Příběh o úspěchu: Hotel v Džajpuru používá Tripadvisor k posílení inbound marketingu

Přečtěte si, jak hotel Royal Heritage Haveli přitahuje cestovatele pomocí služby Sponzorovaná umístění a jak je pomocí služby Byznys Plus proměňuje na hosty.

Hotel Royal Heritage Haveli je malý rodinný boutique hotel v Džajpuru v Indii, který několikrát získal ocenění Travellers' Choice. Přečtěte si, jak Shambhavi Singh, ředitelka hotelu Haveli, používá Tripadvisor jako klíčovou součást její strategie inbound marketingu.

Výzva: Využití rušné sezony na maximum

Singh usiluje o to, aby co nejvíce cestovatelů rezervovalo během hlavní sezóny, a to co nejdříve. „Naše hlavní sezona je krátká, takže je důležité, abychom ji využili na maximum. Je obtížné naplnit pokoje mimo sezonu, protože je v Džajpuru velké horko,“ říká Singh.

Mnoho dalších místních poskytovatelů ubytování využívá podobné strategie. „Mezi konkurencí v Džajpuru je náročné vyniknout. Jsme pouze malý podnik, který s dobře známými hotely soutěží o omezený počet turistů, kteří přijíždějí během hlavní sezony. Potřebujeme se tedy odlišit od zařízení podobných tomu našemu,“ říká.

Řešení: Používání Tripadvisoru pro posílení inbound marketingu

„Abych tento problém vyřešila, využívám inbound marketingu pro přilákání cestovatelů, jejich konverzi na hosty a k tomu, abychom je uspokojili, přičemž Tripadvisor v rámci mé strategie hraje klíčovou roli,“ říká Singh. „Inbound marketing vytváří povědomí mezi cestovateli a to rozvíjí důvěryhodnost a spolehlivost hotelu Haveli“.

Jak přilákat hosty pomocí služby Sponzorovaná umístění

Singh službu Sponzorovaná umístění používá, aby cestovatelům usnadnila hotel Haveli najít, když hledají ubytování v Džajpuru. „Obchody nešly příliš dobře, takže jsme chtěli posílit naši viditelnost na Tripadvisoru. Služba Sponzorovaná umístění to dokáže zařídit a je důležitou první součástí naší strategie inbound marketingu,“ říká Singh.

„Nejprve jsme vyzkoušeli nejnižší rozpočet a výsledky nás ohromily – služba Sponzorovaná umístění pomohla zaplnit naše pokoje a zvýšit obsazenost. Abychom ale získali ještě více impresí, kliknutí a generovaných rezervací, maximalizovali jsme náš měsíční rozpočet. A výsledky byly úžasné – hotel Haveli získal díky našim reklamám na Tripadvisoru o 78 600 zobrazení více od chvíle, kdy jsme začali používat službu Sponzorovaná umístění a zaznamenali jsme 20% nárůst generovaných rezervací za posledních šest měsíců.“

Singh plánuje službu Sponzorovaná umístění používat po celý rok, aby posílila viditelnost hotelu Haveli – reklamy se totiž cestovatelům zobrazují pouze tehdy, když hotel má pro jimi určená data volné pokoje. „Reklamy použijeme, abychom přilákali více cestovatelů mimo sezónu. Ke konci sezóny použijeme naše reklamy k přilákání cestovatelů, kteří by běžně rezervovali u konkurence. Až bude hlavní sezóna v plném proudu, reklamy zacílíme tak, abychom vyplnili veškeré volné pokoje z na poslední chvíli zrušených rezervací,“ říká.

Jak proměnit více návštěvníků na zákazníky pomocí služby Byznys Plus

Singh používá službu Byznys Plus, aby proměnila cestovatele, kteří navštíví stránku hotelu Haveli na Tripadvisoru, na hosty. „Služba Byznys Plus nám umožňuje prezentovat hotel Haveli v celé jeho kráse a přilákat více cestovatelů na naše kanály přímých rezervací. Cestovatelé nás mohou snadno kontaktovat, protože stačí jediné kliknutí nebo zavolání prostřednictvím kontaktních údajů,“ říká Singh.

Exkluzivní funkce pro fotografie oživují hotel Haveli a motivují potenciální hosty, aby jej upřednostnili před konkurencí. „Naše fotografie – zejména panoramatické fotografie a Storyboard – vystihují naši klidnou, mírumilovnou atmosféru a dělají dojem na cestovatele. Naše fotografie pravidelně aktualizujeme, abychom co nejlépe prezentovali naše zařízení,“ říká.

Singh využívá údaje aby ovlivnila rezervace a navýšila jejich počet. „Můžeme posoudit výkonnost našeho vybavení pomocí centra analýz a provádět úpravy. Například: všimli jsme si, že třetina prokliků pochází ze speciálních nabídek. Proto máme vždy nějakou aktivní, pomáhají nám zaplňovat pokoje,“ vysvětluje Singh.

Získávání cestovatelů

Singh získává hosty tím, že nadále buduje důvěru a podporuje rezervování na stránce hotelu. „Když cestovatelé dorazí na stránku našeho hotelu, pokračujeme v cestě, kterou jsme nastavili na Tripadvisoru. Naše vysoce kvalitní fotografie zařízení a pokojů podporují dojem, který cestovatelé dosud získali. Náš vyskakovací formulář umožňuje hostům nás snadno kontaktovat e-mailem. Také zveřejňujeme balíčky, abychom cestovatele motivovali. Celkově se ujišťujeme, že je pro ně rychlé a snadné provést v hotelu Haveli rezervaci,“ říká.

Jak potěšit hosty

Když hosté dorazí, Singh a její tým se snaží je potěšit, aby po konci jejich pobytu hotel Haveli propagovali. „Snažíme se, aby se cítili jako doma a proto se o ně staráme, jako kdyby to byla naše rodina, a poskytujeme jim moderní vymoženosti. Hosté skutečně oceňují naše služby – následně je žádáme, aby psali recenze a zveřejňovali fotografie pomocí nástroje Expresní recenze,“ říká. „Tento obsah pak hotel Haveli činí atraktivnějším pro další hosty a celý cyklus na Tripadvisoru se rozbíhá znovu.“

Výsledky: Rezervace na Tripadvisoru

„Služby Sponzorovaná umístění a Byznys Plus pohánějí naši strategii inbound marketingu: získáváme další návštěvy našich webových stránek, e-mailové dotazy a telefonáty od cestovatelů – a z nich se stávají rezervace,“ říká Singh. „Pomocí těchto nástrojů můžeme nyní soupeřit s velkými řetězci – to je důvodem, proč pracujeme výhradně s Tripadvisorem a využíváme jej na maximum“.

Využijte Tripadvisor naplno

Rozšiřte Vaše podnikání v oblasti poskytování ubytování díky našim exkluzivním startovním balíčkům

Přilákat cestovatele a proměnit je na hosty

Využijte Tripadvisor naplno

Rozšiřte Vaše podnikání v oblasti poskytování ubytování díky našim exkluzivním startovním balíčkům

  • 30denní bezplatné zkušební období
  • Až 100 USD v reklamách zdarma
  • Bez závazků

Přilákat cestovatele a proměnit je na hosty

Poslední aktualizace: 13. srpna 2018