Zaznamenali jsme, že používáte nepodporovaný prohlížeč. Webové stránky Tripadvisor se nemusí zobrazovat správně.Podporujeme následující prohlížeče:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Jak platby, které přijímáme, ovlivňují pořadí zobrazených cen. Typy pokojů se mohou lišit.
Hotely poblíž
Recenze (682)
Filtrovat recenze
682 výsledků
Hodnocení cestovatelů
206
233
129
62
52
Typ cestovatele
Období roku
JazykVšechny jazyky
Další jazyky
Hodnocení cestovatelů
206
233
129
62
52
Co říkají cestovatelé:
Vybrané filtry
Filtr
Aktualizace seznamu...
27682 recenzí
Recenzováno: 24. července 2019 prostřednictvím mobilu

V hotelu čisto, příjemný personál, výborná kuchyně. Doporučujeme pokoje ve vyšších patrech, hezký výhled na moře nebo bazén. Nejdříve jsme byli v přízemí, výhled na dvůr s nepořádkem a zápach z WC, s výměnou pokoje okamžitě vyhověli. Pláž přes komunikaci, moře krásně čisté. Lehátka za poplatek 30 EU, chodili jsme na menší pláže od komunikace na pravé straně. Doporučujeme zapůjčit auto a poznat ostrov je nádherný.

Datum pobytu: červenec 2019
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli Martina H.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
IsminiBo, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες v zařízení Hotel Magna Graecia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 25. července 2019
Překladač Google

Thank you for sharing your holiday experience with us. We are glad we have met your expectations and hope to see you again as a repeater guest in the near future.

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 24. září 2018 prostřednictvím mobilu

Do hotelu nás přivezli z letiště kolem 8 hodiny ráno. Už v 10 hodin jsme dostali nejen náramky all-inclusive, ale také pokoj, což bylo super. Pokoj byl prostorný tak akorát, s malým balkónem s výhledem do zahrady. Vybavení, hlavně tedy koupelna dosti postarší, ale vše čisté a funkční. Včetně klimatizace. Jediný problém byl se skříní. Ta neměla jedinou poličku- viz foto. Tomu já říkám díra ve zdi a ne skříň. Což by se tedy nemělo ve 4 hvězdičkovém hotelu stávat. Ocenili jsme, že jsme bydleli ve vedlejší budově a u vedlejšího bazénu, kde byl větší klid. V hlavní budově probíhal od dopoledne až do 23 hodin program. Dost hlasitý mimochodem. Což možná ocení aktivnější dovolenkující nebo rodiny s dětmi, které se tím pádem nenudí. Pokud chcete mít klid, je to po pár hodinách otravné. K moři to je opravdu jen přes cestu. Za pár chvil jste tam. Pláž je bídná. Prakticku celou zátoku zabírá nový hotelový komplex s lehátky a ostatní tak musí ležet v úzkém pásu, což bych pláží ani nenazval. Nám to nepřekáželo. Tím, že pláž nebyla pěkná, vždy jsme si jen několikrát denně odskočili se smočit a pak zase zpátky k bazénu. Hned první noc jsme zjistili, že v hotelu se absolutně nikdo nezajímá o dodržování nočního klidu. A to ne hned po 22:00. Chápu, že na baru je program do 23:00, ale v našem bloku pak párty pokračovaly na balkónech a to i s hudbou z mobilů až do 3-4 hodin do rána. Někteří praktikovali i noční koupání v bázénu, samozřejmě okázale hlučné. Zdi mezi pokoji byly opravdu doslova papundeklové. Takže jsme slyšeli doslova vše i z pokojů o tři dveře vedle nás. V našem bloku ubytovávali většinou jen mladší dvojice. 80 % Poláků, kteří zvládali provozovat afterparty každý den. Museli jsme si tak pořídit po dvou probdělých nocích v lékárně štuple do uší. Největším nedostatkem hotelu jsou ale služby co se týká pití a jídla. Snídaně jsou fajn, každý si něco vybere. Ale pak je to doslova hrůza. Poživatelná je jen zelenina a ovoce. Ostatní je fakt hanba. Po všech zkušenostech z jiných hotelů na Rhodosu, Krétě nebo na Kosu bylo toto opravdu hrozné. Za celý týden nebylo normální maso. To znamená jen samé kosti a maso od kosti, které mělo prazvláštní chuť. Žádný normální plátek kuřecího nebo hovězího. Žadný gyros. Jen nekvalitní odřezky bůh ví z čeho. Většinou to maso v něčem neidentifikovatelném plavalo. Ryba byla každý den to samé, nedobrá a pokaždé v něčem jiném plavající. Ani dezerty nebyly pořádné. Na tradiční řeckou baklavu zapomeňte. K dostání jsou vždy jen nějaké barevné pěny a našlehané něco. Katastrofální je také dopolední a odpolední rádoby snack. Na tom jsme se i s dalšími fakt dokázali rozčílit. Dopoledne to byly zbytky ze snídaně, odpoledne z oběda- viz foto. Fakt zlý vtip. Nějaké prapodivné bagety ve Starbucks ledničce, to už bylo jen k smíchu celé. Jinak v podvečer a večer se neobejdete bez repelentu a v pokoji je nejlépe mít Raid do zásuvky. Komárů jsou fakt kvanta. Vše potřebné ale seženete v supermarketu pod hotelem za normální ceny.

Datum pobytu: září 2018
Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
Poděkujte uživateli davidmup.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
DaphneP205, Γενικός Διευθυντής v zařízení Hotel Magna Graecia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 26. září 2018
Překladač Google

Dear Mr. David M.
Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our hotel. It is quite rare to read comments like the ones you have posted and we would like to address some of your points, as our customers service is our priority.
We would like, to express our sadness for not catching your expectations regarding the food, but we are thanking you for providing your constructive feedback! Our clientele is always satisfied by the 5 different theme nights and the 12-14 different main options, but there is always time for improvement! We hope though that you could have provided the feedback to our restaurant manager and chef on those days in order to act directly.
We would like also to apologize about your inconvenience for the music. With regards these issues, kindly note that all relevant departments and personnel have been informed in order to prevent their repetition in the future.
On another note, we were happy to know that you have liked spacious rooms and the breakfast.
Hope to be able to welcome you again in the future and let you “re- view” Magna Graecia Hotel and make you alter your opinion.

Yours sincerely,
Giotas Argirios
Financial & Administration Director

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 20. června 2018

Malinko jsem dle recenzí hlavně z trošky špatných měla obavy, ale opravdu pobyt mohu doporučit. Jídlo bylo výborné, výběr obrovský, na snídaně, palačinky denně, k tomu spoustu výběru marmelád, překvapilo mne i sušené ovoce, chyběly sice čerstvé šťávy, ale to tak možná v 5* hotelu, jinak pití, také džusy šly natočit standartní, kafe dobré - 2 typy kávovarů, točené pivo i víno. Obědy i večeře výborné, každý si podle mne najde to své, masa spousty, hranolky, tatziky výborné, řecký jogurt super. Saláta taky různé variace či jen samostatná čerstvá zelenina. Možná mi trochu chybělo čerstvé ovoce, byly jen základní, pomeranče, grepfruity, jablka.
co se týče ubytování určitě bych doporučila požadovat vyšší patro, je krásný výhled na moře, pokoje pěkné, denně uklizené, čisté i hotel celkově stále čistý, voňavý.
Na pláž je to kousek, je nově udělaná cestička mezi hotelem před Magnou, jen se přejde přes cestu a kousíček pěší cestou a jste na písečné pláži. doporučuji si ostrov projet, jsou i jiné pláže stojící za zmínku, křišťálové moře, ale kamenité pláže - vyplatí se. nejblíže pláže doporučuji v Nissaki, Barbati, i hned v dalším městečku Ipsos nebo pak vzdálenější. Měli jsme půjčený skútr a snad vše projeli, dá se půjčit také za dobré peníze. Přímo pod hotelem se nachází super market malý a podél promenádou spoustu obchůdků, kde nakoupíte opravdu vše, půjčovny aut i skútrů také na každém rohu. Hotel bych rozhodně doporučila, i animace pořádají, agua gym, živá hudba, řecký večer s tanci - moc pěkné. Jediné co měl celkově na ostrově zklamalo jsou odpadky, s tímto by Korfu mohlo tedy něco udělat.

Tip ohledně pokoje: Doporučuji pokoj ve vyšším patře
Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Cena / kvalita
    • Čistota
    • Služba
2  Poděkujte uživateli Miroslava K.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Daphne P, Γενικός Διευθυντής v zařízení Hotel Magna Graecia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. června 2018
Překladač Google

Dear Mrs. Miroslava,
Thank you for the nice review & rating! We are pleased that your experience from our hotel was nice and it make us very proud to hear you are satisfied from the food, the room and the location. We hope to have the pleasure of welcoming you again in our hotel!

Best Regards,
Giotas Argirios
Financial & Administration Director

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. června 2018

Vynikající hotel, personál a klimatizovaný pokoj. Dokonale bylo o nás postaráno.
Čisto a uklizeno . Usměvavý personál. Podávané jídlo bylo kvalitní, pestré a chutné.

Do jídelny je vyžadován dresscode (pánové né v žabkách).

Hotel není přímo u moře, ale na pláž to je malý kousek :).

Datum pobytu: červen 2018
  • Typ cesty: Cestoval(a) jako pár
    • Umístění
    • Čistota
    • Služba
2  Poděkujte uživateli jahrem.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Daphne P, Γενικός Διευθυντής v zařízení Hotel Magna Graecia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 21. června 2018
Překladač Google

Dear Guest,
Thank you for sharing your excitement about your stay at Magna Graecia Hotel. It is very encouraging for us to receive this kind of positive feedback. We will be more than happy to accommodate and be of service to you again!

Sincerely ,
Giotas Argirios
Financial & Administration Director

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Recenzováno: 14. srpna 2017 prostřednictvím mobilu

Tento hotel rozhodně nedoporučuji. Kvantita převládá nad kvalitou a rozhodně nesplňuje 4 hvězdičky, jak je avizováno. Uklizečky se snaží, dámy v recepci jsou fajn a vstřícné, ale jinak je personál utahaný, uběhaný, vyhaslý. V jídelně narazíte velmi často na špinavé nádobí, číšníci sbírají použité nádobí a pak podávají špinavýma rukama čisté příbory. Na stole jsou vždy jen dva příbory, pokud letíte s rodinou pořád si chodíte říkat o další dva. Jednorázové rukavice tu snad ani neviděli na obrázku. Jídlo..je to all inclusive, ale vlastně pořád to samé. Upřednostňují klienty z Itálie a Řecka, pokud nepozdravíte první, ani na Vás nepromluví. Vybavení hotelu staré, skříně smrdí zatuchlinou, pozor na rodinné pokoje, první pokoj měl cca 20m2 pro 4 lidi, dětem je 9 a 11 a spali na palandě, která měla urvaný žebřík, TV v pokoji nefunkční. Po výměně pokoje je to ok. Pláž u hotelu...STRAŠNÁ!! Probíhá tam stavba hotelu, takže pláž je špinavá, hlučná ..zbíječky a stavební ruch, hned první den děcka požahaný od medúz. Nejškaredější dovolená ze všech, které jsme v Řecku měli. Pokud si půjčíte auto, jsou tu přenádherné pláže a celý ostrov je zajímavý.

Datum pobytu: srpen 2017
Typ cesty: Cestoval(a) s rodinou
7  Poděkujte uživateli 136jitkaz.
Tato recenze je subjektivním názorem člena TripAdvisoru a není názorem společnosti TripAdvisor LLC
Daphne P, Γενικός Διευθυντής v zařízení Hotel Magna Graecia, odpověděl na tuto recenzi.Zodpovězeno: 16. října 2017
Překladač Google

Dear Guest,
Thank you for contributing to our hotel on Trip Advisor. Please accept my sincere apologies for your dissatisfaction with your stay with us. As far as your review concerns I have to disagree with you in regards to our services. Our staff is professional, specifically, our waiters work according to the hotel rules focused on hygiene rules which are confirmed by other customers reviews.
Also, let me add, I cannot accept your comment about our preference to Italian and Greek people because it seems to me racist and it certainly is not in how we behave our guests. Our hotel accepts guests from different countries such as England, Holland, Poland, Italy, Germany etc. and our behavior it is the same for everyone.
About broken TV that you mentioned, I was quite surprised as could find no record of this incident. But in such a case you should have contacted the reception desk to find a solution. Also, with pleasure, we would have given you another room or a faster room change, if we would have had the availability. I am sorry that this rare case happened to your arrival, we appreciate your honest feedback and we hope to give us another chance in the future.

Sincerely,
Giotas Argirios
Financial & Administration Director

Nahlásit odpověď jako nevhodnou
Tato odpověď je subjektivním názorem zástupce managementu a není názorem společnosti TripAdvisor LLC.
Zobrazit další recenze