti minut. Jídlo nebylo dobré ,neustále se opakující pokrmy ,studené a zaměstnanci nedoplňovali! Hotel je hlučný . Na pláž ,tak deset minut. (na pláži dvě lehátka a slunečník za 18 eur,ale za to hotel nemůže.) Pozitivní byla pouze příznivá cena ,přesto hotel nedoporučuji.

Tip ohledně pokoje: Výhled na bazén nic moc ,přesto bezesporu lepší než standardní pokoje.
Datum pobytu: leden 2018
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
Recenze bylo získáno ve spolupráci s tímto hotelem.
Poděkujte uživateli avalsohard.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
PublicRelatMng, Director de Relaciones Públicas v zařízení LABRANDA Isla Bonita, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 1. února 2018
Překladač Google

Vážený zákazník,

Ďakujeme vám za vaše pripomienky a návrhy týkajúce sa našej služby, aj keď sme hlboko cítili, že ste neboli spokojní s pobytom. Vaše sťažnosti berieme na vedomie, aby sme zlepšili naše služby.

S pozdravom,
Adresa hotela

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. dubna 2017

Pokoj byl čistý a prostorný, zařízení mírně zastaralé, koupelna nic moc. Personál velmi ochotný, jídlo výborné, velký výběr, víno nebylo moc dobré, ostatní nápoje v pořádku, hodně ovoce a zeleniny, stůl s místními lahůdkami každý večer jiný. Ryby, mušle, krevety. Vše čerstvé. Poloha hotelu v klidnější části Costa Adeje, k moři tak 300 m, krásná pláž, lehátka se slunečníkem stojí 18 EUR na den a nápoje na pláži jsou předražené. Město je čisté, plné obchodů a restaurací, člověk se tam cítí dobře. V hotelu nadstandartní služby při odjezdu - pokoj je třeba opustit ve 12 hod, pak poskytnou pokoj na půl hodiny k převléknutí a vykoupání zdarma. Jídlo je k dispozici po celou dobu od příjezdu až do odjezdu. Na 5 dní je to velmi pěkný zážitek za přijatelnou cenu.

Datum pobytu: duben 2017
  • Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
1  Poděkujte uživateli Ivona P.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
IslaBonitaPR-mngment, Leiter Öffentlichkeitsarbeit v zařízení LABRANDA Isla Bonita, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 10. dubna 2017

Vazena Ivono,

Dekujeme Vam za Vas komentar. Jsme poteseni, ze Vas pobyt v hotelu LABRANDA Isla Bonita se vydaril. Dekujeme za pozitivni komentare s ohledem na personal, polohu a jidlo.

Budeme se tesit na Vasi brzkou navstevu v budoucnu.

Se srdecnym pozdravem,
hotel

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze