Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky TripAdvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotely poblíž
Recenze (6 628)
Filtrovat recenze
6 628 výsledků
Hodnocení cestovatelů
2 184
2 557
1 173
432
282
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
2 184
2 557
1 173
432
282
Co říkají cestovatelé:
Filtr
Aktualizace seznamu...
386 628 recenzí
Recenzováno: 6. října 2018

byla to velmi luxusní dovolená -jen autobus by měl jezdit častěji na vzdálenou pláž.na pláži je hodně drahé pronajmutí deštníku a lehátka-a škoda, že se na pláži nerozníší třeba nanuky.....+ pití a je zde málo a dost vzdálených odpadkových košů a popelníky vůbec nejsou....

  • Datum pobytu: září 2018, cestoval(a) s rodinou
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli evelinam0.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalJM, Director de Relaciones con Clientes v zařízení Occidental Jandia Mar, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 7. října 2018
Překladač Google

Dear evelinam0,

We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Occidental Jandía Mar hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

Best regards,
Guest Experience

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 9. září 2018

Ubytování, jidlo, bazen vsechno skvěle. S čím jsme byli malinko nespokojení bylo nedostatecně čisté příbory a skleničky. Velký kus od moře, a to ješté do obrovského kopce a velice špatná voda ( zvlaštní zápach ) z kohoutků. Jinak všechno skvěle nedá se nic vytknout krom těchto pár nedostatků.

  • Datum pobytu: srpen 2018, cestoval(a) v páru
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli tomikmo.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalJM, Guest Relations Manager v zařízení Occidental Jandia Mar, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 27. září 2018
Překladač Google

Dear Mr. Tomiko,
Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us.
Please be assured your comments regarding the service you received during mealtimes has been discussed with our Maître so as to prevent these kind of situations to reoccur in the future and we sincerely apologize for failing to meet your expectations on this occasion.
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

Best regards,
Guest Experience

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 30. srpna 2018

Vše je perfektní, akorát poloha hotelu ne moc šťastně zvolená. Hotel není vhodný pro seniory a lidi s problémy pohyblivostí nohou. Hotel leží 1 km od pláže a na dost strmém kopci. Mladým nohám toto však nevadí. Je i dost daleko od městečka. Ale jinak všechno perfektní. Co se týká jídla, tak vše super :)

  • Datum pobytu: srpen 2018, cestoval(a) s přáteli
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli PetraN857.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalJM, Guest Relations Manager v zařízení Occidental Jandia Mar, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 2. září 2018
Překladač Google

Dear Petra N,

We would like to thank you for choosing our Occidental Jandía Mar hotel for your holidays in Fuerteventura and for the review you shared online, all of your words about your stay with us are great to read.

We sincerely regret reading that our location did not meet your expectations although it offers Jandía all in walking distance or swift car ride, and encourage you for a future occasion to visit our website or to contact our call center from where our agents will be able to offer you a personalized booking guidance and help you select the Barceló hotel that best meets your holiday needs and wishes.

We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates.

We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

Kind regards,

Guest Experience




Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 25. srpna 2018

Vše bylo v pořádku. Hotel byl sice dál od pláže, ale ten výhled a oceán stojí za to.První 2-4 dny velice silný vítr, ale každým dnem to bylo lepší a lepší až do úplného bezvětří, takže poslední den opalovačka (spalovačka i přes 50tku opalovací krém) musela být. Celkově spokojenost s kuchyní, programy aj.

  • Datum pobytu: srpen 2018, cestoval(a) v páru
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli sandrami2018.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalJM, Guest Relations Manager v zařízení Occidental Jandia Mar, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. srpna 2018
Překladač Google

Dear sandrami2018,

Firstly we would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Occidental Jandía Mar hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

We greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours.

Again we thank you for this review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 12. srpna 2018

Strávili jsme na tomto nádherném místě týden na začátku srpna. Počasí předčilo naše očekávání, vítr vyjímaje jednoho dne, jsme vůbec nepociťovali, moře průzračně modré a osvěžující a pláže nekonečně dlouhé. Hotel se nachází na strmém kopci, avšak 3krát denně jezdí k pláži a nazpět shuttle bus. Pokoj byl čistý a kousek od bazénu. Komplex je zaměřen spíše pro rodiny s dětmi, pro které je během dne a večera připravena spousta animačním programů. Největší mínus hotelu připisuji stravování - je zde menší výběr jídla, které bylo povětšinou studené, talíře a příbory špinavé a u jídel se vytvářely fronty. Také dalo občas dost práce najít volný, čístý stůl. Připisuji to nedostatku personálu, jež nestíhal uklízet stoly a také nedostatku snack barů pro takto velký hotel. Pokud pro Vás není však jídlo prioritou, určitě tuto lokalitu doporučuji. Moře, pláže a atmosféra tohoto krásného ostrova Vám to zcela jistě vynahradí! PS: doporučuji zapůjčení auta a projet si celý ostrov, stojí to za to :-)

  • Datum pobytu: srpen 2018, cestoval(a) v páru
    • Cena / kvalita
    • Umístění
    • Kvalita spánku
    • Pokoje
    • Čistota
    • Služba
Recenze byla získána ve spolupráci se společností Barcelo Hotels & Resorts.
Poděkujte uživateli jakubmoravek1.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
OccidentalJM, Director de Relaciones con Clientes v zařízení Occidental Jandia Mar, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 13. srpna 2018
Překladač Google

Dear jakubmoravek1,

We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Occidental Jandía Mar hotel and we thank you for your recommendation to Tripadvisor’s readers.

We have taken good note of your remarks on the cutlery in our restaurant and have shared your comments with our head of department and want to take this opportunity to explain that all dishes, cutlery and glasses are washed in industrial dishwashers at extremely high temperatures so as to not only remove any kind of food but also to ensure that all resistant bacteria are killed. All pieces are then replaced in the buffets by our staff who verifies that every piece is clean and spotless and clearly we were not performing to our usual standards on this occasion and encourage that in future you point out any imperfection whilst onsite for us to be able to intervene immediately. 

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Fuerteventura.

Again we thank you for this review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Guest Experience

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze