Tripadvisor Insights

Získejte nejaktuálnější nejlepší postupy a průzkumy týkající se toho, jak budovat Vaše podnikání na největších cestovních stránkách na světě.

COVID-19: Zdroje pro partnery Tripadvisoru

Oblíbené

Dostaňte svůj podnik na Tripadvisor

Dostaňte svůj podnik na Tripadvisor

Jak si vytvořit profil a začít shromažďovat recenze na Tripadvisoru?

 

Tripadvisor jsou největší cestovní stránky na světě, které každý měsíc navštíví miliony cestovatelů, kteří zde vyhledávají a plánují dokonalé výlety. Ubytování, restaurace a atrakce mají profil na Tripadvisoru zdarma!  Přítomností na Tripadvisoru získá Váš podnik větší viditelnost pro širokou skupinu kvalifikovaných návštěvníků a Vy zároveň získáte přístup k řadě bezplatných marketingových nástrojů. Vytvoření profilu je snadné – začneme.

Jak můžete podniku vytvořit profil?

Existují dva způsoby: Žádost o profil může podat zástupce Vašeho podniku nebo může vytvoření profilu iniciovat uživatel Tripadvisoru, který napíše na Vaše zařízení recenzi.

Než požádáte o profil, navštivte stránku  www.tripadvisor.cz/owners  a ověřte si, zda už Vaše zařízení na Tripadvisor nepřidal nějaký cestovatel. Do pole zadejte název Vašeho podniku. Zobrazí-li se v rozevíracím seznamu výsledků, některý cestovatel už vytvoření profilu inicioval. Vyberte z rozevíracího seznamu Váš podnik a poté klikněte na tlačítko „Převzít nad podnikem kontrolu“, čímž ověříte svou vazbu na dané zařízení.

Pokud Váš podnik již profil má, je nutné převzít kontrolu nad stávajícím profilem a nevytvářet nový. Tripadvisor povoluje pouze jeden profil pro každé zařízení. Podrobnější informace o tom, jak lze převzít kontrolu nad profilem a získat přístup k centru správy, kde můžete spravovat Váš profil a recenze na Tripadvisoru, naleznete v našem stručném průvodci.

Požádejte o vytvoření profilu

Nemá-li Váš podnik na Tripadvisoru profil, nezobrazí se v rozbalovací nabídce s výsledky hledání žádné shody. V takovém případě klikněte pod vyhledávacím polem na odkaz „Založte si profil nyní“. Budete přesměrováni na stránku, na níž můžete požádat o vytvoření profilu Vašeho zařízení.

Na začátek bude třeba poskytnout několik údajů o Vašem podniku. Editoři Tripadvisoru na základě těchto údajů posoudí, zda Váš podnik splňuje požadavky pro vytvoření profilu, a vyberou pro něj tu nejvhodnější kategorii. Vyplňte formulář žádosti co možná nejpodrobněji, abychom mohli Váš podnik správně zařadit. Níže si přečtěte o jednotlivých částech formuláře.

Vaše informace

Část „Vaše informace“ slouží k ověření Vašeho vztahu k podniku. Uveďte své jméno, spojení s podnikem a e-mailovou adresu. Zkontrolujte správnost své e-mailové adresy, protože jakmile bude Váš profil na Tripadvisoru zveřejněn, pošleme Vám na tuto adresu zprávu. Potom můžete zaregistrovat své spojení s daným zařízením a začít využívat výhod bezplatných nástrojů.

Informace o profilu Vašeho podniku

Dále uveďte informace týkající se Vašeho podniku, včetně oficiálního názvu společnosti a adresy. Jakmile zadáte adresu, umístěte na mapě na správné místo značku. Poloha Vašeho zařízení na mapě se zobrazí na našich stránkách cestovatelům, kteří si budou plánovat cesty. Je třeba uvést také webové stránky a telefonní číslo Vaší společnosti. 

Mějte na paměti, že si editoři Tripadvisoru na Vašich nebo partnerských webových stránkách (například organizace na podporu cestovního ruchu nebo partnerských webových stránkách zajišťujících rezervace) uvedené informace ověří. Takže je velice důležité, aby se údaje uvedené v žádosti o vytvoření profilu shodovaly s údaji zveřejněnými na Vašich webových stránkách a v jiných zdrojích.

Podrobnosti o zařízení

Dále potřebujeme, abyste odpověděli na několik podrobných otázek týkajících se typu Vašeho zařízení. Díky těmto údajům můžeme Váš podnik zobrazit ve správné kategorii a uvést co nejvíce relevantních informací. Další informace o typu zařízení naleznete pod jednotlivými kategoriemi níže:

Ubytování: Jste-li vlastníkem ubytování, bude Vaše zařízení uvedeno na Tripadvisoru v části s ubytováními ve Vaší destinaci. Abychom Vás mohli zařadit do správné kategorie v rámci dané části, potřebujeme od Vás několik konkrétních údajů:

  • Celkový počet pokojů
  • Rozsah cen
  • Minimální délka pobytu
  • Zda máte vlastní personál a ostrahu v místě zařízení
  • Zda je součástí pobytu úklid pokojů
  • Podrobnosti o zaměstnancích recepce
  • Zda jsou v pokojích koupelny

Dále můžete poskytnout podrobnější informace o vybavení, včetně toho, zda Vaše zařízení nabízí snídani zdarma, apartmá, tenis/golf, přístup na pláž / k bazénu, fitness centrum, přístup k internetu atd. Tyto informace jsou uvedeny ve Vašem profilu v části „Vybavení“ a cestovatelé podle nich mohou zjistit, co lze ve Vašem ubytování očekávat. Pomocí těchto charakteristik a oficiální místní klasifikace určíme, zda má být Vaše zařízení uvedeno na Tripadvisoru v kategorii hotelů, noclehů se snídaní / penzionů nebo jiného ubytování.

Další informace získáte v našich pokynech pro profily ubytování zde.

Restaurace: Profily restaurací se zobrazují na Tripadvisoru v části Restaurace. Profil si mohou vytvořit samostatné restaurace otevřené pro veřejnost. Požádáme Vás o uvedení kategorie restaurace (standardní, kavárna nebo rychlé občerstvení), typu kuchyně, cen a jakýchkoli speciálních vlastností. Tyto položky se budou zobrazovat na stránce Vašeho profilu a pomohou cestovatelům při rozhodování, zda chtějí Vaši restauraci navštívit.

Zde si přečtěte naše kompletní pokyny pro profily restaurací.

Více informací a rady týkající se toho, jak mohou restaurace Tripadvisor využívat naplno, získáte kliknutím sem.

Atrakce: Bude třeba zvolit kategorii, která Vaši atrakci nejlépe popisuje. Pokud typu atrakce neodpovídá žádná kategorie, zvolte možnost „Jiné“. Můžete uvést také doporučenou délku návštěvy, informace o cenách a dalším vybavení (sociální zařízení, uzamykatelné skříňky atd.).

Aby mohlo být zařízení uvedeno v části Atrakce na Tripadvisoru, musí se jednat o permanentní místo zájmu (nikoli sezónní či krátkodobé) s oficiálním názvem, adresou a telefonním číslem. Na webových stránkách nebo v brožuře musí být uvedeny otevírací hodiny atrakce a časy pravidelných odjezdů společně s místy pravidelných odjezdů (pokud se liší). Zájezdové společnosti mohou být vedeny jako atrakce, pokud provozují vlastní výlety, mají licenci/osvědčení od zástupců místní turistické organizace a mají aktivní webové stránky.

Další informace získáte v našich pokynech atrakce zde. 

Přidejte popis zařízení

Popis slouží cestovatelům k získání podrobnějších informací o Vašem podniku. Musí být napsán v místním jazyce a nesmí obsahovat kódy HTML, telefonní čísla, webové/e-mailové adresy ani text psaný POUZE VELKÝMI PÍSMENY. Popis by měl být krátký, aby hosté mohli rychle projít klíčové údaje a rozhodnout se.

Vyberte fotografii

Fotografie podniku pomáhá vytvořit u cestovatelů silný první dojem. Fotografii zobrazíme na stránce Vašeho profilu. Fotografie musí být ve formátu JPG nebo GIF (běžné formáty fotografií). Nepřijímáme obrázky s okraji či logy ani soubory větší než 100 kB.

Odešlete profil

Jakmile ověříte správnost všech uvedených informací, zaškrtnutím políčka ve spodní části formuláře potvrďte, že jste zástupcem daného podniku, že odesílané informace jsou správné a že jste oprávněni obrázek zveřejnit. Proces dokončete kliknutím na tlačítko „Odeslat“.

Další kroky

Jakmile profil odešlete, editoři Tripadvisoru ověří Vaše údaje a potvrdí, že Vaše zařízení splňuje podmínky vybraného typu podniku. Celý proces obvykle trvá 5 pracovních dní.

Rozšiřte Vaše podnikání v oblasti poskytování ubytování díky našim exkluzivním startovním balíčkům Rozšiřte Vaše podnikání v oblasti poskytování ubytování díky našim exkluzivním startovním balíčkům
  • 30denní bezplatné zkušební období
  • Až 100 USD v reklamách zdarma
  • Bez závazků
 ...

Centrum správy Tripadvisoru: Stručný průvodce

Centrum správy Tripadvisoru: Stručný průvodce Převezměte kontrolu nad svým online renomé. Rozvíjejte své obchodní činnosti na největším cestovním webu na světě. S centrem správy Tripadvisoru máte vše na dosah.

Centrum správy je místem, kde najdete všechny aspekty Vašeho profilu na Tripadvisoru. Od aktualizace základních informací o podniku až po zveřejňování fotografií a sledování analýz – Vaše centrum správy je tím správným místem, kam se vydat. Přístup k centru správy mají všichni registrovaní a ověření vlastníci. Chcete-li se přihlásit, navštivte webovou stránku www.tripadvisor.cz/Owners. Jste-li spojeni s více než jedním zařízením, vyberte ze seznamu konkrétní zařízení, které chcete zobrazit či aktualizovat.

Úvod do centra správy

Zde naleznete přehledný seznam pěti nejoblíbenějších položek, které najdete v centru správy Tripadvisoru – pohybovat se mezi nimi můžete pomocí horní nabídky. Níže naleznete přehled domovské stránky a průvodce běžnými úkony v centru správy.

  • Správa profilu: Na kartě Správa profilu můžete přidávat fotografie, spravovat podrobnosti profilu, aktualizovat údaje o vybavení atd. 
  • Zvýšit počet rezervací: V příslušných případech mohou ubytování na kartě Zvýšit počet rezervací najít odkazy na správu služby Byznys Plus a Sponzorovaná umístění.
  • Marketingové nástroje: Na kartě Marketingové nástroje upoutejte pozornost potenciálních hostů pomocí propagačních nástrojů, ocenění, pomůcek a samolepek na okna.
  • Recenze: Na kartě Recenze můžete odpovídat na recenze, nahlásit recenzi a odpovídat na otázky cestovatelů.
  • Nápověda a nastavení: Získejte odpovědi na všechny Vaše otázky. Získejte přístup k fakturaci a platbám, aktualizujte e-mailové předvolby a spravujte uživatelský přístup. Na kartě „Nápověda a nastavení“ je také dostupné fórum pro vlastníky a centrum nápovědy.
Přehled domovské stránky centra správy...

Průvodce Tripadvisoru k Vaší primární fotografii

Průvodce Tripadvisoru k Vaší primární fotografii Máte pouze jednu šanci udělat na cestovatele silný první dojem. Zužitkujte ji na maximum tím, že využijete naší pokročilou technologii, která Vaši primární fotografii automaticky vybere za Vás – případně se řiďte našimi radami a vyberte vlastní fotografii.

Primární fotografie je první obrázek Vašeho zařízení, který se cestovatelům zobrazí. Objevuje se jako Váš hlavní obrázek ve výsledcích vyhledávání a jako první obrázek ve Vaší prezentaci fotografií. Víme, že dobře vybraná primární fotografie může být motivujícím faktorem pro cestovatele, kteří si vybírají příští místo pro pobyt. Konec konců, 79 % cestovatelů uvádí, že fotografie a videa zveřejněná online berou v úvahu při rezervaci ubytování.*

Vzhledem k tomu, že jsou fotografie tak důležitým prvkem pro cestovatele i vlastníky, investovali jsme spoustu času a zdrojů do naší technologie strojového učení týkající se fotografií. Tato technologie zároveň snižuje tlak na majitele, který pociťují při snaze vybrat kvalitní primární fotografii, protože vybere primární fotografii za ně.

Automatický výběr využívá pokročilé technologie pro analýzu kvality a tématu fotografií na Tripadvisoru, aby vybrala nejlepší dostupnou primární fotografii pro daný profil. Naše technologie bere v potaz fyzické vlastnosti fotografie, jako jsou rozlišení a orientace, stejně jako samotné téma fotografie – zda byla focena vevnitř či venku, zda na ní jsou lidé, zařízení apod. Uživatelské testování zatím ukazuje, že tento přístup funguje. Automaticky vybírané fotografie mívají vysoké rozlišení místo toho aby byly rozmazané, a jsou na nich spíše pokoje a bazény, nežli fotografie cestovatelů nebo koupelen.

Tento nový přístup využívá data, aby nebylo nutné ručně vybírat fotografii, a zajišťuje, že jsou primární fotografie optimalizované pro cestovatele, kteří hledají místo pro svůj příští pobyt. Pokud ale dáváte přednost ručnímu výběru primární fotografie (a odhlásíte se z funkce automatického výběru), můžete ji vybrat v centru správy. Níže si přečtěte pokyny a nejlepší postupy týkající se výběru primární fotografie.

Jak ručně změnit primární fotografii
  1. Přihlaste se do centra správy.
  2. V horní části stránky v nabídce „Profil“ klikněte na možnost „Centrum multimédií“.
  3. Poté klikněte vlevo na kartu „Primární fotografie“.
  4. Klikněte na položku „Příručka: vyberte vlastní primární fotografii“
  5. Vyberte z uvedených možností primární fotografii, kterou chcete použít.
  6. Pokud jste spokojeni s náhledem nové primární fotografie zobrazené v horní části stránky, klikněte na tlačítko „Uložit“.

Poznámka: Může trvat 3–5 pracovních dní, než se změna primární fotografie projeví na Vaší stránce. Jakmile bude Vaše žádost o změnu primární fotografie zpracována, zobrazí se daná fotografie na stránce Centra multimédií společně s časovou značkou a poznámkou uvádějící, že žádost čeká na vyřízení.

Požadavky na primární fotografie
  • Pochlubte se tím nejlepším z Vašeho zařízení. Primární fotografie by měly představovat to nejlepší, co Vaše zařízení může nabídnout. Vyberte fotografii, která zdůrazňuje, co činí Vaše zařízení jedinečné. Je to Vaše historická fasáda, módní vstupní hala nebo Vaše unikátní výhledy? Ukažte cestovatelům ve Vaší primární fotografii veškeré vlastnosti, které Vás činí jedinečnými.
  • Zvolte dobře nasvícené a ostré fotografie. Nepoužívejte fotografie, které jsou tmavé a/nebo rozmazané. Tyto fotografie budou zmenšeny na základě jejich umístění na Tripadvisoru – musejí tedy být snadno zobrazitelné ve všech velikostech, ať už se jedná o náhled na mobilním telefonu nebo fotografii v plné velikosti na osobním počítači.
  • Měňte primární fotografii dle ročního období. Cestovatelé si už od počátku chtějí sami sebe představit ve Vašem zařízení. Vyberte primární fotografii, která reprezentuje to roční období, v jakém si cestovatelé chtějí rezervovat pobyt. Například: když se blíží svátky, upozorněte na svůj útulný krb nebo sezónní ozdoby.
  • Nepoužívejte fotografie lidí a přírodní scenérie. Fotografie Vašeho zařízení nebo lokality jsou pro cestovatele užitečnější, než fotografie zaměstnanců, jiných cestovatelů nebo výhledy do krajiny běžné ve Vaší oblasti.
  • Případně využijte strojové učení na Tripadvisoru a my pro Vás fotografii vybereme automaticky! Přeskočte problémy spojené s ručním výběrem primární fotografie a nechte naši technologii pracovat za Vás! Pokud se neodhlásíte z možnosti „automaticky vybrat primární fotografii“, automaticky vybereme nejlepší dostupnou fotografii, která bude sloužit jako Vaše primární fotografie.
Sledujte úspěch Vašich fotografií...

Pořadí podle oblíbenosti na webu Tripadvisor: Klíčové faktory a tipy na zlepšení

Pořadí podle oblíbenosti na webu Tripadvisor: Klíčové faktory a tipy na zlepšení Zjistěte více o pořadí podle oblíbenosti na Tripadvisoru a získejte tipy na zlepšení výkonnosti Vašeho podniku. Vaše pořadí podle oblíbenosti na Tripadvisoru vychází z recenzí cestovatelů a odráží Vaše postavení v porovnání s ostatními podniky ve stejné geografické oblasti. Pořadí podle oblíbenosti je důležité, protože čím blíže jste vrcholu, tím je pravděpodobnější, že uživatelé uvidí Váš podnik při prohledávání Vaší oblasti. Toto jsou tři hlavní faktory, které ovlivňují Vaše pořadí podle oblíbenosti, a způsoby, jak je můžete zlepšit: Kvalita recenzí Vyšší hodnocení s bublinkami pozitivně ovlivňují Vaše pořadí podle oblíbenosti. Probuďte v hostech očekávání ještě před příjezdem. Zajistěte, aby byly všechny informace o Vašem zařízení aktuální a aby fotografie přesně vystihovaly Váš podnik. Během pobytu hostů tato očekávání naplňte, nebo dokonce překonejte. Pozitivní recenze se jen pohrnou! Počet recenzí...

Vše, co potřebujete vědět o algoritmu pro stanovení pořadí podle oblíbenosti na Tripadvisoru

Vše, co potřebujete vědět o algoritmu pro stanovení pořadí podle oblíbenosti na Tripadvisoru Seznamte se se všemi informacemi týkajícími se algoritmu pro stanovení pořadí podle oblíbenosti na Tripadvisoru, včetně jeho použití pro stanovení pořadí ubytování, atrakcí a restaurací a jeho průběžného vývoje. Jak funguje pořadí podle oblíbenosti Pořadí podle oblíbenosti je založeno na kvalitě, aktuálnosti a množství recenzí podniku od uživatelů – a na jejich průběžné konzistenci. Kvalita Hodnocení s bublinkami, která uživatelé poskytují v rámci jejich recenzí, se používají pro hodnocení kvality zkušenosti s daným zařízením. Jsou-li všechny ostatní faktory rovnocenné, umístí se zařízení s více hodnoceními s 5 bublinkami výše v pořadí než podnik s hodnoceními s nižším počtem bublinek. Aktuálnost...

Need help? Start here.

Need help? Start here. How to address our most common customer support inquiries

Common questions about Tripadvisor Listings

Common Review and Management Response questions

Common questions about Tripadvisor Features and the Management Center

Common questions about Tripadvisor fraud policies

Need more help?

Submit a request for support:

  1. Log in to the Management Center
  2. Find the "Contact Tripadvisor" box on the right side of the page
  3. Click the "Get online help" link
  4. Complete the form for your request

We'll be happy to assist you with your inquiry!

Poslední aktualizace: 15. září 2017

Jak získat více přímých rezervací pomocí služby Sponzorovaná umístění

Jak získat více přímých rezervací pomocí služby Sponzorovaná umístění 74 % cestovatelů, kteří chtějí provést rezervaci přímo na webu hotelu, v některém okamžiku během plánování navštíví Tripadvisor.1 Zde se dozvíte, jak přispět k tomu, aby si více z nich vybralo ubytování právě u Vás.

V nedávném průzkumu se téměř 1 000 hoteliérů svěřilo s největšími výzvami, se kterými se setkávají, když chtějí pro své podniky zvýšit počet přímých rezervací. Mezi dvě nejčastěji zmiňované výzvy patří zviditelnění jejich zařízení a také konkurování online cestovním kancelářím.2

 

Víme, že přímé rezervace jsou pro řadu hoteliérů prioritou. Proto jsme přidali jako možnost službu Sponzorovaná umístění, která Vám pomůže přilákat více cestovatelů přímo do rezervačního kanálu Vašeho zařízení.

Když vyberete tuto možnost, v reklamní jednotce služby Sponzorovaná umístění se zobrazí výlučně Vaše přímá cena. A poté, co cestovatel klikne na Vaši reklamu, zobrazí se mu v poli srovnání cen ve Vašem profilu jako jediná nabídka Vaše přímá cena.

Navštivte webovou stránku www.tripadvisor.cz/AdsManager, kde naleznete průvodce počátečním nastavením. Další informace o nastavení Vaší kampaně naleznete níže.

Poznámka – chcete-li, aby se Vaše přímá cena na stránce Vašeho profilu zobrazovala organicky (bez ohledu na návštěvnost, která je řízena službou Sponzorovaná umístění), je nutné, abyste ještě před nastavením možnosti provádět přímé rezervace ve službě Sponzorovaná umístění měli nastavené CPC kampaně TripConnectTM. Kliknutím zde získáte další informace

.

Krok 1: Vyberte Váš obchodní cíl.

Nejprve vyberete Váš obchodní cíl – vyberte možnost „Zvýšit počet přímých rezervací“. Výběrem tohoto cíle dosáhnete toho, že se jako jediná nabídka reklamní jednotky služby Sponzorovaná umístění zobrazí Váš přímý rezervační kanál.

Krok 2: Ověřte Vašeho partnera zajišťujícího připojení

Chcete-li v reklamní jednotce služby Sponzorovaná umístění zobrazovat informace o cenách a dostupnosti, je nutné, abyste spolupracovali s certifikovaným partnerem zajišťujícím připojení. Nejprve vyberte partnera zajišťujícího připojení a ověřte ceny a dostupnost, které poskytuje. Následně zkontrolujte, zda informace pro zobrazená data přesně odpovídají Vaší aktuální nabídce.

Dále je třeba vybrat jazyky, které Vaše rezervační stránka podporuje, a zajistit, aby Tripadvisor odkazoval na správnou stránku jednotlivých jazyků. Ověřte, zda název, adresa a všechny ostatní informace na každé stránce odpovídají údajům Vašeho podniku.

Vyskytnou-li se v tomto kroku nějaké potíže, projděte si část s užitečnými tipy uvedenou níže.

Krok 3: Naplánujte data, kdy nabídka neplatí (nepovinné)

Nemáte-li k dispozici volnou kapacitu, žádné reklamy služby Sponzorovaná umístění se nezobrazí. Také máte možnost vybrat další data, kdy se Vaše reklamy nemají zobrazovat. Pokud se například blíží svátky, během kterých pravděpodobně budete mít vyprodanou kapacitu, můžete pro dané období naplánovat data, kdy nabídka neplatí. Zobrazení reklamy můžete deaktivovat pro všechny víkendy, všechny pracovní dny nebo pro konkrétní data.

Krok 4: Nastavte Váš rozpočet

Dále nastavte maximální měsíční rozpočet Vaší kampaně. Nabízíme tři možnosti měsíčního rozpočtu nebo možnost nastavit si vlastní rozpočet na základě počtu kliknutí, který chcete získat. Nezapomeňte, že díky obchodnímu cíli přímých rezervací platíte pouze tehdy, když se cestovatelé prokliknou na Váš profil nebo na webovou stránku pro přímé rezervace – neplatíte za imprese.

...

Jak služba Sponzorovaná umístění a CPC kampaně TripConnect spolupracují

Jak služba Sponzorovaná umístění a CPC kampaně TripConnect spolupracují Váš průvodce nastavením CPC kampaní TripConnect™ a služby Sponzorovaná umístění pro dosažení maximálního počtu přímých rezervací

Díky CPC kampaním TripConnect můžete sdílet Vaše ceny a dostupnost v poli s porovnáním cen ve Vašem profilu na Tripadvisoru. Cestovatelé, kteří kliknou na Vaši cenu, budou přesměrováni do Vašeho rezervačního systému, kde dokončí rezervaci. Když zkombinujete CPC kampaně TripConnect se službou Sponzorovaná umístění, ve Vaší reklamě služby Sponzorovaná umístění a v poli s porovnáním cen se zobrazí výhradně cena Vašich přímých rezervací, kde ji cestovatelé uvidí při prokliknutí skrze Váš profil.

Chcete-li využít zjednodušený přístup k nastavení, který cestovatelům umožňuje ve Vašich reklamách zobrazit pouze Vaši přímou sazbu, můžete se zaregistrovat do služby Sponzorovaná umístění bez CPC kampaní TripConnect. Kliknutím zde získáte další informace.

Sdílejte Vaše ceny: Nakonfigurujte Vaši CPC kampaň TripConnect

Chcete-li nakonfigurovat CPC kampaň TripConnect, přejděte na stránku www.tripadvisor.cz/CostPerClick, kde Vás provedeme procesem nastavení. Další informace naleznete níže.

Krok 1: Vyberte certifikovaného partnera zajišťujícího připojení

CPC kampaně TripConnect společně s Vaším partnerem zajišťujícím připojení zobrazují informace o cenách a dostupnosti, které odpovídají specifickým dotazům cestovatelů při vyhledávání. Chcete-li se zaregistrovat, je nutné, abyste spolupracovali s certifikovaným partnerem. Stav Vašeho partnera zajišťujícího připojení můžete zkontrolovat zde.

Pokud zatím s žádným partnerem zajišťujícím připojení nespolupracujete, zde zjistíte, kteří z nich mají certifikaci pro CPC kampaně TripConnect. Pokud některý partner dosud neprošel certifikací, nemůže zatím poskytovat služby pro CPC kampaně TripConnect. V takovém případě kontaktujte příslušného partnera zajišťujícího připojení a zeptejte se, kdy budou CPC kampaně TripConnect dostupné.

Krok 2: Zkontrolujte Vaše ceny a dostupnost

Jakmile vyberete partnera zajišťujícího připojení, ověřte ceny a dostupnost, které Váš partner zajišťující připojení poskytuje. Zkontrolujte, zda informace pro zobrazená data přesně odpovídají Vaší aktuální nabídce. Pokud se u tohoto kroku vyskytnou problémy, požádejte o pomoc Vašeho partnera zajišťujícího připojení.

Krok 3: Zkontrolujte Vaši rezervační stránku

Dále je třeba vybrat jazyky, které Vaše rezervační stránka podporuje, a zajistit, aby Tripadvisor odkazoval na správnou stránku pro každý jazyk. Ověřte, zda název, adresa a všechny ostatní informace na každé stránce odpovídají údajům Vašeho podniku. Pokud se u tohoto kroku vyskytnou problémy, požádejte o pomoc Vašeho partnera zajišťujícího připojení.

...

Tržní ceny pro službu Sponzorovaná umístění

Tržní ceny pro službu Sponzorovaná umístění Další informace o tom, jaký vliv mají tržní podmínky na CPC ve službě Sponzorovaná umístění. Dnes mnoho trhů po celém světě pravidelně vyprodá kliknutí v rámci služby Sponzorovaná umístění, zatímco jiné mají volný inventář k dispozici. S cílem zajistit rovnováhu mezi nabídkou a poptávkou přešly nyní kampaně služby Sponzorovaná umístění na tržní ceny.

Co jsou tržní ceny?

Tržní cena znamená, že Vaše cena za proklik (CPC) může kolísat, aby tak vyjadřovala aktuální tržní podmínky – včetně počtu aktivních inzerentů ve Vašem regionu, směnných kurzů a dostupného počtu kliknutí.

Jak zjistím ceny za proklik (CPC), které platím za svou kampaň?

Vaši průměrnou cenu za proklik (CPC) uvidíte, když si zobrazíte Vaše faktury v části „Fakturace a platby“ v centru správy. Na faktuře za službu Sponzorovaná umístění se zobrazí „jednotková cena“, což je průměrná cena za proklik (CPC), kterou jste zaplatili v průběhu fakturačního období.

Znamená tato změna, že musím přijmout nové všeobecné podmínky?

Ano, osoba odpovědná za fakturaci musí přijmout nejnovější verzi našich všeobecných podmínek, zásad ochrany osobních údajů a všeobecných podmínek pro služby Byznys Plus a Sponzorovaná umístění.

Budu platit více?

Tato změna znamená, že kampaně probíhající v destinacích oblíbenějších u cestovatelů mohou zaznamenat zvýšení cen za proklik (CPC), zatímco u kampaní v oblastech s nižší poptávkou může dojít ke snížení cen za proklik (CPC). I když se Vaše ceny za proklik (CPC) mohou lišit, Váš určený maximální měsíční rozpočet se nezmění a Vaše měsíční výdaje za kampaň nepřesáhnou tento rozpočet.

Jak zajistíte, aby se moje cena za proklik (CPC) z týdne na týden příliš nelišila?

Obecně platí, že se trhy z týdne na týden výrazně nepohybují. V případech, kdy může dojít k většímu pohybu v důsledku sezónnosti nebo směnných kurzů, jsou stanoveny limity, aby nedocházelo k velkým změnám cen za proklik (CPC).

...

Jak používat CPC kampaně TripConnect™ k získávání většího počtu přímých rezervací

Jak používat CPC kampaně TripConnect™ k získávání většího počtu přímých rezervací Informace o tom, jak reklama na bázi ceny za kliknutí (CPC) na Tripadvisoru pomůže Vašemu nezávislému zařízení zvýšit konkurenceschopnost

Úvod – Poznejte CPC kampaně TripConnect™

Až dosud byla možnost zobrazení cen a vyhledávání dostupnosti hotelů na Tripadvisoru vyhrazena pouze online cestovním kancelářím a velkým hotelovým řetězcům. S CPC kampaněmi v nástroji TripConnect je ale nyní všechno jinak – i nezávislá zařízení mohou v rámci svých profilů na Tripadvisoru zadávat nabídky na zobrazení v poli s porovnáním cen.

Chcete-li získávat více přímých rezervací, je velice důležité, abyste se objevovali ve výsledcích vyhledávání, na jejichž základě se cestovatelé rozhodují, kde provedou rezervaci. Stačí, když se zaregistrujete k využívání CPC kampaní TripConnect – začít Vám zabere pouhých 15 minut.

Začínáme

Jak to funguje

CPC kampaně TripConnect budete používat k předkládání nabídek za zobrazení Vašeho zařízení v poli s porovnáním cen. Když cestovatelé na Váš odkaz v těchto výsledcích kliknou, budou automaticky přesměrováni na Váš rezervační web, kde transakci dokončí. Vaší nabídkou vyjadřujete, kolik jste ochotni zaplatit za takové kvalifikované kontakty. Platit budete pouze v případě, že cestovatel na Váš odkaz klikne.

Vaše nabídka v porovnání s nabídkami ostatních zařízení určí, na jakém místě se Vaše zařízení objeví. První dvě až tři zařízení, která nabídnou nejvíce, získají pro svůj odkaz nejlepší umístění. Objevíte-li se na 1.–3. místě, Váš odkaz bude doplněn o ikonu „Oficiální stránka“, která cestovatelům říká, že danou cenu nabízí samo zařízení. Odkazy zbytku zájemců, kteří splňují minimální částku pro nabídku, se při vyhledávání zobrazí v podobě textu pod třemi hlavními reklamami.

Chcete, aby byly Vaše ceny pro přímé rezervace v poli s porovnáním cen ve Vaší reklamě i Vašem profilu zobrazeny vždy na nejlepším umístění – nad všemi Vašimi ostatními distribučními partnery? Kliknutím zde získáte další informace.

Poznámka: Odkaz „Rezervovat na Tripadvisoru“ se může zobrazit na jedné ze tří nejvyšších pozic. To znamená, že Vy nebo jeden z Vašich distribučních partnerů využíváte okamžité rezervace TripConnect, které nejsou součástí poskytování nabídek v rámci CPC kampaní. Chcete-li získat více informací, klikněte zde.

Co budete potřebovat

CPC kampaně TripConnect společně s Vaším internetovým rezervačním systémem zobrazují informace o cenách a dostupnosti, které odpovídají zadanému dotazu cestovatele. Chcete-li se zaregistrovat, musíte používat certifikovaný internetový rezervační systém. Stav Vašeho internetového rezervačního systému můžete zkontrolovat zde.

Nemáte internetový rezervační systém?

Pokud zatím s žádným internetovým rezervačním systémem nepracujete, zde zjistíte, které z nich mají certifikaci pro CPC kampaně TripConnect. Pokud některý rezervační systém dosud neprošel certifikací, nemůže zatím poskytovat služby pro CPC kampaně TripConnect. V takovém případě kontaktujte příslušný internetový rezervační systém a zeptejte se, zda v něm budou CPC kampaně TripConnect dostupné.

Jak nastavit kampaň

...

Maximalizace Vašich CPC kampaní TripConnect™

Maximalizace Vašich CPC kampaní TripConnect™ Jednoduché strategie pro správu CPC kampaní TripConnect

TripConnect je výkonný nástroj určený pro nezávislé hotely a noclehy se snídaní, který Vám pomůže získávat přímé rezervace. Umožňuje Vám nabízet cenu za proklik (CPC), aby byl Váš odkaz zobrazen ve výsledcích vyhledávání cen a dostupnosti na Tripadvisoru společně s logem „Oficiální stránka“.

Strategie poskytování nabídek a tipy na správu kampaní v tomto průvodci Vám pomohou optimalizovat Váš výkon v rámci CPC kampaní TripConnect. Poznámka: než budete pokračovat podle pokynů uvedených níže, doporučujeme nejprve provést kroky v průvodci nastavením.

Strategie poskytování nabídek

CPC kampaně TripConnect jsou určené na podávání nabídek na zobrazení v poli s porovnáním cen. Vaše nabídka v porovnání s nabídkami ostatních zařízení určí, na jakém místě se Vaše zařízení objeví. Níže jsou uvedeny některé strategie, které mohou využít jak zařízení, která spolupracují s online cestovní kanceláří, tak i zařízení, která s online cestovní kanceláří nespolupracují.

Porovnání více nabídek

Pracujete-li s online cestovními kancelářemi, v poli s porovnáním cen Vašeho zařízení již budou odkazy na tyto partnery.

...

Jak španělská hotelová společnost využívá Tripadvisor ve své rebrandingové strategii

Jak španělská hotelová společnost využívá Tripadvisor ve své rebrandingové strategii Podívejte se, jak skupina Selenta maximalizovala viditelnost hotelu SOFIA s cílem získat více návštěvníků a nastartovat zlepšení své online reputace.

Skupina Selenta spravuje devět zařízení v různých španělských městech. Promluvili jsme si se Silvií Sutterovou, manažerkou online provozu ve společnosti Selenta, abychom zjistili, jak se díky Tripadvisoru zvýšila viditelnost a návštěvnost hotelu SOFIA.

Tripadvisor jako součást rebrandingové strategie

Rebranding zařízení společnosti Selenta byl komplexní proces, který byl zahájen minulý rok a jeho plánování a příprava trvala mnoho měsíců. „Společnost jsme transformovali a změnili její značku jako celek. Nyní pracujeme na posunu našich zařízení do segmentu luxusních a špičkových hotelů,“ říká paní Sutterová.

Cíl? Zvýšit viditelnost a návštěvnost u všech devíti zařízení. Silvia Sutterová říká: „Chceme rozšířit naše působení a oslovit více cestovatelů z USA – protože většina našich hostů je tradičně ze Španělska a Spojeného království.“

Paní Sutterová se obrátila na Tripadvisor s cílem opětovně přivést na trh hotel SOFIA, zařízení, které společnost Selenta nedávno zrenovovala. „Tripadvisor je důležitý marketingový kanál, protože tento zdroj návštěvnosti zvyšuje naše celkové výsledky a u cestovatele z Tripadvisoru je vyšší pravděpodobnost konverze,“ říká. „Aktualizovali jsme stránku profilu hotelu SOFIA na Tripadvisoru o nový název, fotografie a další údaje. A to nejen za účelem propagace rekonstrukce, ale také za účelem opětovného nastavení očekávání hostů.“

Zvýšení viditelnosti díky službě Sponzorovaná umístění

Za účelem získání vyšší viditelnosti hotelu SOFIA na konkurenčním trhu v Barceloně využívá paní Sutterová službu Sponzorovaná umístění. „Rozhodli jsme se zkusit službu Sponzorovaná umístění za účelem zvýšení viditelnosti a povědomí o značce hotelu SOFIA. Dodatečné zviditelnění díky službě Sponzorovaná umístění přivede zařízení k většímu počtu cestovatelů, kteří hledají ubytování v Barceloně,“ říká.

Hotel SOFIA získal vyšší viditelnost a návštěvnost. „Výsledky jsou skvělé: Služba Sponzorovaná umístění si v případě hotelu SOFIA vedla tak dobře, že všech devět zařízení společnosti Selenta má nyní aktivní kampaně s cílem zvýšit svou viditelnost,“ říká paní Sutterová. „V průměru tyto reklamy vygenerovaly více než 50 000 zobrazení pro jednotlivá zařízení za 6 týdnů u vysoce cílených cestovatelů.“

A tato viditelnost se vyplácí: „Zvýšili jsme návštěvnost webových stránek hotelu SOFIA a vytvořili tak potenciální zákazníky, kteří se nakonec stali našimi skutečnými zákazníky. Od zahájení kampaně služby Sponzorovaná umístění se zvýšil počet generovaných rezervací pro hotel SOFIA,“ pokračuje paní Sutterová.

Také došlo ke zrychlení cyklu budování online pověsti hotelu SOFIA. „Zvýšení viditelnosti nakoplo náš cyklus budování online pověsti hotelu SOFIA, díky čemuž se nyní řadí mezi 10 % nejoblíbenějších ubytování v Barceloně,“ říká paní Sutterová. „Protože se v hotelu SOFIA ubytovává více hostů, píší recenze a zveřejňují fotografie, restartoval se cyklus inspirování potenciálních hostů k výběru našeho zařízení.“

Paní Sutterová plánuje, že službu Sponzorovaná umístění ponechá aktivní po celý rok. „Pokud konverze díky službě Sponzorovaná umístění nadále poroste, budeme v průběhu rebrandingu nadále využívat naše reklamy. Reklamy mi pomohly změnit pozici našich zařízení, přilákat více návštěvníků na naše webové stránky a získat další rezervace,“ říká.

Poslední aktualizace: 10. prosince 2018

Jak se pokyny týkající se recenzí na Tripadvisoru mění v reakci na onemocnění COVID-19

Jak se pokyny týkající se recenzí na Tripadvisoru mění v reakci na onemocnění COVID-19Během těchto bezprecedentních časů přijímáme další kroky k zajištění zodpovědného používání naší platformy ​

Jsme tu proto, abychom Vám pomohli

Pandemie onemocnění COVID-19 má bezprostřední a dalekosáhlý vliv na odvětví cestovního ruchu a pohostinství. Víme, že mnoho vlastníků podniků se snaží najít způsob, jak se co nejlépe vyrovnat s touto bezprecedentní výzvou, a Vaše obavy sdílíme.

Další informace o zdrojích, které přinášíme pro vlastníky, získáte zde.

Proč můj podnik stále získává recenze?

Víme, že mnoho podniků zaznamenalo významný pokles počtu zákazníků nebo muselo být v důsledku globální pandemie zcela uzavřeno. I když je Váš podnik dočasně uzavřen nebo provozuje pouze rozvoz, Vaši zákazníci mohou i nadále odesílat recenze svých zkušeností v rámci Vašeho podniku, pokud se tyto zkušenosti uskutečnily do 12 měsíců před jejich zveřejněním. Také budete moci i nadále odesílat odpovědi vedení na tyto recenze, které Vám umožňují sdílet informace o aktuální situaci ve Vaší restauraci. Dle potřeby můžete jakoukoliv recenzi nahlásit, a to prostřednictvím centra správy.

Věříme, že právě nyní je důležitější než kdy jindy, abychom poskytli platformu umožňující zákazníkům podělit se o jejich zkušenosti a umožňující podnikům se podělit o jejich odpovědi na dění v jejich provozovnách. Recenze a odpovědi na ně zajišťují transparentnost, vytvářejí rovné podmínky pro velké i malé podniky a mohou sloužit jako neuvěřitelně účinný marketingový nástroj pro poskytovatele pohostinských služeb, kteří trvale poskytují skvělou hodnotu a vysokou úroveň služeb.

Během tohoto období budeme i nadále využívat naše více než 20leté zkušenosti při moderování recenzí. Naše systémové procesy a procesy moderování zůstávají plně funkční, i když naše týmy pracují na dálku.

Všechny recenze jsou kontrolovány prostřednictvím našeho systému pro analýzu recenzí a jakýkoliv problematický obsah je přesměrován k našemu týmu specialistů na obsah za účelem provedení dalšího šetření (tak jako tomu je i v rámci našich běžných procesů). Další informace o našem systému pro analýzu recenzí naleznete zde.

Jak se mění pravidla týkající se recenzí

S ohledem na onemocnění COVID-19 zavádíme řadu úprav pokynů týkajících se recenzí a postupů pro moderování. Cílem těchto změn je zajistit, že naši členové budou platformu Tripadvisoru používat zodpovědně:

  • Osobně kontrolujeme jakékoliv zmínky o onemocnění COVID-19 v recenzích. Veškerý obsah recenzí, který zmiňuje onemocnění COVID-19 nebo koronavirus, bude automaticky přesměrován k našemu tým specialistů na obsah, který poté určí, zda může být daný obsah zveřejněn na stránkách. Upozorňujeme, že doba vyřízení takových vyhodnocení může být delší, než je obvyklé.
  • Odstraníme veškerý obsah, který podněcuje lidi k tomu, aby ignorovali vládní pokyny nebo omezení.
  • Odstraníme veškerý obsah, který lidi odrazuje od vyhledání lékařské pomoci či testování, nebo který propaguje pochybné lékařské rady či nepřesné informace.
  • Odstraníme veškeré recenze, které kritizují konkrétní podnik za to, že je v této době uzavřen.
  • Blokujeme jakýkoliv rasově motivovaný obsah, který onemocnění COVID-19 označuje jako „čínský virus“ nebo „Wuchanský virus“. Taková označení lidi zbytečně rozdělují během globální pandemie, která vyžaduje sjednocená opatření ze strany všech národů a lidí, a veškeré recenze či příspěvky na fórech, které používají takovou terminologii, budou odstraněny. Recenze označující tento virus musí používat oficiální terminologii Světové zdravotnické organizace (například koronavirus nebo onemocnění COVID-19).
Poslední aktualizace: 10. dubna 2020

Jak Tripadvisor nakládá s nepoctivými recenzemi?

Jak Tripadvisor nakládá s nepoctivými recenzemi? Vlastníci podniků a jejich zákazníci se často ptají, co děláme s nepoctivými či zlomyslnými recenzemi. Vysvětlíme Vám náš přístup…

Pokud jsou recenze objektivní a upřímné, jsou neuvěřitelně užitečné. Zákazníky upozorní na podniky, které nabízejí skvělé zážitky, služby a cenu. Vlastníkům podniků pomohou přilákat nové zákazníky a poskytují cennou zpětnou vazbu na to, co dělají dobře a v čem se můžou zlepšit.

Nepoctivé nebo zlomyslné recenze mají opačný účinek. Pro potenciální zákazníky jsou zavádějící a na pověsti podniku mohou napáchat nezasloužené škody.

Obecně řečeno existují pro vznik nepoctivé recenze dva odlišné scénáře:

  • Scénář č. 1: Recenze je odeslána někým, kdo je zaujatý (více informací o našem chápání zaujatosti naleznete  zde), nebo někým, kdo nemá osobní zkušenost s hodnoceným podnikem.  Tyto recenze nazýváme  podvodnými recenzemi.
  • Scénář č. 2: Recenze je odeslána někým, kdo  měl  osobní zkušenost s daným podnikem (a není zaujatý tím, že by byl s podnikem nějak spojen), ale to, co jeho recenze popisuje, je podnikem zpochybňováno.  Tyto recenze nazýváme  spornými recenzemi.

Tento rozdíl je důležitý, protože určuje způsob, jakým řídíme spory o recenze. Spor o recenzi vzniká v okamžiku, kdy podnik nahlásí recenzi, která podle jejich mínění porušuje naše pokyny. Jakmile podnik recenzi nahlásí, určíme, zda má být recenze označena jako podvodná, nebo sporná, a podle toho dále postupujeme.

Takže jak Tripadvisor brání zveřejňování podvodných recenzí na stránkách?

Podvodné recenze nemají na Tripadvisoru co dělat. Nesmírně tvrdě pracujeme na tom, abychom jejich zveřejňování na stránkách blokovali.

Zaprvé máme řadu pokynů pro zveřejňování příspěvků, kterými se musí všechny recenze řídit. Tyto pokyny jsou navrženy tak, aby byly výsledné recenze co nejvíce relevantní a užitečné. Více informací o našich pokynech pro psaní recenzí si můžete přečíst zde.

Dodržování těchto pokynů zajišťuje jednak chytrá technologie a také speciálně určený tým zkušených editorů.

Tato technologie se spustí, jakmile někdo odešle na Tripadvisoru recenzi. Předtím, než je recenze zveřejněna na našich stránkách, musí projít stovkami automatických kontrol, které hodnotí každou její vlastnost. Tyto kontroly nazýváme naším systémem sledování.

Systém buďto zveřejnění recenze povolí, zablokuje nebo ji odešle našemu týmu editorů, kteří provedou vlastní analýzu, která určí, zda je recenze podvodná.

Dokonce i poté, co byla recenze zveřejněna, může kdokoli, kdo se domnívá, že recenze neodpovídá našim pokynům, prostřednictvím nástroje pro nahlášení požádat tým editorů o prošetření recenze. Ačkoli je množství požadavků na přezkoumání recenzí nízké (tímto způsobem je nahlášeno méně než 1 % recenzí), jsou tato hlášení skutečně užitečná, neboť nám pomáhají důsledně a plošně udržovat platnost pokynů. Vlastníci podniků mohou nahlásit recenze prostřednictvím centra správy (které je přístupné zdarma), zatímco cestovatelé mohou nahlásit recenze jednoduše kliknutím na ikonu vlajky pod každou recenzí.

Více informací o různých druzích podvodných recenzí a o způsobech, jak je zachycujeme, si můžete přečíst zde.

Více informací o tom, jak funguje náš systém sledování, naleznete zde.

Jak Tripadvisor jedná v případě sporných recenzí?

I když více než 99 % recenzí na Tripadvisoru není sporných, víme, že dojde-li ke sporu o recenzi, může být taková situace pro zúčastněné strany velmi vážná. Rozhodování, zda sporná recenze obsahuje pravdivé hodnocení podniku, je velmi důležitý úkol, ke kterému se stavíme tak citlivě a spravedlivě, jak jen je to možné.

A to proto, že názor zákazníka je subjektivní. Ať už jsou služby rychlé, nebo pomalé, ať už je jídlo chutné, nebo bez chuti, ať už jsou nabízené ceny skvělé, nebo příliš drahé, všechna tato hodnocení se odvíjí od zákazníkových očekávání.

Jsme naprosto přesvědčení, že každý cestovatel má právo vyjádřit svůj názor, ať už pozitivní, či negativní, založený na očekáváních, která od konkrétního zážitků má.

Jsme si ale také vědomi, že pokud jste vlastníkem podniku nebo jeho zaměstnancem, může být pocit, že kritika, kterou jste obdrželi v recenzi, není spravedlivá, skutečně frustrující.

Každý podnik proto může zpochybnit recenzi pomocí našich nástrojů pro nahlášení. Sporné recenze jsou pak posuzovány naším týmem editorů, který určuje, zda recenze porušuje naše pokyny a zda má tedy být odstraněna, nebo ne.

Pokud náš tým editorů dojde k závěru, že recenze naše pokyny splňuje, zůstane zveřejněná. V takových případech stále existuje řada kroků, které může podnik podniknout, aby snížil dopad sporné recenze, včetně zveřejnění odpovědi s vlastní verzí příběhu. Skutečně věříme nejen v právo zákazníka vyjádřit svůj názor, ale také v právo podniku na něj reagovat. Tuto funkci nazýváme Odpovědi vedení.

Více informací o způsobech, jak může podnik reagovat na spornou recenzi naleznete zde.

Více informací o tom, jak náš systém sledování zachycuje podvodné recenze, naleznete v tomto videu.

...

Zpráva o transparentnosti recenzí na Tripadvisoru pro rok 2019

Zpráva o transparentnosti recenzí na Tripadvisoru pro rok 2019100 %

recenzí na Tripadvisoru prochází pokročilými kontrolami, které identifikují potenciální problémy nebo podvody.

66 mil.

 – tolik recenzí bylo na celém světě napsáno za rok 2018

2,1 %

recenzí odeslaných v roce 2018 bylo vyhodnoceno jako podvodné recenze

Úvodní zpráva o transparentnosti recenzí na Tripadvisoru přináší zatím nikdy nezveřejněné podrobnosti o procesu moderování recenzí a pokročilých technikách, které Tripadvisor používá k boji proti podvodům.

Zpráva upozorňuje na:

  • Počet recenzí, které byly odstraněny nebo zablokovány
  • Počet recenzí, které na Tripadvisoru nahlásili vlastníci a cestovatelé, jak rychle byla tato hlášení vyřešena a jaký byl jejich výsledek
  • Objem falešných recenzí na dané platformě
  • A mnohem více.
[formidable...

Jakým způsobem zachycuje Tripadvisor podvodné recenze?

Jakým způsobem zachycuje Tripadvisor podvodné recenze? Zde vysvětlíme tři typy podvodných recenzí a to, jak Tripadvisor používá kombinaci technologie a vyšetřování, aby se na stránky nedostaly podvodné recenze…

Je odpovědností webů s recenzemi identifikovat ty, kteří chtějí odeslat podvodné recenze, a podniknout proti nim kroky. Je to zodpovědnost, kterou bereme velice vážně, a proto Tripadvisor už více než deset let investuje do nových technologií a týmu profesionálních vyšetřovatelů, aby dokázal zachytit podvodné recenze.

Podvodná recenze je definována jako recenze odeslaná někým, kdo je buď předpojatý, nebo neměl osobní zkušenost s podnikem, který hodnotí. Upozorňujeme, že podvodné recenze nejsou stejné jako sporné recenze (kdy zákazník, který nemá s podnikem nic společného, sdílí osobní zkušenosti, kterou daný podnik popírá). Další informace o tom, jak přistupujeme ke sporným recenzím najdete zde.

Podvodné recenze, obvykle spadají do jedné ze tří kategorií: předpojatá pozitivní recenze, předpojatá negativní recenze nebo placená recenze.

Předpojatá pozitivní recenze

Předpojatá pozitivní recenze je, když chce někdo spojený s podnikem – např. vlastník, zaměstnanec nebo i příbuzný nebo přítel – zveřejnit pozitivní recenzi daného podniku. Říkáme tomu také umělé navyšování počtu pozitivních recenzí.

Recenze tohoto druhu pravděpodobně neposkytnou objektivní popis skutečné zkušenosti zákazníků z důvodu spojení recenzenta s daným podnikem.

Předpojaté pozitivní recenze se mohou také objevit, když podnik nabízí svým zákazníkům nějaké výhody, např. jídlo zdarma nebo slevu, za zveřejnění recenze. Více informací o tom, proč nepovolujeme nabízení výhod za recenze, najdete zde.

Předpojaté pozitivní recenze odhalujeme naším systémem sledování, který rozpozná vzorce nebo internetové ukazatele, kterou mohou napovědět, zda chtějí přátelé, příbuzní nebo zaměstnanci odeslat recenzi podniku. Navíc komunitu motivujeme k tomu, aby nám dali vědět, když zjistí, že nějaký podnik nabízí výhody výměnou za recenze. Náš tým poté tyto zprávy přezkoumá a podnikne opatření proti takovému podniku, o kterém zjistí, že se tímto způsobem pokouší získat pozitivní recenze.

Předpojatá negativní recenze

Předpojatá negativní recenze je taková recenze, kterou někdo odešle se záměrem nespravedlivě snížit pořadí podniku v žebříčku hodnocení nebo podnik nějakým způsobem neoprávněně zdiskreditovat. Říkáme tomu také poškozující recenze.

Nejvíce předpojatých negativních recenzí pochází z jednoho ze dvou zdrojů – buď od někoho spojeného s konkurenčním podnikem, nebo od někoho, kdo se pokouší vydírat podnik tím, že mu vyhrožuje odesláním nepravdivé negativní recenze.

Existuje několik způsobů, jakými odhalujeme tyto druhy recenzí.

Podobně jako u předpojatých pozitivních recenzí dokáže náš systém sledování rozpoznat charakteristiky recenzenta, které mohou naznačit, zda je recenzent spojen s konkurenčním podnikem. I když se pokouší zakrýt své stopy, jejich recenze nebudou odpovídat vzorcům, které bychom očekávali od vzorku recenzí skutečných zákazníků. Náš systém to může rozpoznat a zahájit vyšetřování.

Kromě toho máme k dispozici nástroj, pomocí kterého mohou vlastníci podniků nahlásit případy, kdy jim někdo vyhrožoval odesláním negativní recenze ve snaze získat slevu nebo něco zdarma. Okamžité nahlášení výhružek pomůže našemu týmu zabránit osobě, která výhružku učinila, odeslat recenzi. Více informací o nahlašování recenzí najdete zde.

Placené recenze

Tak nazýváme situaci, kdy podnik, buď vědomě, nebo nevědomě, využívá služeb jedince nebo společnosti k vylepšení pořadí v žebříčku hodnocení na Tripadvisoru pomocí pozitivních recenzí. Říkáme tomu také optimalizace recenzí.

Placené recenze odhalujeme pomocí kombinace našeho systému sledování, který identifikuje podezřelé recenze a specializovaného týmu vyšetřovatelů, kteří vyšetřují společnosti a jednotlivce, kteří se je pokouší prodat.

Díky úsilí tohoto týmu se Tripadvisoru podařilo ukončit po celém světě činnost více než 60 různých společností poskytujících placené recenze.

Více informací o různých způsobech, jakými jsme schopni odhalit společnosti poskytující placené recenze, si můžete přečíst zde.

...

Jak Tripadvisor určuje, že je recenze předpojatá?

Jak Tripadvisor určuje, že je recenze předpojatá?

I když daný člověk navštívil hotel nebo restauraci, jeho recenze může porušovat naše pravidla, je-li předpojatá. Zde uvádíme některé scénáře, kdy lze recenzi považovat za předpojatou…

Užitečné a přesné recenze musí vycházet ze skutečných a nestranných zkušeností zákazníků. Tím myslíme, že ten, kdo píše recenzi, nesmí mít žádné jiné úmysly, než sdělit upřímnou osobní zkušenost. Každou recenzi, o které se již předem předpokládá, že bude buď pozitivní, nebo negativní, považujeme za předpojatou a tím pádem proti pravidlům Tripadvisoru.

Uvádíme několik scénářů, které mohou vést k předpojaté recenzi:

Placené recenze

Recenze, které si podnik pokusil koupit, jsou předpojaté a neposkytují cestovatelům nestranné názory, které hledají. Je to také nespravedlivé, vůči podnikům, které dodržují pravidla. Naštěstí náš tým vyšetřovatelů dokáže velice efektivně odhalit ty, kdo nabízí recenze na zakázku a vůči podnikům, které se snaží tyto služby využívat, přijímáme přísná opatření. Další informace o tom, jak takové recenze odhalujeme, najdete zde.

Recenze na základě pobídky

Pobídky jsou jakékoli odměny nebo zvláštní zacházení, které podnik nabízí výměnou za recenzi. Mezi příklady patří nabízení slev nebo nižších cen na aktuální nebo budoucí zážitky výměnou za napsání recenze nebo dokonce sliby upgradů, voucherů nebo zvláštního zacházení výměnou za napsání recenze.

Tripadvisor vyzývá podniky, aby žádaly všechny zákazníky, aby psali recenze a podělili se o své názory. Nicméně nepovolujeme nabízet za napsání recenze jakýkoli druh pobídek, protože to může mít vliv na její nestrannost. V rámci zásad pro pobídky penalizujeme podniky, u kterých zjistíme, že zákazníkům nabízí pobídky.

Vydírání...

Jak funguje systém sledování recenzí Tripadvisoru?

Jak funguje systém sledování recenzí Tripadvisoru? Nyní Vám vysvětlíme, jak funguje technologie skrývající se za naším systémem sledování recenzí a jak ji používáme, abychom zachytili podvodné recenze a zabránili jejich zveřejnění na stránkách...

Jakmile někdo odešle na Tripadvisoru recenzi, projde tato recenze řadou kontrol ještě dříve, než je zveřejněna na stránkách. Tyto kontroly se provádí automaticky prostřednictvím našeho vlastního systému sledování recenzí, který analyzuje stovky různých informací.

Systém sledování je naší první obrannou linií v boji proti podvodným recenzím. Dokážeme tedy analyzovat každou recenzi ještě dřív, než ji zveřejníme na stránkách. Takový úkol by nebylo možné splnit, pokud bychom se spoléhali pouze na kontrolu prováděnou lidmi, protože množství recenzí pocházejících z komunity cestovatelů z celého světa je příliš velké – Tripadvisor dostává každou minutu stovky příspěvků.

Jaké druhy informací systém sledování kontroluje?

Protože jsou recenze odesílány online, můžeme analyzovat stovky elektronických informací, které nám pomáhají lépe porozumět původu každé recenze a okolnostem jejího vzniku. Můžeme například zjistit polohu zařízení, které bylo použito k odeslání recenze, stejně jako některé další podrobnosti týkající se vlastností daného zařízení. Dokážeme také zjistit, jestli se někdo snaží skrýt informace o poloze svého zařízení, což často dělají právě podvodníci.

A to je jen jeden příklad. Hledáme také spoustu jiných informací. Tyto informace se chovají jako kousky skládačky. Náš systém sledování je navržen tak, aby je dokázal spojit a vytvořit komplexní obrázek každé recenze.

Může Tripadvisor poskytnout další příklady toho, jaké informace systém sledování kontroluje?

Stejně jako třeba banka nemůže odkrýt příliš mnoho informací o svém bezpečnostním systému, nemůžeme bohužel ani my sdílet kompletní seznam toho, co náš systém sleduje. Rádi bychom Vám ukázali, co všechno naše technologie umí, ale musíme být dostatečně opatrní, abychom neposkytli informace, díky kterým by se podvodníci mohli pokusit náš systém obejít.

Po čem systém sledování pátrá?

Náš systém sledování je navržen tak, aby dělal především dvě věci: blokoval recenze, které jasně porušují naše pokyny, jako jsou ty, které používají urážlivý jazyk nebo zkopírovaný obsah, a také aby zachytil neobvyklé vzorce, které mohou značit recenzi, jež je zaujatá nebo podvodná.

Jakmile náš systém sledování identifikuje recenzi, která je jasně v rozporu s pokyny, tuto recenzi zamítne a hlavně zablokuje možnost jejího zveřejnění na stránkách.

Když náš systém sledování identifikuje neobvyklý vzorec činnosti související s recenzemi, zahájí náš tým editorů vyšetřování. Zatímco probíhá vyšetřování, je zveřejnění recenzí spojených s neobvyklou aktivitou zablokováno. Více informací o typech recenzí, které mohou být předány k prošetření, naleznete zde.

...

Vyprávění Vašeho digitálního příběhu na Tripadvisoru

WEBINÁŘ NA POŽÁDÁNÍVyprávění Vašeho digitálního příběhu na Tripadvisoru 

Díky vzestupu internetu a všudypřítomnosti mobilních zařízení se příběhy přesunuly do digitálního prostoru. Digitální vyprávění je v rámci marketingu výrazné, oslovuje cestovatele a dovoluje Vám oslovit je na emoční úrovni.

Sally Davey, celosvětová ředitelka společnosti Tripadvisor pro vztahy v odvětví a Dianne Hallock, vedoucí B2B obsahového marketingu společnosti Tripadvisor, diskutují o psychologické úrovni digitálního vyprávění a o krocích, které můžete na Tripadvisoru podniknout pro ovlivnění rozhodování potenciálních hostů ohledně rezervování. Podívejte se na webinář a získejte tipy, které Vám umožní:

  • rozpoznat Vaše cílové publikum a porozumět mu pomocí exkluzivních dat,
  • pochopit, jak se Vaše vlastní, získané a placené strategie společně vytvářejí Váš příběh,
  • zjistit více o tom, jak na Tripadvisoru vyprávět Váš příběh pomocí našich bezplatných nástrojů, stejně jako pomocí služeb Byznys PlusSponzorovaná umístění.

Zaregistrujte se a sledujte webinář na vyžádání (dostupný pouze v angličtině)!

Jak španělská hotelová společnost využívá Tripadvisor ve své rebrandingové strategii

Jak španělská hotelová společnost využívá Tripadvisor ve své rebrandingové strategii Podívejte se, jak skupina Selenta maximalizovala viditelnost hotelu SOFIA s cílem získat více návštěvníků a nastartovat zlepšení své online reputace.

Skupina Selenta spravuje devět zařízení v různých španělských městech. Promluvili jsme si se Silvií Sutterovou, manažerkou online provozu ve společnosti Selenta, abychom zjistili, jak se díky Tripadvisoru zvýšila viditelnost a návštěvnost hotelu SOFIA.

Tripadvisor jako součást rebrandingové strategie

Rebranding zařízení společnosti Selenta byl komplexní proces, který byl zahájen minulý rok a jeho plánování a příprava trvala mnoho měsíců. „Společnost jsme transformovali a změnili její značku jako celek. Nyní pracujeme na posunu našich zařízení do segmentu luxusních a špičkových hotelů,“ říká paní Sutterová.

Cíl? Zvýšit viditelnost a návštěvnost u všech devíti zařízení. Silvia Sutterová říká: „Chceme rozšířit naše působení a oslovit více cestovatelů z USA – protože většina našich hostů je tradičně ze Španělska a Spojeného království.“

Paní Sutterová se obrátila na Tripadvisor s cílem opětovně přivést na trh hotel SOFIA, zařízení, které společnost Selenta nedávno zrenovovala. „Tripadvisor je důležitý marketingový kanál, protože tento zdroj návštěvnosti zvyšuje naše celkové výsledky a u cestovatele z Tripadvisoru je vyšší pravděpodobnost konverze,“ říká. „Aktualizovali jsme stránku profilu hotelu SOFIA na Tripadvisoru o nový název, fotografie a další údaje. A to nejen za účelem propagace rekonstrukce, ale také za účelem opětovného nastavení očekávání hostů.“

Zvýšení viditelnosti díky službě Sponzorovaná umístění

Za účelem získání vyšší viditelnosti hotelu SOFIA na konkurenčním trhu v Barceloně využívá paní Sutterová službu Sponzorovaná umístění. „Rozhodli jsme se zkusit službu Sponzorovaná umístění za účelem zvýšení viditelnosti a povědomí o značce hotelu SOFIA. Dodatečné zviditelnění díky službě Sponzorovaná umístění přivede zařízení k většímu počtu cestovatelů, kteří hledají ubytování v Barceloně,“ říká.

Hotel SOFIA získal vyšší viditelnost a návštěvnost. „Výsledky jsou skvělé: Služba Sponzorovaná umístění si v případě hotelu SOFIA vedla tak dobře, že všech devět zařízení společnosti Selenta má nyní aktivní kampaně s cílem zvýšit svou viditelnost,“ říká paní Sutterová. „V průměru tyto reklamy vygenerovaly více než 50 000 zobrazení pro jednotlivá zařízení za 6 týdnů u vysoce cílených cestovatelů.“

A tato viditelnost se vyplácí: „Zvýšili jsme návštěvnost webových stránek hotelu SOFIA a vytvořili tak potenciální zákazníky, kteří se nakonec stali našimi skutečnými zákazníky. Od zahájení kampaně služby Sponzorovaná umístění se zvýšil počet generovaných rezervací pro hotel SOFIA,“ pokračuje paní Sutterová.

Také došlo ke zrychlení cyklu budování online pověsti hotelu SOFIA. „Zvýšení viditelnosti nakoplo náš cyklus budování online pověsti hotelu SOFIA, díky čemuž se nyní řadí mezi 10 % nejoblíbenějších ubytování v Barceloně,“ říká paní Sutterová. „Protože se v hotelu SOFIA ubytovává více hostů, píší recenze a zveřejňují fotografie, restartoval se cyklus inspirování potenciálních hostů k výběru našeho zařízení.“

Paní Sutterová plánuje, že službu Sponzorovaná umístění ponechá aktivní po celý rok. „Pokud konverze díky službě Sponzorovaná umístění nadále poroste, budeme v průběhu rebrandingu nadále využívat naše reklamy. Reklamy mi pomohly změnit pozici našich zařízení, přilákat více návštěvníků na naše webové stránky a získat další rezervace,“ říká.

Poslední aktualizace: 10. prosince 2018

Údaje pro rok 2018: Jak cestovatelé uvažují, a jak je ovlivnit

WEBINÁŘ NA POŽÁDÁNÍÚdaje pro rok 2018: Jak cestovatelé uvažují, a jak je ovlivnit  Charlie Ballard, ředitel pro strategické údaje Tripadvisoru odhaluje nedávný průzkum ze studie TripBarometer – odkrývá globální trendy v cestování týkající se přístupu k cestování, nedávných trendů cest a role Tripadvisoru v rozhodování cestovatelů. V tomto webináři na vyžádání se věnujeme výzkumu týkajícímu se následujícího:

  • Jak cestovatelé začínají plánovat své cesty
  • Co motivuje výběr destinace
  • Co ovlivňuje výběr ubytování
  • Jak cestovatelé stanovují rozpočet pro svoji cestu
Také se od Sama Thompsona, obchodního ředitele Tripadvisoru pro Evropu, Blízký východ a Afriku dozvíte, jak mohou tyto informace majitelé využít pro ovlivňování cestovatelů na stránkách Tripadvisoru. Podívejte se nyní a získejte nejlepší postupy a tipy týkající se:
  • Používání bezplatných marketingových nástrojů v centru správy
  • Využívání recenzí od cestovatelů za účelem posílení Vaší online pověsti
  • Odemykání exkluzivních údajů Tripadvisoru v centru analýz za účelem pochopení toho, kdo jsou Vaši cestovatelé
  • Přizpůsobení Vaší stránky na Tripadvisoru pomocí služby Byznys Plus tak, abyste předčili očekávání cestovatelů
  • Využívání služby Sponzorovaná umístění pro přilákání pozornosti úzce zaměřených cestovatelů při jejich vyhledávání na Tripadvisoru
Živá událost je nyní k dispozici na vyžádání! Zaregistrujte se nyní pro přístup k záznamu (dostupné pouze v angličtině).

Jak evropská skupina hotelů používá obsahový marketing k oslovování cestovatelů

Jak evropská skupina hotelů používá obsahový marketing k oslovování cestovatelů Skupina 25hours Hotels zvyšuje viditelnost, povědomí o značce a získává dodatečné příjmy, to vše pomocí Tripadvisoru. 25hours Hotels je skupina 13 zařízení, která jsou roztroušena napříč Německem, Francií a dalšími evropskými zeměmi. Podívejte se, jak Alexander Schuster, ředitel digitálního oddělení ovlivňuje rozhodnutí cestovatelů rezervovat v jednom z jejich zařízení pomocí obsahového marketingu a Tripadvisoru.

Zaměření na obsahový marketing

Pro budování vztahu mezi zákazníky a značkou 25hours používá Schuster obsahový marketing. „Rozhodli jsme se zaměřovat se na obsahový marketing místo toho, abychom spoléhali výlučně na propagační akce, slevy nebo balíčky. Obsah nám umožňuje vyprávět bohatší příběh o tom, že je pobyt hostů v našem hotelu něčím více, než jen pobytem. Mohou si užít zábavné, uvolňující, pohlcující dobrodružství v našich hotelích, které jsou navrženy tak, aby ztělesňovaly město a čtvrť, ve které se nacházejí,“ říká. „Naše fotografie a videa posilují naši značku. Náš blog pro každý hotel nabízí znalosti o okolí od místních.“

Oslovování cestovatelů na jejich cestě zákazníka s Tripadvisorem

Schuster nabízí relevantní informace pro cestovatele, kteří nakupují ubytování na Tripadvisoru, hlavním marketingovém kanále. „Cesta zákazníka má mnoho styčných bodů a my cestovatele musíme oslovit ve správný čas pomocí těch správných kanálů. Posilujeme tedy náš obsah na Tripadvisoru, Googlu, sociálních sítích a v dalších velkých marketingových kanálech, abychom upoutali pozornost a poskytli přesvědčivý, konzistentní příběh,“ říká. „Tripadvisor používám pro zvýšení naší viditelnosti, zviditelnění značky 25hours a k získávání většího počtu přímých rezervací.“

V rámci práce s Tripadvisorem Schuster doplňuje svoji obsahovou strategii zviditelňováním obsahu recenzí od cestovatelů a odpovídáním na tyto recenze. „Cestovatelé čtou recenze, což Tripadvisor činí důležitou součástí cesty zákazníka. My na tyto recenze odpovídáme – nejenom, že nabízíme náš pohled na věc, ale také ukazujeme, jak moc nám na našich hostech záleží a jak se za ně cítíme být zodpovědní,“ říká.

Více zisků se službou Byznys Plus

Schuster si cestovatele získává tím, že ukazuje obsah a optimalizuje stránky profilů hotelů skupiny 25hours na Tripadvisoru pomocí služby Byznys Plus. „Když cestovatelé zvažují naše zařízení a ceny, můžeme je přilákat do rezervační sítě ve vyhledávání na Tripadvisoru a na naší stránce profilu,“ říká. „Můžeme testovat a optimalizovat různé funkce služby Byznys Plus. Například zveřejňujeme titulní fotografie a oblíbené fotografie, které nejlépe reprezentují naše hotely, a následně kontrolujeme míru angažovanosti u fotografií v centru analýz, abychom zjistili, která varianta funguje pro přilákání ještě většího počtu cestovatelů.“

Službu Byznys Plus používá také pro to, aby se s cestovateli spojoval přímo. „Prostřednictvím kontaktních údajů můžeme na Tripadvisor umístit správné komunikační kanály – naši webovou stránku, telefonní číslo a e-mail. Dokážeme cestovatele směrovat na naše stránky, kde mohou rezervovat přímo a neztrácíme je tak na vrub online cestovních kanceláří – je pro ně snadné nás kontaktovat,“ říká Schuster. „Další způsob, jak motivujeme cestovatele k přímým rezervacím u nás jsou speciální nabídky s nižší cenou rezervace, které je možné uplatnit na naší webové stránce.“

Schuster poznamenává, že všechna zařízení skupiny 25hours používají službu Byznys Plus kvůli zajištění růstu značky a podnikání skupiny 25hours. „Služba Byznys Plus je výhodná – vykazuje návratnost investic do reklam a všechna naše zařízení zaznamenávají dodatečný zisk,“ dodává.

Vylepšená viditelnost pomocí služby Sponzorovaná umístění

Pro maximalizaci dosahu na cestovatele a přilákání většího počtu návštěvníků do zařízení 25hours se Schuster rozhodl vyzkoušet službu Sponzorovaná umístění. „Spoléhat se na to, že cestovatelé naše zařízení najdou ve vyhledávání, není efektivní. Díky službě Sponzorovaná umístění jsme rozšířili naši viditelnost i na cestovatele, kteří již podnikají cestu zákazníka – obzvláště pak na ty, kteří hledají v konkrétním městě, ale nevyhledávají konkrétní značku,“ říká. „Všech pět zařízení, která vyzkoušela službu Sponzorovaná umístění, obdrželo průměrně více než 100 000 impresí za dva měsíce – to znamená, že je vidělo o 100 000 více návštěvníků, než kdybychom službu Sponzorovaná umístění nepoužívali.“

Služba Sponzorovaná umístění Schusterovi také pomohla získat více generovaných rezervací. „Kromě zvýšené viditelnost služba Sponzorovaná umístění zajišťuje také zákazníky připravené rezervovat, takže v našich hotelích rezervuje více cestovatelů. Zaznamenali jsme v průměru 20% nárůst počtu generovaných rezervací. Zaznamenali jsme také nárůst počtu návštěv stránek profilu u pěti našich zařízení na Tripadvisoru,“ říká.

S ohledem na výhody, které skýtá služba Sponzorovaná umístění je Schuster přesvědčen, že jsou reklamy výhodnou investicí. „Sponzorovaná umístění jsou cennou službou, protože díky nim mohu šířit povědomí o značce 25hours v několika styčných bodech cesty zákazníka. Každé kliknutí znamená, že cestovatelé projevují zaujetí a mají zájem – pokud se jim zobrazí naše reklama, je vysoce pravděpodobné, že se později vrátí se záměrem rezervovat u nás,“ říká.

...

Příběh o úspěchu: Hotel v Džajpuru používá Tripadvisor k posílení inbound marketingu

Příběh o úspěchu: Hotel v Džajpuru používá Tripadvisor k posílení inbound marketingu Přečtěte si, jak hotel Royal Heritage Haveli přitahuje cestovatele pomocí služby Sponzorovaná umístění a jak je pomocí služby Byznys Plus proměňuje na hosty. Hotel Royal Heritage Haveli je malý rodinný boutique hotel v Džajpuru v Indii, který několikrát získal ocenění Travellers' Choice. Přečtěte si, jak Shambhavi Singh, ředitelka hotelu Haveli, používá Tripadvisor jako klíčovou součást její strategie inbound marketingu. Výzva: Využití rušné sezony na maximum

Singh usiluje o to, aby co nejvíce cestovatelů rezervovalo během hlavní sezóny, a to co nejdříve. „Naše hlavní sezona je krátká, takže je důležité, abychom ji využili na maximum. Je obtížné naplnit pokoje mimo sezonu, protože je v Džajpuru velké horko,“ říká Singh.

Mnoho dalších místních poskytovatelů ubytování využívá podobné strategie. „Mezi konkurencí v Džajpuru je náročné vyniknout. Jsme pouze malý podnik, který s dobře známými hotely soutěží o omezený počet turistů, kteří přijíždějí během hlavní sezony. Potřebujeme se tedy odlišit od zařízení podobných tomu našemu,“ říká.

Řešení: Používání Tripadvisoru pro posílení inbound marketingu „Abych tento problém vyřešila, využívám inbound marketingu pro přilákání cestovatelů, jejich konverzi na hosty a k tomu, abychom je uspokojili, přičemž Tripadvisor v rámci mé strategie hraje klíčovou roli,“ říká Singh. „Inbound marketing vytváří povědomí mezi cestovateli a to rozvíjí důvěryhodnost a spolehlivost hotelu Haveli“....

Využijte Tripadvisor naplno

Rozšiřte Vaše podnikání v oblasti poskytování ubytování díky našim exkluzivním startovním balíčkům